|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 4:13 am
volgens mij werkt macha heel sterk op de stoelgang / stofwisseling.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 4:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 9:05 am
Weet iemand wanneer kitty terug komt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 9:09 am
nog iets van 2 weken geloof ik
't is wel stil hier op de guild XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 11:39 am
een paar dagen voorbij en het lijkt al weer uitgestorven hier zonder haar...
ja crying
Mijn maag... en ik... echt... op de een of andere manier reageert hij op heel veel emotionele dingen van mij. Ik ben zenuwachtig omdat ik mijn kamer moet opruimen (staat vol met dozen) en ik moet morgen naar school. Nu, de dag voordat ik naar school moet begint hij ineens te klagen, mijn hele spijsverteringsstelsel overhoop. gonk eigenlijk is dat best geinig ware het niet dat mijn kamer echt een puinzooi is en dat mijn buik een beetje pijn doet... edit: met klagen bedoel ik geluiden maken edit2: voorspelling, volgens mij wordt ik ziek... sad edit3: niet goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 3:32 pm
je lichaam kan heel sterk op je emoties reageren, bij de een sterker dan de ander.
ik kan van de zenuwen of stress snel misselijk worden. en ik toen ik nog gym had op school werd ik steeds letterlijk ziek: ik had er echt een ontzettende hekel aan, vooral als er zo'n 6-minuten loop werd gehouden enz. ik kreeg de dag voordat ik gym had -of in de ochtend- koorts, was vaak misselijk en zo. en als die dag dan voorbij was, werd mijn gezondheid er beter op.. XD klinkt raar.. maarja..
ik begin school pas laat o.o heb echt extra lang vakantie X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 4:08 am
bofkont! ik moet morgen beginnen heel weinig lessen heb ik trouwens O.o
was vroeger ook misselijk vlak voor gym (eigenlijk zwemmen) en daarna was het ook over.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 5:19 am
ik stopte in Mei / Juni met naar school gaan omdat ik al wist dat ik zou stoppen met die opleiding (HAVO4), en in Juli zou ik 18 worden. De Coördinator zei dat hij wilde dat ik de school zonder moeilijkheden kon verlaten, dus ik hoefde alleen maar de adres van de nieuwe school + naam van de opleiding op te geven en toen werd ik grotendeels met rust gelaten. ik wilde wel terug naar school gaan, eigenlijk om geen problemen te krijgen. Maar mijn moeder vond dat het overbodig zou zijn en dat als ze moeilijk gaan doen, dat zij over mijn vorige mentor gaat klagen omdat met hem toch het een en ander niet klopt. ik was in de laatste proefwerkweek nog gegaan -zonder echt geleerd te hebben- voor het geval dat. was maar 2 dagen gegaan en heb de rest toch maar afgehaakt. ik heb mijn boeken gewoon ingeleverd samen met de rest van m'n klas. later kreeg ik een telefoontje van m'n mentor of ik wilde komen om "goed afscheid te nemen". eerst wilde ik wel gaan maar een vriendin vond (kijkend naar hoe ik daar behandeld werd) dat ik niet moest gaan. (ze zei: Screw them! Ik ga niet biggrin ) XD en had er niet veel zin in.
Die school zou eigenlijk weer op 9 September beginnen. Maar ik ga nu naar een school in België. Die begint pas 28 September X'D Ik heb geloof ik maar 3 dagen per week school: dinsdag, woensdag en donderdag.
o. o lang verhaal X'D sorry ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 8:30 am
Had vandaag mijn herexamen van mijn rijbewijs en ik ben weer gezakt en wel onterecht scream die examinator vond dat ik mijn bochten te groot nam en dat ik te langzaam reageerde en volgens mijn rijinstructeur had hij me moetten laten slagen omdat hij wel erg overdreef echt hoor ik had nu gewoon geslaagd kunnen zijn want echt 99% van mijn examen reed ik goed (al zat ik wel stijf van de zenuwen maar dat ging na een bocht die wel erg tricky is (het is een oprit en als je afslaat dan moet je remmen voor de bocht terugschakelen en dan als ik op de oprit ben dan moet ik al gaan kijken en dan moet ik op die korte invoegstrook meteen invoegen eigenlijk te veel om te doen maar ik had hem al heel vaak gedaan)en die ik echt perfect deed (na ja zover als ik dat kan^^) en de adrealine door mijn lijf stroomde na die bocht sweatdrop die gast was echt aan het muggenshiften sorry moest ff mijn frustratie kwijt
@Neo MOF jeetje jij heb mazzel @Calahara kan nog erger ik was donderdag al naar school
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 10:28 am
loving~dolphins Had vandaag mijn herexamen van mijn rijbewijs en ik ben weer gezakt en wel onterecht scream die examinator vond dat ik mijn bochten te groot nam en dat ik te langzaam reageerde en volgens mijn rijinstructeur had hij me moetten laten slagen omdat hij wel erg overdreef echt hoor ik had nu gewoon geslaagd kunnen zijn want echt 99% van mijn examen reed ik goed (al zat ik wel stijf van de zenuwen maar dat ging na een bocht die wel erg tricky is (het is een oprit en als je afslaat dan moet je remmen voor de bocht terugschakelen en dan als ik op de oprit ben dan moet ik al gaan kijken en dan moet ik op die korte invoegstrook meteen invoegen eigenlijk te veel om te doen maar ik had hem al heel vaak gedaan)en die ik echt perfect deed (na ja zover als ik dat kan^^) en de adrealine door mijn lijf stroomde na die bocht sweatdrop die gast was echt aan het muggenshiften sorry moest ff mijn frustratie kwijt @Neo MOF jeetje jij heb mazzel @Calahara kan nog erger ik was donderdag al naar school ik zakte 2x omdat ik te hard reed en de 3de keer was het perfect... ik rij nog steeds te hard en mijn rij style is nog steeds het zelfde xd ik vond dat ik de 1ste keer had moeten slagen,maar je sommige examinatoren zijn echte !@#$%^&* ik voel je pijn zeker nu het veel meer kost dan vroeger
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 10:47 am
Ik mocht vandaag al beginnen met school. Was wel even wennen, maar eigenlijk ook wel fijn om wat te doen, behalve werken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 2:51 pm
ninja die rijles examinatoren zijn wel vaker veel eisend/knorrig/kritisch dacht ik.
ninja ninja Vandaag mij rooster gekregen, echt weinig les! O.o Ik doe HAVO sprint in 2 jaar (ja, je leest het goed). Eerste jaar 4 vakken en volgend jaar weer. Dus eerst 4 deelcertificaten en dan de andere 4 + diploma =D. Ik ben maandag en woensdag vrij en donderdagmiddag (rond 11 uur vrij) ook. morgen pas om 11:10 school, om 16:30 vrij. vrijdag om 1:50 vrij. Niet slecht he? (schrikbarend weinig bijna)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2010 4:42 am
nou je bent niet de enige met weinig les ik heb alleen donderdag de hele dag school van 9.15 t/m 16.30 maar dan zit ik in het lab heart was echt gaaf is maar goed ik heb in de rest van de week bijna elke dag wel een of twee uurtjes en meestal een of 2 dagen in de week vrij dat verschild nogal sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2010 4:56 am
WTF! ik hoorde gister avond van m'n moeder dat nog een leraar waar ik op school zat waarschijnlijk ook een ***** is.. mijn moeder heeft een klant, die haar had verteld dat haar nichtje bij mij op school zat. Die leraar had haar in haar achterwerk geknepen of op "gemept" @w@
er is echt wat mis met die school.. 1 was per ongeluk over zijn kinderen gereden met de auto (is nu homoseksueel) {ja, dat is erg o.o .. ik bedoel van z'n kinderen een andere heeft een gouden ring met tanden in van z'n overleden kindje (ik vind dat raar maar ja) 2 *****.. (misschien nog wel meer @w@) en er was toen ook een domme "leerling begeleider" die dan een cursus psychologie had gedaan.. die had het bij mij zo verpest, dat ze volgens mij ontslagen was ofzo.. (had haar 't jaar erop nooit meer gezien, en haar naam was ook van de lijst verdwenen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2010 12:21 pm
^ .... Die school van jouw is creepy... pure horror verhalen O.o
ninja Mijn eerste schooldag was... geweldig leuke mensen ontmoet (echt leuk (.... heel erg leuk)) gezellige leraren en ook goed in les geven ( heart ) echt, ik ging zowat zingend naar huis doe mij maar nog zo'n dag school (<= ik weet het, die tekst is creepy) ik vind het bijna jammer dat ik morgen vrij ben O.o edit: leuke jongen alarm! heart aardig, knap, slim en glimlacht veel (hou ik van) edit2: sorry als ik opschepperig over kom, in niet bedoeling (het is de bedoeling dat jullie mijn blijdschap ook voelen mrgreen whee ) edit3: dat jullie blijer worden omdat ik dat ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|