|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 1:36 am
number_17 Kumadude *eet je ei op* mN IK HEb gaia wel een beetje gemist zeg ik niet ik ga zo denk ik..heb er totaal geen zin in sweatdrop wrom neit dan?...en ja ik heb het 4/5 dagen niet gedaan dusja sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:12 am
biggrin goedemorgen heart
ik kan eindelijk is goedemorgen zeggen! (ben anders niet voor 12en men bed uit)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:15 am
Darlaa biggrin goedemorgen heart ik kan eindelijk is goedemorgen zeggen! (ben anders niet voor 12en men bed uit) yay bof jij ff whee goedenmorgen terug
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:18 am
Darlaa biggrin goedemorgen heart ik kan eindelijk is goedemorgen zeggen! (ben anders niet voor 12en men bed uit) goeie morgen....tis wel een lekkere mooie morgen die je hebt uitgekozen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:22 am
Zeker een mooie morgen. Zon schijnt en het is gelukkig niet bloedstollend heet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:41 am
ButtonFly Zeker een mooie morgen. Zon schijnt en het is gelukkig niet bloedstollend heet! ja idd.....tis nog zonde dat ik nog achter me pctje zit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:47 am
guudenmiddag iedereen
Zaaaaaligen dag
straks wat shoppen si
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:48 am
Dragonfly2900 guudenmiddag iedereen Zaaaaaligen dag straks wat shoppen si wat ga je halen dan? of weet je dat nog niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:49 am
Ik moet heel nodig heel veel snoep hebben voor zeilkamp! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:51 am
Kumadude Dragonfly2900 guudenmiddag iedereen Zaaaaaligen dag straks wat shoppen si wat ga je halen dan? of weet je dat nog niet? ijsjes 4laugh En alles wat ik interressant vind
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:52 am
Dragonfly2900 Kumadude Dragonfly2900 guudenmiddag iedereen Zaaaaaligen dag straks wat shoppen si wat ga je halen dan? of weet je dat nog niet? ijsjes 4laugh En alles wat ik interressant vind jammie....en wat vind jij dan interresant....ga je voor kleren kijken of voor dvd's of voor muziek ofzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:53 am
Dragonfly2900 Kumadude Dragonfly2900 guudenmiddag iedereen Zaaaaaligen dag straks wat shoppen si wat ga je halen dan? of weet je dat nog niet? ijsjes 4laugh En alles wat ik interressant vind diepvries ijsjes!!! zodat je elk moment van de dag naar de ijskast kan rennen 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 3:40 am
Darlaa Dragonfly2900 Kumadude Dragonfly2900 guudenmiddag iedereen Zaaaaaligen dag straks wat shoppen si wat ga je halen dan? of weet je dat nog niet? ijsjes 4laugh En alles wat ik interressant vind diepvries ijsjes!!! zodat je elk moment van de dag naar de ijskast kan rennen 4laugh joah *gaat een ijsje halen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 3:42 am
Kumadude Darlaa Dragonfly2900 Kumadude Dragonfly2900 guudenmiddag iedereen Zaaaaaligen dag straks wat shoppen si wat ga je halen dan? of weet je dat nog niet? ijsjes 4laugh En alles wat ik interressant vind diepvries ijsjes!!! zodat je elk moment van de dag naar de ijskast kan rennen 4laugh joah *gaat een ijsje halen* 4laugh *Rent harder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 3:52 am
Dragonfly2900 Kumadude Darlaa Dragonfly2900 Kumadude Dragonfly2900 guudenmiddag iedereen Zaaaaaligen dag straks wat shoppen si wat ga je halen dan? of weet je dat nog niet? ijsjes 4laugh En alles wat ik interressant vind diepvries ijsjes!!! zodat je elk moment van de dag naar de ijskast kan rennen 4laugh joah *gaat een ijsje halen* 4laugh *Rent harder* *springt op je rug om mee te liften*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |