Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 918 919 920 921 922 923 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mr.J

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:32 pm

Silence_P
Mr.J
du e vääääldigt skum ve tdu de??? du kan köpa ett par vingar för typ 40k (dem kostar väl de??) men inte kan du donera mer än 400 te mej gonk *känner sig utstött*

40K koster dom.. Precis! Hmm! Jag är inte så generös precis när de gäller o donera!
nähä..... synd gonk vill ha HATTEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU crying aja bara o spara.. (HI HI JA RIMMA) 18716 guld kvar "bara"..... dubbel gonk
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:33 pm

FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
xd HAH!...skoj skoj whee
whee *Flyger runt lite*
whee 4laugh
xd *Pet*

Silence_P

Blixtra
Crew

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:33 pm

Mr.J
Blixtra
Mr.J
Blixtra
welcome Blixtra your gold is: 367 *mobbad*
stackars du..

m-m!!
*kramar*

weeeh! biggrin
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:34 pm

Silence_P
FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
xd HAH!...skoj skoj whee
whee *Flyger runt lite*
whee 4laugh
xd *Pet*
whee iip...*hostar* gonk

FrodoLouLou

Mr.J

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:34 pm

FÅRGA surprised rkar man resa ner till västerås imorn för o gå på en fest på j-cult? (resan tar 3 timmar) SVAR: få höra svaret!!
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:35 pm

Mr.J
FÅRGA surprised rkar man resa ner till västerås imorn för o gå på en fest på j-cult? (resan tar 3 timmar) SVAR: få höra svaret!!

du får ju träffa moi XD

Blixtra
Crew

Silence_P

FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
xd HAH!...skoj skoj whee
whee *Flyger runt lite*
whee 4laugh
xd *Pet*
whee iip...*hostar* gonk
eek *Gömmer sig* redface

Silence_P
Mr.J
du e vääääldigt skum ve tdu de??? du kan köpa ett par vingar för typ 40k (dem kostar väl de??) men inte kan du donera mer än 400 te mej gonk *känner sig utstött*

40K koster dom.. Precis! Hmm! Jag är inte så generös precis när de gäller o donera!
111 guld..... tack.. aja alltid nåt ^^

Mr.J

FrodoLouLou

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:36 pm

Silence_P
FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou
xd HAH!...skoj skoj whee
whee *Flyger runt lite*
whee 4laugh
xd *Pet*
whee iip...*hostar* gonk
eek *Gömmer sig* redface
*slutar* >.o .... borta? ._.
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:36 pm

Mr.J
Silence_P
Mr.J

111 guld..... tack.. aja alltid nåt ^^
Varsegod!

Silence_P

Mr.J

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:37 pm

Blixtra
Mr.J

du får ju träffa moi XD
1. tro mej... när du träffar mej önskar du nog att ja inte kom... (e inte sötast i världen precis..) och 2: vet int ehur gammal ni folk e... jag e 14 iaf... HUR GAMMAL E NI FOLK SOM E HÄR?? (som ska på j-cult) lr va de heter..
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:38 pm

Mr.J
Blixtra
Mr.J

du får ju träffa moi XD
1. tro mej... när du träffar mej önskar du nog att ja inte kom... (e inte sötast i världen precis..) och 2: vet int ehur gammal ni folk e... jag e 14 iaf... HUR GAMMAL E NI FOLK SOM E HÄR?? (som ska på j-cult) lr va de heter..

1. Skiter i hur folk ser ut du är iaf snäll..
2. 15

Blixtra
Crew

Silence_P

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:39 pm

FrodoLouLou
smile Just de.. de e ju marknad.. JAG MÅSTE HITTA DEN DÄR TRÖJAN! ajaa1 Man får väll gå dit på söndag!
PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:39 pm

Mr.J
Blixtra
Mr.J

du får ju träffa moi XD
14...snart 15 xp

FrodoLouLou

FrodoLouLou

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 12:40 pm

Silence_P
FrodoLouLou
smile Just de.. de e ju marknad.. JAG MÅSTE HITTA DEN DÄR TRÖJAN! ajaa1 Man får väll gå dit på söndag!

whee då ska jag också dit jue...fast med Sachan89 ô.ó
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 918 919 920 921 922 923 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games