|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:19 pm
Silence_P Mr.J YAY 1000 guld ^^ bara 18k kvar...... gonk Yay för dig! xd tack för rimmet ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:20 pm
Nightmare Asura Jag vet inte? *Sluka jordgubben* o_O Hey! I guess du syftar på litet rött surt bär nu va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nä sad *slår lite på flugsmällaren* Fy på dig...inte skrämma bort snällisar på det viset! scream gonk *Tittar fram* sweatdrop *lägger ner flugsmällaren i frysdisken* Skäms på dig gonk Du kan nog komma fram nu *peka på Puttis* sweatdrop *Hoppar fram* *Petar på frodos Bouncys* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Mr.J *hittar västerås* hm..... de ligger typ vid fjollträsk... dit tar de 3 timmar me bild... ORKA... fjollträsk?? xd stockholm..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry o_O Hey! I guess du syftar på litet rött surt bär nu va? Klart. Hade jag menat dig hade jag sagt "Jordbubbe" ;p Ska duscha nu, be riiight back
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nä sad *slår lite på flugsmällaren* Fy på dig...inte skrämma bort snällisar på det viset! scream gonk *Tittar fram* sweatdrop *lägger ner flugsmällaren i frysdisken* Skäms på dig gonk Du kan nog komma fram nu *peka på Puttis* sweatdrop *Hoppar fram* *Petar på frodos Bouncys* whee blaugh *viftar lite på dom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:21 pm
Nightmare Asura Klart. Hade jag menat dig hade jag sagt "Jordbubbe" ;p Ska duscha nu, be riiight back Ja, sant. sweatdrop Have fun!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:22 pm
FrodoLouLou blaugh *viftar lite på dom* xd Hmm! vad tycker du jag ska köpa för nått på gaia! Jag funderar på Fairy wings men jag vet inte riktigt! Vad tycker du? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:22 pm
Silence_P FrodoLouLou blaugh *viftar lite på dom* xd Hmm! vad tycker du jag ska köpa för nått på gaia! Jag funderar på Fairy wings men jag vet inte riktigt! Vad tycker du? whee jaaa dom passade ju jätte bra ju whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:23 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou blaugh *viftar lite på dom* xd Hmm! vad tycker du jag ska köpa för nått på gaia! Jag funderar på Fairy wings men jag vet inte riktigt! Vad tycker du? whee jaaa dom passade ju jätte bra ju whee mmm! Men jag kommer känna mig så fattig då! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:24 pm
Mmm... skräpsnabb mat... *dreggeldreggel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Silence_P Mr.J *hittar västerås* hm..... de ligger typ vid fjollträsk... dit tar de 3 timmar me bild... ORKA... fjollträsk?? xd stockholm.. HAHAHAHAHAAA! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou blaugh *viftar lite på dom* xd Hmm! vad tycker du jag ska köpa för nått på gaia! Jag funderar på Fairy wings men jag vet inte riktigt! Vad tycker du? whee jaaa dom passade ju jätte bra ju whee mmm! Men jag kommer känna mig så fattig då! stressed men ge dig nu xp 1. Det är bara en hemsida 2. Du hinner tjäna ihop mera gold med tanke på att du kutar till marketplace hela tiden. 3. Dom är jätte söta whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|