|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 10:38 am
hmm na ja maar ik had het over E.coli die wil je echt niet in je blaas hebben dat veroorzaakt blaasontsteking
En ik denk dat jij er zeker wel uit komt wink
En ik had medelijden met de bacterien vandaag XD we hadden bacterien die competent waren in hun membraan waren gaatjes gemaakt zodat het plaside DNA makkelijker de cel binnen kon komen was wel leuk vandaag een beetje knippen en plakken zoals ze het vandaag zeiden xd oftewel plasmide knippen op twee plaatsen en dan die uiteinden weer aan elkaar plakken klinkt makkelijke dan gedaan het was vooral wachten sweatdrop
en ik begin me af te vragen waar The Forbidden Angel woont ze had het over zaandam en daar woon ik ook in de buurt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 1:45 pm
die ene die zich vast kan haken met die... hoe heten die dingen ook al weer? die slierten die aan die bacterie vast zit dat is vervelend als ie daar zit ja en in je darmen helpt ie juist xd
danke =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 11:28 pm
Met zijn pilli XD daar zit een leuk verhaal aan vast hihi maar goed ik word vanochtend wakker gemaakt door een brand alarm stressed niks aan de hand natuurlijk en ik kon nog een uur slapen alleen zijn ze met het dak bezig en ik slaap op zolder dus van slapen kwan niet veel meer van
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 9:54 am
IM not dutch. I cant understand you. DX
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 12:32 pm
luciian IM not dutch. I cant understand you. DX do you know that this guild is only for people who speak dutch? feel sorry for you, can't help ik though.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 1:05 pm
sweatdrop uh wat doet die gast hier na ja zal wel xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 1:34 pm
tja, vast er per ongeluk door geglipt
moe, morgen jarig. vak engels is saaaaaaaaaai *gaap* bio is leuk totdat je max. van denken hebt gehad. die lessen duren lang en zo lang concentreren, is niet echt mijn ding.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 1:36 pm
ik haate engels en de rest van de vreemde taalen omdat ik er zo slecht in was ik hou van scheikunde en biologie heart maar idd het moet niet te lang duuren dan hebben je hersenen het wel weer gehad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 1:41 pm
engels is niet vreemd voor mij, eigenlijk een soort 2de taal voor mij. ik lees in het engels, sommige tv series volg ik ook gewoon op de bbc. alleen de spelling zit mij tegen, veel onvoldoendes gehaald ook omdat ik niet echt veel amok had om woordjes te leren. valkuil => de betekenis wel weten maar niet goed kunnen vertalen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2010 1:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2010 4:54 am
Calahara engels is niet vreemd voor mij, eigenlijk een soort 2de taal voor mij. ik lees in het engels, sommige tv series volg ik ook gewoon op de bbc. alleen de spelling zit mij tegen, veel onvoldoendes gehaald ook omdat ik niet echt veel amok had om woordjes te leren. valkuil => de betekenis wel weten maar niet goed kunnen vertalen... het is niet echt een vreemde taal meer voor me ik kan me heel goed redden in het engels heb ik in polen wel gemerkt, maar dan wel alleen in het spreeken en lezen en luisteren verder is mijn spelling verschrikkenlijk maar is wel beter geworden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2010 6:06 am
spelling... die Engelsen hebben hun spelling een paar eeuwen niet veranderd, dat kunnen ze nu niet zomaar meer doen, vandaar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2010 6:17 am
nee dat is waar bij ons veranderd dat veel vaker sweatdrop zelfs daar heb ik moeite mee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2010 9:36 am
voor engelse mensen is het niet verboden hier te komen, als ze maar goed weten dat ze waarschijnlijk niks ervan begrijpen.
but if he liked he could learn a thing or two from us right?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2010 1:23 pm
if he wants to yes
moe... morgen ook nog veel huiswerk maken... bleh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|