|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 6:18 am
net brownie gegeten... hooftpijn, overdosis chocolade, auch, word wreed gestraft.... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 3:26 pm
Ik ga missch stoppen met gaia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 3:31 pm
Dashinator Ik ga missch stoppen met gaia... zeg je dat alweer??? kom je dan nog wel hier in de guild? (de rest maakt mij eigenlijk niks uit (mail natuurlijk wel blijven bekijken, maar als het moet heb ik je mail adres nog wel)) heb je een goede reden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 3:44 pm
Calahara Dashinator Ik ga missch stoppen met gaia... zeg je dat alweer??? kom je dan nog wel hier in de guild? (de rest maakt mij eigenlijk niks uit (mail natuurlijk wel blijven bekijken, maar als het moet heb ik je mail adres nog wel)) heb je een goede reden? het wordt... saai... en... mensen waarmee ik om ga... all move on...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 4:11 pm
Dashinator Calahara Dashinator Ik ga missch stoppen met gaia... zeg je dat alweer??? kom je dan nog wel hier in de guild? (de rest maakt mij eigenlijk niks uit (mail natuurlijk wel blijven bekijken, maar als het moet heb ik je mail adres nog wel)) heb je een goede reden? het wordt... saai... en... mensen waarmee ik om ga... all move on... maybe you should to maar af en toe in de guild langs komen? de gesprekken zijn hier toch niet altijd saai? of wel? het is niet erg om soms te stoppen, zolang het maar niet te erg word en het geen uitstellen word.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 4:18 pm
de gespreken hier lees ik nooit... omdat ik er niet echt bij hoor...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 4:23 pm
neutral als je de gesprekken niet leest niet nee.... stare xp doe gewoon lekker mee, dan hoor je er vanzelf bij, als dat al niet zo is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2010 8:30 am
je moet niet meteen alles weg gooien. ik had ook een tijd een dip en heb een jaar of wat niet op gaia gezeten maar ben uit eindelijk weer gekomen en het blijft gijn met vlagen.
als ik jou was zou je wel je account houden en gewoon kijken waar het heen gaat.
en natuurlijk wel in de guild kijken blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2010 8:57 am
I don't belong here... my heart and gut tells me that
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2010 11:17 am
Wow, ken nog best veel afleveringen van DarkWing Duck niet....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 1:15 pm
kittyocean Wow, ken nog best veel afleveringen van DarkWing Duck niet.... hey je bent niet de enige sweatdrop en denk ook niet dat er ook maar iemand is die dat erg vind stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 2:34 pm
ik denk echt dat ik maar moet stoppen met gaia... niemand chat meer met me... niemand Pm'ed meer... niemand Rp'ed meer met me...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 2:03 am
Dashinator ik denk echt dat ik maar moet stoppen met gaia... niemand chat meer met me... niemand Pm'ed meer... niemand Rp'ed meer met me... heb je enig idee hoe dit komt ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 2:53 am
QYDrop kittyocean Wow, ken nog best veel afleveringen van DarkWing Duck niet.... hey je bent niet de enige sweatdrop en denk ook niet dat er ook maar iemand is die dat erg vind stressed Het hele derde seizoen kende ik niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 3:34 am
QYDrop Dashinator ik denk echt dat ik maar moet stoppen met gaia... niemand chat meer met me... niemand Pm'ed meer... niemand Rp'ed meer met me... heb je enig idee hoe dit komt ? de mensen waarmee ik omga stoppen/zijn gestopt met gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |