Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 912 913 914 915 916 917 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 1:45 am

loving~dolphins
Dashinator
sorry iedereen...

waarom

voor wat ik ga doen...

http://www.youtube.com/watch?v=yWyVAQhXlFo&feature=fvst
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 3:42 am

leuke kat heb jij Calahara X'D
soms gingen de katers van ons als een gek door het huis rennen XD

nu hebben we een kater die niet zindelijk te krijgen is :/ ma denkt dat mensen hem daarom op straat hebben gezet (vorig jaar hadden we in de zomer de voordeur open staan. Toen zat er opeens een kat in de behandelkamer van m'n moeder XD ging daar gewoon op een stoel liggen.. toen hebben we 'm maar gehouden .v.)

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 03, 2010 11:28 am

Neo MOF
leuke kat heb jij Calahara X'D
soms gingen de katers van ons als een gek door het huis rennen XD

nu hebben we een kater die niet zindelijk te krijgen is :/ ma denkt dat mensen hem daarom op straat hebben gezet (vorig jaar hadden we in de zomer de voordeur open staan. Toen zat er opeens een kat in de behandelkamer van m'n moeder XD ging daar gewoon op een stoel liggen.. toen hebben we 'm maar gehouden .v.)

Zoiets kan, maar soms duurt het vreselijk lang. Onze hond is na 4 jaar redelijk zindelijk en heeft zo nu en dan een terugval. Ze is geestelijk niet helemaal in orde, maar we zijn wel dol op haar! Gewoon volhouden!

Ik heb een DVD van H2O (jaren geleden gekocht), maar nog nooit kunnen zien XD
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 12:33 pm

hij is op zich best wel lief hoor biggrin alleen vecht hij kei veel met andere katten als hij buiten is (resultaat: is blind in 1 oog)
hij heeft het voornamelijk voorzien op de tassen en schoenen van m'n moeder X'D
dom is ie niet echt XD denk ik.. hij is er zich wel bewust van dat hij niet op m'n slaapkamer mag komen XD hij blijft dan rustig bij de deur wachten als hij boven is en m'n moeder op m'n slaapkamer XD

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 11:53 am

Ach, misschien heeft hij gewoon wel geen zin XD?
PostPosted: Thu Aug 05, 2010 9:34 am

Ik ga iets doen waar heel veel mensen tegen zijn... en waar ik waarsch spijt van ga krijgen...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Aug 05, 2010 11:55 am

Kom ik in de Chatterbox
Druk ik op post reply dinges
Enchanted trunk vliegt door het beeld
Ik grijp hem en... ehm... nu weer terug dus XD

Mythbusters was leuk vandaag. Heb veel gemist, maar die vliegende pop was wel erg leuk!

^ Als je weet dat je spijt gaat krijgen dan moet je het niet doen. Doe alleen dingen waar je 100% achter staat smile We willen je hier wel in de Guild blijven zien XD
PostPosted: Thu Aug 05, 2010 1:39 pm

kittyocean
Ach, misschien heeft hij gewoon wel geen zin XD?

haha XD kan best

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Aug 06, 2010 11:47 am

Ik heb opeens behoefte mijn kamer op te ruimen... niets tegen mijn moeder zeggen XD
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 1:40 pm

Als ik opeens spontaan zin had om op te ruimen zouden mijn ouders denk ik een filmcamera pakken om het historische moment vast te leggen XD

Wilder Wein MCMXCII

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 4:14 pm

Heb ik ooit zo erg gehad dat mijn tweelingzus het een beetje eng vond (mijn kamer dan). Poos geleden helaas. Ik zou ook best een opruim-humeur kunnen gebruiken XD... alles zit in dozen... (vanwege de nieuwe (veel betere) vloer).

Klinkt wel grappig, een poes die tassen aanvalt XD
Die van ons valt de kikkers lastig... :'(
En stoort mij 's avonds omdat haar oude slaapplek weg is (zolder heeft ook een nieuwe vloer) om in mijn bed te geen liggen, beetje medelijden krijg ik dan wel, totdat ik bedenk dat ze een mand heeft en dat ze er geen problemen mee heeft om op de vuile was te gaan liggen. Nu heb ik een truitje ergens op 2 matrassen gelegd (licht daar nu plat ipv schuin (vw vloer -_-)). Daar ligt ze nu op. Toen ik d'r daar legde gromde ze (ze vind het niet echt fijn om opgepakt te worden) en toen mijn tweelingzus dat deed ging ze gewoon liggen. O.o raar beest (wel leuk ja, toch raar (en vaag)).
Haar zoon valt de tomaten lastig (nee niet de gekookte, de rauwe, ja, de rauwe), laatst vond m'n zus gaatjes in haar tomaten... (hij woont bij m'n zus). De komkommer is daar ook al niet veilig. Ik zeg dat dat haar genen zijn.
PostPosted: Sat Aug 07, 2010 5:39 am

XD hij valt de tassen niet echt aan maar plast er in / op X'D
we hebben een kat gehad, die als de dood was voor tassen XD was er altijd ontzettend bang voor. mijn moeder dacht dat ie in een tas was gepropt en toen ergens op straat was gezet of zoiets x.x kan me het niet meer goed herinneren.

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Aug 07, 2010 12:10 pm

Wow, energie-dip! Ik heb echt geen puf mee XD Heb alleen maar geshopped vandaag!
PostPosted: Sat Aug 07, 2010 12:58 pm

is toch leuk voor een keertje biggrin

wie zit hier eigenlijk allemaal op een bestelling te wachten? o3o *nieuwsgierig*

morgen 2 weken .v.''.. en dan nog maximaal 8 te gaan
gonk

Neo Sideralis

Desirable Genius

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sat Aug 07, 2010 2:26 pm

I am to soft...

Ik zit op mijn boeken te wachten... denk ik...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 912 913 914 915 916 917 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games