Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 915 916 917 918 919 920 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 3:49 am

Dashinator
QYDrop
Dashinator
ik denk echt dat ik maar moet stoppen met gaia... niemand chat meer met me... niemand Pm'ed meer... niemand Rp'ed meer met me...

heb je enig idee hoe dit komt ?

de mensen waarmee ik omga stoppen/zijn gestopt met gaia

ik moet zegen dat je het hier er wel heel dik boven op legt, misschien wel iets te. maar toch blijf je elke keer weer posten om dat je blijkbaar toch wel graag contact wilt met mensen hier.

je moet het je zelf niet moeilijk maken maar gewoon simpel houden en lekker je eigen weg gaan en niet een reden als ja mijn vrienden stopen dus ik ook. maak zelf de keuze en laat je vrienden hun keuzes maken als jij de behoefte hebt om ook al is het 1 keer in de week even langs te komen en wat te posten moet je dat lekker blijven doen.
PostPosted: Sun Aug 15, 2010 3:08 pm

QYDrop
Dashinator
QYDrop
Dashinator
ik denk echt dat ik maar moet stoppen met gaia... niemand chat meer met me... niemand Pm'ed meer... niemand Rp'ed meer met me...

heb je enig idee hoe dit komt ?

de mensen waarmee ik omga stoppen/zijn gestopt met gaia

ik moet zegen dat je het hier er wel heel dik boven op legt, misschien wel iets te. maar toch blijf je elke keer weer posten om dat je blijkbaar toch wel graag contact wilt met mensen hier.

je moet het je zelf niet moeilijk maken maar gewoon simpel houden en lekker je eigen weg gaan en niet een reden als ja mijn vrienden stopen dus ik ook. maak zelf de keuze en laat je vrienden hun keuzes maken als jij de behoefte hebt om ook al is het 1 keer in de week even langs te komen en wat te posten moet je dat lekker blijven doen.

ik zeg niet dat ik stop omdat hun stoppen, maar omdat het saai wordt stare als je niet weet waar je het over hebt moet je je kop gewoon houden, en niet denken het beter te weten

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 8:07 pm

^ dat vind ik wel ietwat grof
PostPosted: Mon Aug 16, 2010 2:03 am

Zullen we het proberen gezellig te houden XD Ik wil straks met een gerust hart 3 weken weg kunnen XD

Dash, volgens mij moet het wel duidelijk zijn dat je hier welkom bent. Het lijkt alleen alsof je daar heel graag bevestiging op wilt. Dreigen met stoppen (want dat doe je, sorry dat ik het zeg) is zo'n vorm van vragen om bevestiging dat je welkom bent en dat we je hier willen hebben. Het werkt alleen averechts en mensen zullen er uiteindelijk ook niet meer op reageren.

Dus, je bent welkom. Maar als je wilt gaan, is dat jouw keuze. We kunnen je niet tegenhouden en zullen je niet dwingen hier te blijven. Dat is toch zinloos. Je moet hier zijn omdat je hier WILT zijn, niet omdat je hier MOET zijn.

kittyocean
Captain

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Mon Aug 16, 2010 4:03 am

^ Goed gezegd whee

waar ga je naartoe? XD

Fff.. ik had laatst een bestelling gedaan bij een Koreaans bedrijf XD werd niet goed wijs uit hoe ik de betaling moest doen maar gelukkig is het uiteindelijk goed gegaan 4laugh dus nu wordt de bestelling bij elkaar gegrepen en verstuurd X'D rofl
't was wat voor mijn ball-jointed doll XD die nog steeds moet komen XD
PostPosted: Mon Aug 16, 2010 5:01 am

Dashinator heeft me laten weten dat hij de Guild verlaten heeft. Mocht hij zich bedenken, dan is hij uiteraard welkom.

Drie weekjes aan mijn boek werken smile gewoon totale radio- ehm, internet stilte

kittyocean
Captain

WoIkje

PostPosted: Mon Aug 16, 2010 6:06 am

Wow, ik denk even te kijken in de CB hier en het begint niet zo gezellig D';
Al kan ik wel begrijpen waarom Dash pissed is.
PostPosted: Mon Aug 16, 2010 7:09 am

Succes dan Kitty XD

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 16, 2010 10:31 am

Ik ben er achter gekomen dat ik 1 wing sticker gemist heb XD Maar ach, ben zo toch weg dus alles wordt wel marketplace kopen XP
PostPosted: Wed Aug 18, 2010 4:53 pm

mijn kamer staat vol... met verhuis dozen... 10 stuks

de poes en een teddy beer maakt de kamer er wel beter op maar toch...
moet dingen doen... bleh
en ik moet 2/3 dagen per week koken voor nu al ongeveer 3 weken, moeder mag niet zo veel meer bewegen, last van heup gewricht en spieren. is best stom
2 weken en dan naar school... moet boeken echt gaan bestellen... sweatdrop

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 5:00 am

Kwam vanochtend thuis van en lange bus reis was al sinds gister om half 11 onderwerg en kwam vanochtend om half 9 thuis aan en ik was echt dood op het is echt enorm moeilijk om te slapen in de bus stare maar ik heb haze slaapjes gehad en thuis meteen mijn bed ingedoken wat was dat lekker 3nodding
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:20 am

slapen in een bus is ook lastig
leuke vakantie gehad?

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:23 am

jah was erg rustig lekker uitgerust en veel gelezen XD mijn oom die het maar niet kon geloven dat ik 7 boeken mee had en het was mooi weer en heb nog wat van de natuur daar kunnen genieten
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:50 am

loving~dolphins
jah was erg rustig lekker uitgerust en veel gelezen XD mijn oom die het maar niet kon geloven dat ik 7 boeken mee had en het was mooi weer en heb nog wat van de natuur daar kunnen genieten

'daar' als in? welk land? ik had iets gelezen over duitsland maar dat was onderweg dus... welk land?

ik ben thuis gebleven crying (engeland ging niet door... crying crying crying )

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:56 am

Calahara
loving~dolphins

'daar' als in? welk land? ik had iets gelezen over duitsland maar dat was onderweg dus... welk land?

ik ben thuis gebleven crying (engeland ging niet door... crying crying crying )

Ik was naar polen smile mijn opa woont daar (hij is hergetrouwt met een poolse vrouw)

en aw waarom was het niet door gegaan?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 915 916 917 918 919 920 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games