|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:25 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou blaugh *viftar lite på dom* xd Hmm! vad tycker du jag ska köpa för nått på gaia! Jag funderar på Fairy wings men jag vet inte riktigt! Vad tycker du? whee jaaa dom passade ju jätte bra ju whee mmm! Men jag kommer känna mig så fattig då! stressed men ge dig nu xp 1. Det är bara en hemsida 2. Du hinner tjäna ihop mera gold med tanke på att du kutar till marketplace hela tiden. 3. Dom är jätte söta whee 4. du kan ge mig lite mera oxå xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:26 pm
welcome Blixtra your gold is: 367 *mobbad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:27 pm
Silence_P Mr.J Silence_P Mr.J *hittar västerås* hm..... de ligger typ vid fjollträsk... dit tar de 3 timmar me bild... ORKA... fjollträsk?? xd stockholm.. HAHAHAHAHAAA! blaugh va ede som e så kul..??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Soup of the evening, beautiful soup..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou men ge dig nu xp 1. Det är bara en hemsida 2. Du hinner tjäna ihop mera gold med tanke på att du kutar till marketplace hela tiden. 3. Dom är jätte söta whee Så där! Nu köpte jag dom! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou blaugh *viftar lite på dom* xd Hmm! vad tycker du jag ska köpa för nått på gaia! Jag funderar på Fairy wings men jag vet inte riktigt! Vad tycker du? whee jaaa dom passade ju jätte bra ju whee mmm! Men jag kommer känna mig så fattig då! stressed men ge dig nu xp 1. Det är bara en hemsida 2. Du hinner tjäna ihop mera gold med tanke på att du kutar till marketplace hela tiden. 3. Dom är jätte söta whee 4. du kan ge mig lite mera oxå xd xd HAH!...skoj skoj whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:28 pm
Blixtra welcome Blixtra your gold is: 367 *mobbad* stackars du..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:28 pm
Mr.J Blixtra welcome Blixtra your gold is: 367 *mobbad* stackars du.. m-m!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:29 pm
Silence_P FrodoLouLou men ge dig nu xp 1. Det är bara en hemsida 2. Du hinner tjäna ihop mera gold med tanke på att du kutar till marketplace hela tiden. 3. Dom är jätte söta whee Så där! Nu köpte jag dom! whee iii gulligull whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:30 pm
Silence_P FrodoLouLou men ge dig nu xp 1. Det är bara en hemsida 2. Du hinner tjäna ihop mera gold med tanke på att du kutar till marketplace hela tiden. 3. Dom är jätte söta whee Så där! Nu köpte jag dom! whee du e vääääldigt skum ve tdu de??? du kan köpa ett par vingar för typ 40k (dem kostar väl de??) men inte kan du donera mer än 400 te mej gonk *känner sig utstött*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:31 pm
Mr.J du e vääääldigt skum ve tdu de??? du kan köpa ett par vingar för typ 40k (dem kostar väl de??) men inte kan du donera mer än 400 te mej gonk *känner sig utstött* 40K koster dom.. Precis! Hmm! Jag är inte så generös precis när de gäller o donera!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:31 pm
Blixtra Mr.J Blixtra welcome Blixtra your gold is: 367 *mobbad* stackars du.. m-m!! *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|