|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 11:07 am
Oh, look at that. My brain just died. What a puddle of... puddle it is now.
Waah, voor me niet zo super XD
Jammer dat je vakantie niet doorging, Calahara!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 11:12 am
hhm beetje rare reactie van dash, zo ken ik hem niet, mischien heeft ie het moeilijk ofzo.
anyway omdat ik komende tijd (aka 3 weken dat kitty weg is) op ga passen denk ik kzal meteen ook maar eens iets posten.
ik ben zelf ook niet erg actief, tis ook alweer meer dan een amand geleden dat ik hier geweest ben.
achja als ik hier hard nodig ben laat kitty dat vast wel weten neem ik aan :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 1:25 am
haha je bent er idd ff niet meer geweest je heb de vaderdag kaart nog in je siggy staan XD maar voor nu welcome back
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 10:34 am
Ik moet ook echt eens vaker langskomen, haha. Maar ja, er is heel wat gebeurt afgelopen maanden, dus dan heb je er niet zoveel tijd voor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 11:36 am
Het doel van de guild is dat mensen best eens een tijdje weg mogen zijn, dus erg is het niet smile en hier zijn alleen maar well behaved children, dus ik verwacht niet dat XDMaster heel boos moet gaan kijken ofzo, maar een mod in de tent is altijd makkelijk voor toelatingen, verplaatsen van topics, sluiten van topics....
Ik heb de volste vertrouwen in hem en IK GA JULLIE MISSEN!!! gonk
Waarom ga ik ook al weer van internet weg? Oh ja, boekje schrijven. Darn you dream of being a novellist... ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 12:16 pm
kittyocean Het doel van de guild is dat mensen best eens een tijdje weg mogen zijn, dus erg is het niet smile en hier zijn alleen maar well behaved children, dus ik verwacht niet dat XDMaster heel boos moet gaan kijken ofzo, maar een mod in de tent is altijd makkelijk voor toelatingen, verplaatsen van topics, sluiten van topics.... Ik heb de volste vertrouwen in hem en IK GA JULLIE MISSEN!!! gonk Waarom ga ik ook al weer van internet weg? Oh ja, boekje schrijven. Darn you dream of being a novellist... ¬¬ ik kan dat ook niet "boos kijken" XD maar mensen toelaten enzo ben ik wel goed in :3 maar novellist is vet dus dat moet je gewoon doen :3 EDIT: owja en ik zal me sig eens aanpassen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2010 4:54 am
zie hier mr snorremans xd sweatdrop

verveel me =__=|| .. zoals altijd XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2010 6:08 am
Neo MOF zie hier mr snorremans xd sweatdrop

verveel me =__=|| .. zoals altijd XD xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2010 6:23 am
loving~dolphins Calahara loving~dolphins jah was erg rustig lekker uitgerust en veel gelezen XD mijn oom die het maar niet kon geloven dat ik 7 boeken mee had en het was mooi weer en heb nog wat van de natuur daar kunnen genieten 'daar' als in? welk land? ik had iets gelezen over duitsland maar dat was onderweg dus... welk land? ik ben thuis gebleven crying (engeland ging niet door... crying crying crying ) Ik was naar polen smile mijn opa woont daar (hij is hergetrouwt met een poolse vrouw) en aw waarom was het niet door gegaan? goedkoop en mooi daar, nice! ze hadden de aanmeldings formuleren te laat op de post gedaan stressed had ik het nou ruim van te voren ingelevert met de gedachte 'misschien hebben we dan betere kamers' maar nee hoor, anderen hadden het formulier nog niet eens ingevult... er waren zelfs helemaal geen kamers meer... vandaar konden we daar niet terecht...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2010 5:19 am
Calahara goedkoop en mooi daar, nice! ze hadden de aanmeldings formuleren te laat op de post gedaan stressed had ik het nou ruim van te voren ingelevert met de gedachte 'misschien hebben we dan betere kamers' maar nee hoor, anderen hadden het formulier nog niet eens ingevult... er waren zelfs helemaal geen kamers meer... vandaar konden we daar niet terecht... aw dat is echt vervelend dat iemand dat dan te laat inlevert en jup het is idd erg goedkoop daar in polen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2010 3:22 pm
WTF.. er is weer eens wat mis met gaia.. dat gedachten ballon dingetje naast m'n avi zegt dat ik 66535 new private messages hebt eek eek eek ... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2010 8:55 am
Neo MOF WTF.. er is weer eens wat mis met gaia.. dat gedachten ballon dingetje naast m'n avi zegt dat ik 66535 new private messages hebt eek eek eek ... gonk lolwat dat is een beetje overdreven niet ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2010 11:02 am
nou ja.. dat stond er echt XD maar toen ik er op klikte, had ik gelukkig niks in m'n inbox x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2010 2:35 pm
vreemd ja, best grappig eigenlijk
mijn buik is mij een duidelijke boodschap aan het doorgeven, ik heb iets fout gedaan =S Hij jammert aan 1 stuk door, zou het komen door de macha???! (Japanse groene zoete thee).
ninja ik ben sinds jaren weer naar de kapper geweest, best een stuk af, moest ook best nodig... mrgreen
Zij die gaan slapen groeten u.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 12:27 am
ehm.. ik geloof dat macha eigenlijk heel bitter hoort te zijn. en om je op de bittere smaak voor te bereiden, eet je van te voren vaak een soort cakeje / koekje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|