Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 90 91 92 93 94 95 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Cassidy92

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:18 pm

*heeft nog 2 weken vakantie* cool
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:20 pm

Darlaa
DarkKenn
Jenske
DarkKenn
Eerst was ik ook vaak wakker in de nacht, maar sinds een weekje geleden heb ik de gewoonte rond half 10 op te staan. Het is eigelijk best lekker nu, alleen is het best saai in de ochtend 3nodding

voor jou is dan half 10 vroeg he? dus eerst stond je dan later op? Hoe laat dan ongeveer? ( niet dat 10 uur laat is hoor.... ( zolaat sta ik ook op sweatdrop ))

2 uur/3 uur in de middag sweatdrop

zo laat sta ik ook op als ik tot diep in de nacht op de comp heb gezeten (lees: altijd dus) alhoewel vanochtend was ik best wel vroeg en dat terwijl ik gister de hele dag gelopen heb en vroeg was opgestaan en ben nu niet eens zo moe.
tot hoe laat ben jij op dan? en vinden je ouders dat goed?

Mijn mammie wil dat ik om half 10 in bed lig omdat ik 's morgens altijd zo moe ben. Ik: HALF 10!!! ***!!

Maar 1 gelukje:
Mam: Jenske ga je zo naar bed?
ik achter de computer: Ja ik ga zo
{2 uur later }
Mam: Jenske ga je nou zo naar bed het wordt veel te laat zo!
ik: Ja ik sluit zo af
{1 uur later mam slaapt op de bank en pap ook}
{Word me moeder om half 12 ofzo wakker}
Mam: Jenske wat doe jij nog op! Het wordt veel te laat
ik: ik ga al!
En dan ga ik vlug anders ben ik de pineut sweatdrop
Maar soms als me vader nog wakker is gaan we een film kijken en knakworstjes warm maken ofzo biggrin maar dat is meestal wel in het weekend

Jenske

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:28 pm

Achja, teminste doe je in het weekend wat leuks met je ouders, dat heb ik nou weer niet smile
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:30 pm

DarkKenn
Achja, teminste doe je in het weekend wat leuks met je ouders, dat heb ik nou weer niet smile

xp Nou dat knakworst-gebeuren gebeurt niet vaak hoor...

waarom doe jij nooit iets leuks met je ouders? Ikke wel.. Ik kan met me moeder beter gaan shoppen als met mijn vriendinnen... Mijn moeder heeft... Geduld... sweatdrop blaugh

Jenske

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:33 pm

Jenske
DarkKenn

waarom doe jij nooit iets leuks met je ouders? Ikke wel.. Ik kan met me moeder beter gaan shoppen als met mijn vriendinnen... Mijn moeder heeft... Geduld... sweatdrop blaugh

Mijn moeder is niet gezellig sad
En shoppen doe ik zowiso nooit, alleen soms zie ik wel wat leuks en dan haal ik het , maar mij zie je niet met mn moeder een winkel in komen! xd
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:42 pm

DarkKenn
Jenske
DarkKenn

Mijn moeder is niet gezellig sad
En shoppen doe ik zowiso nooit, alleen soms zie ik wel wat leuks en dan haal ik het , maar mij zie je niet met mn moeder een winkel in komen! xd

Ik schaam me niet echt voor me moeder.. behalve als ik vriendinnen mee naar huis neem.. Dan probeert ze: 'koel' te doen

Jenske

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:47 pm

Bij mij als ik m'n moeder meeneem naar de winkel komt ze met 50 dingen thuis terwijl ik bijv. maar 1 broek wou kopen, en dan lopen we 4 uur in het winkelcentrum ipv 10 minuten. en dan begint ze heel gek te gillen als ze wat ziet, dat is echt niet normaal, dus mijn ma neem ik liever niet mee naar de winkels rolleyes
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:49 pm

DarkKenn
Bij mij als ik m'n moeder meeneem naar de winkel komt ze met 50 dingen thuis terwijl ik bijv. maar 1 broek wou kopen, en dan lopen we 4 uur in het winkelcentrum ipv 10 minuten. en dan begint ze heel gek te gillen als ze wat ziet, dat is echt niet normaal, dus mijn ma neem ik liever niet mee naar de winkels rolleyes

Mannen he, bij mij is het andersom: Mam ik heb een nieuwe broek nodig. In de winkel: dit topje en shirtje past er wel leuk bij he mam? Mag ik het hebben plies!!?? En dan mag ik het meestal wel razz

Jenske

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:51 pm

Vrouwen he blaugh
Nouja met jou shoppen lijkt me iig veel leuker dan met m'n moeder xp
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:55 pm

DarkKenn
Vrouwen he blaugh
Nouja met jou shoppen lijkt me iig veel leuker dan met m'n moeder xp

Ik houd heel veel van gezelligheid, daardoor vermaak ik mezelf moeilijk. Maar dat heb ik van mijn moeder. Dus als we gaan shoppen gaan we van 9 uur s morgens tot 5 uur als de winkels dicht gaan. En dan lopen we winkel in en winkel uit. Maar we eten 2 keer per shopdag wat. Meestal: Frietje op de hand en een keer naar de mc of de hema taartjes eten.. Dan maken we het altijd heel gezellig. Daarom is het met me moeder zo leuk: Ik hoef al dat eten en kleren ( nog ) niet te betalen!

Jenske

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 2:08 pm

naja ik hou ook veel van gezelligheid.
Mijn ma is alleen niet gezellig dus vermaak ik me op gaia online, dat is ook gezellig smile . En gelukkig hoevel wij kleding nog niet te betalen, dat zou een ramp wezen blaugh
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 2:13 pm

DarkKenn
Mijn ma is alleen niet gezellig dus vermaak ik me op gaia online, dat is ook gezellig smile . En gelukkig hoevel wij kleding nog niet te betalen, dat zou een ramp wezen blaugh

maar je zit hier pas vanaf vandaag...

Cassidy92

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 2:16 pm

Cassidy92
DarkKenn

Betekent dat dan dat ik me niet kan vermaken op gaia online? neutral
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 2:21 pm

DarkKenn
Cassidy92
DarkKenn

Betekent dat dan dat ik me niet kan vermaken op gaia online? neutral

jawel tuurlijk maar wat deed je daar voor dan?

Cassidy92

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 2:24 pm

Verschillende MMORPG's{Niet web-based} zoals MU Online, MapleStory en Rose online. Maar gaia vind op op een of andere manier toch leuker biggrin
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 90 91 92 93 94 95 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games