Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 919 920 921 922 923 924 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Silence_P

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:40 pm

FrodoLouLou
Mr.J
Blixtra
Mr.J
FÅRGA surprised rkar man resa ner till västerås imorn för o gå på en fest på j-cult? (resan tar 3 timmar) SVAR: få höra svaret!!

du får ju träffa moi XD
1. tro mej... när du träffar mej önskar du nog att ja inte kom... (e inte sötast i världen precis..) och 2: vet int ehur gammal ni folk e... jag e 14 iaf... HUR GAMMAL E NI FOLK SOM E HÄR?? (som ska på j-cult) lr va de heter..
14...snart 15 xp
17. 18 i december.. Men tro mig! Jag beter mig inte som 17! xp
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:41 pm

Blixtra
Mr.J
Blixtra
Mr.J
FÅRGA surprised rkar man resa ner till västerås imorn för o gå på en fest på j-cult? (resan tar 3 timmar) SVAR: få höra svaret!!

du får ju träffa moi XD
1. tro mej... när du träffar mej önskar du nog att ja inte kom... (e inte sötast i världen precis..) och 2: vet int ehur gammal ni folk e... jag e 14 iaf... HUR GAMMAL E NI FOLK SOM E HÄR?? (som ska på j-cult) lr va de heter..

1. Skiter i hur folk ser ut du är iaf snäll..
2. 15
SNÄLl är jag ^^ men frågan e omm an orkar sitta i 3 timmar bara för å åka till en fest som inte håller på längre än te nio.. dessutom kan ja inte i helgen.. (fråga inte varför, orkar inte svara...) LOL skrev så snabbt så ja stava typ fel på allt sweatdrop

Mr.J

Silence_P

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:42 pm

FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
*slutar* >.o .... borta? ._.
smile Just de.. de e ju marknad.. JAG MÅSTE HITTA DEN DÄR TRÖJAN! ajaa1 Man får väll gå dit på söndag!

whee då ska jag också dit jue...fast med Sachan89 ô.ó
Okejj! xd Jag kommer nog bara gå dit o smyga runt lite o kolla på kläder sen går jag hem! Tycker inte om Marknader så mycket! xp
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:43 pm

Silence_P
FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
*slutar* >.o .... borta? ._.
smile Just de.. de e ju marknad.. JAG MÅSTE HITTA DEN DÄR TRÖJAN! ajaa1 Man får väll gå dit på söndag!

whee då ska jag också dit jue...fast med Sachan89 ô.ó
Okejj! xd Jag kommer nog bara gå dit o smyga runt lite o kolla på kläder sen går jag hem! Tycker inte om Marknader så mycket! xp
går mest dit för att det är en klassiker och för att titta lite på deras "manga-sektion"

FrodoLouLou

Silence_P

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:44 pm

FrodoLouLou
går mest dit för att det är en klassiker och för att titta lite på deras "manga-sektion"
mmm! whee
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:44 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGH vill HA HATTEN NUUUUUU scream scream scream

Mr.J

Silence_P

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:45 pm

Mr.J
då får du allt ta o spara lite gold! sen har du den nog troligen! smile
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:46 pm

Silence_P
FrodoLouLou
mmm! whee
men men....vi ses antagligen imorron...och bli inte rädd för att jag är lite puckad.. (det är jag jämt) nu ska jag sovaaa xp
natti nattis *krama* whee

FrodoLouLou

Mr.J

Silence_P
Mr.J
då får du allt ta o spara lite gold! sen har du den nog troligen! smile
spara jaaaaaaaaaaaa håller på!! behöver "BARA" 18792 guld till...

Jag måste sluta sjunga i duschen..

Nightmare Asura
Crew

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:47 pm

Allt som pappa tycker är bra, men inte det jag helst vill ha.
Jag vill ha en synth farsan, jag vill ha en synth.
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:47 pm

FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
mmm! whee
men men....vi ses antagligen imorron...och bli inte rädd för att jag är lite puckad.. (det är jag jämt) nu ska jag sovaaa xp
natti nattis *krama* whee
Natti! *Krama* whee

Silence_P

Mr.J

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:48 pm

FrodoLouLou
Mr.J
Blixtra
Mr.J

du får ju träffa moi XD
14...snart 15 xp
när fyller du 15 då??
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:48 pm

Nightmare Asura
Jag måste sluta sjunga i duschen..
o_O Why?

[ Metamorphoze ]

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:49 pm

Chibi Strawberry
o_O Why?
För att om jag sjunger i duschen så vill jag sjunga högt, men folk utanför hör mig då >_<` Grr..
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 919 920 921 922 923 924 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games