|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:45 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry En fråga. Vad tycker du är bra med den där masken? 1. Den täcker ansiktet och får mig att verka liiite mer mystisk. 2. Den har onda ögon. 3. Det finns ingen tredje anledning om den. surprised Jaha. På så sätt. Den är ju faktiskt freaky. <.< Oga-boga~! õ.ô;;; *Petar på masken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:45 am
Star Shine 91 prrnill *springer in genom dörren med händerna för ögonen* hejhej varfor hola for ogonen sweatdrop *tar bort händerna* ehm.. jag skulle bara kolla om jag sprang in i någon.. Vilket jag inte gjorde, tydligen.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:46 am
Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry En fråga. Vad tycker du är bra med den där masken? 1. Den täcker ansiktet och får mig att verka liiite mer mystisk. 2. Den har onda ögon. 3. Det finns ingen tredje anledning om den. surprised Jaha. På så sätt. Den är ju faktiskt freaky. <.< Oga-boga~! õ.ô;;; *Petar på masken* *Masken pratar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:46 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Done! *tar på mig blöta, stela kläder* Yuck! var nästan bättre innan. X_X Varför ha blöta kläder på sig? ._.För dom nyss kom ut ur tvättmaskinen? *går som i We are the robots musikvideon* xd *Kastar kattmatsburk på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:47 am
prrnill Star Shine 91 prrnill *springer in genom dörren med händerna för ögonen* hejhej varfor hola for ogonen sweatdrop *tar bort händerna* ehm.. jag skulle bara kolla om jag sprang in i någon.. Vilket jag inte gjorde, tydligen.. sweatdrop hehe ok 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:47 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry En fråga. Vad tycker du är bra med den där masken? 1. Den täcker ansiktet och får mig att verka liiite mer mystisk. 2. Den har onda ögon. 3. Det finns ingen tredje anledning om den. surprised Jaha. På så sätt. Den är ju faktiskt freaky. <.< Oga-boga~! õ.ô;;; *Petar på masken* *Masken pratar* Masken kan inte prata. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:48 am
*kramar den som skriver under*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:48 am
Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry En fråga. Vad tycker du är bra med den där masken? 1. Den täcker ansiktet och får mig att verka liiite mer mystisk. 2. Den har onda ögon. 3. Det finns ingen tredje anledning om den. surprised Jaha. På så sätt. Den är ju faktiskt freaky. <.< Oga-boga~! õ.ô;;; *Petar på masken* *Masken pratar* Masken kan inte prata. <.< Min mask kan. >o< *Försöker låta om en mask* Boga boga boga~! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:49 am
prrnill *kramar den som skriver under* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:49 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry En fråga. Vad tycker du är bra med den där masken? 1. Den täcker ansiktet och får mig att verka liiite mer mystisk. 2. Den har onda ögon. 3. Det finns ingen tredje anledning om den. surprised Jaha. På så sätt. Den är ju faktiskt freaky. <.< Oga-boga~! õ.ô;;; *Petar på masken* *Masken pratar* Masken kan inte prata. <.< Min mask kan. >o< *Försöker låta om en mask* Boga boga boga~! domokun Nee. Det är du som håller på och larvar dig faktiskt. rolleyes Inte sant?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:50 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Done! *tar på mig blöta, stela kläder* Yuck! var nästan bättre innan. X_X Varför ha blöta kläder på sig? ._.För dom nyss kom ut ur tvättmaskinen? *går som i We are the robots musikvideon* xd *Kastar kattmatsburk på**matrix ducka* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:50 am
Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry Nightmare Asura Chibi Strawberry En fråga. Vad tycker du är bra med den där masken? 1. Den täcker ansiktet och får mig att verka liiite mer mystisk. 2. Den har onda ögon. 3. Det finns ingen tredje anledning om den. surprised Jaha. På så sätt. Den är ju faktiskt freaky. <.< Oga-boga~! õ.ô;;; *Petar på masken* *Masken pratar* Masken kan inte prata. <.< Min mask kan. >o< *Försöker låta om en mask* Boga boga boga~! domokun Nee. Det är du som håller på och larvar dig faktiskt. rolleyes Inte sant? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|