Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 911 912 913 914 915 916 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Aug 01, 2010 3:56 am

weet je... jullie hebben allemaal makkelijk praten stare jullie maken dit niet mee... jullie zijn mij niet... jullie snappen niet wat ik nu mee maak...

en mij op deze manier proberen op te vrolijken werkt TOTAAL niet... het maakt het alleen maar erger
PostPosted: Sun Aug 01, 2010 6:59 am

dat zeg jij.
ik was een hele tijd lang gepest, mensen profiteerden van mij, ik heb vrienden die suïcidaal zijn (of zijn geweest.). en nog een hele boel waar ik het niet eens over wil hebben.
ik probeer je niet eens op te vrolijken, ik zeg alleen de waarheid.

~*~*~*~*~*~

tijd gaat te langzaam en te snel =_=||..

Neo Sideralis

Desirable Genius

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Aug 01, 2010 1:13 pm

als je het echt hebt mee gemaakt... dan zou je nu niet zo praten...
en wat moet ik met die waarheid het werkt NIET voor mij... denk je echt dat ik de hele dag stil zit, zonder te proberen het te verbeteren?
PostPosted: Sun Aug 01, 2010 2:08 pm

nou, ik praat dus wel zo. iedereen ervaart iets anders, en komen er dus anders uit.

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 02, 2010 1:23 am

Neo, als je er over wilt praten, feel free to PM me. Bij mij helpt praten wel en ik kan nu met gemak zeggen dat ik van groep 4 tot 4 VWO gewoonweg genegeerd of uitgescholden werd (ook door mensen die ik helemaal niet kende; in de bus bijvoorbeeld) en dat ik een vriend door zelfmoord heb verloren. Het was een diep gat waar ik in zat, maar ik ben er uit gekomen - in mijn geval door te praten.

En wil je er niet over praten dan is dat ook goed smile Ieder zijn eigen weg, zijn eigen manier. Maar het aanbod van het luisterend oor blijft staan!
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 8:03 am

dat is aardig van je kitty x3 maar de enige reden dat ik hier niet een heel verhaal op ga hangen is omdat ik het met maar 1 ander persoon deel die me heel dierbaar is >v<''
maar in het kort gezegd, ik ben heel erg gepest geweest (soms ging het samen met geweld), ik ben gaan vervreemden van mezelf (ben mezelf uit het oog verloren, dus ik wist niet meer goed wat ik moest doen of wat ik nou echt leuk vond), ben er uit gekomen door mijn interesse in manga en later Japan. ik kleed me nu graag anders, dan voel ik me vrij, en ik heb geleerd mensen te negeren.

ik kan het gewoon niet hebben als mensen moeilijk doen of negatief zijn terwijl er mensen zijn die het nog moeilijker hebben (en ik weet waar ik het over heb)
mijn moeder heeft het ook slecht gehad en het gaat nog steeds niet altijd goed (steeds als we het net fijn hebben, moet iemand dat even kapot slaan) en zij blijft positief.. maar ze is heel erg spiritueel ingesteld.. wel erg leuk hoor biggrin ben er zelf ook wat van x3

Neo Sideralis

Desirable Genius

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 9:11 am

Iedereen heeft wel dingen meegemaakt die niet leuk zijn (zelfs ik) maar je kan nooit dingen van andere personen met elkaar vergelijken, iedereen heeft een eigen verhaal en voor iedereen kan dat heel erg zwaar voelen, wat het nou precies is maakt niet echt uit. Het ene kan iemand harder raken.

*wants to change subject*

Mijn poes is raar aan het doen (anders dat het rare dat ze altijd doet), ze gedraagt zich als een engeltje!!? En dan als je haar ook maar iets niet naar haar zin laat is ze de hele middag... behoorlijk pissig. Ik geef haar dieet de schuld. (leve het dieet twisted (ze kan nu heel erg (griezelig) aardig zijn tegen mij)).

ninja ben van plan brownies te maken, van 'home made'. Je hoeft allen maar als ingredient er water bij te doen! <3 ((zingt) choco- choco-lade ) *denkt aan choco* hmmmm

Oh ja, ninja ninja ik ga allemaal piano blad muziek uitprinten (intro en uitro en OST (original sound track) liedjes van Anime <3 (en een liedje van Jahn Tiersen))
http://www.youtube.com/watch?v=Dyo4tNwNIvQ&feature=related <= isse mooi
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 1:13 pm

@ calahara dat muziek stuk is echt kei mooi (en nee ik kom niet uit braband XD) maar echt het is echt mooi

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Mon Aug 02, 2010 1:19 pm

zal er maar niks aan toevoegen of verklaren XD

Anyway,

ik weet niet wat er mis met je kat kan zijn XD als ze niet gesteriliseerd is, is ze misschien zwanger o3o'' geen idee.. mijn kat werd eigenlijk dan liever.. maar die is naar de andere kant geholpen door een katten killer o3o''
maar ja.. een dieet maakt mensen ook pissig

ik had ook een keer brownies gemaakt van zo'n pak waar je maar een beetje bij hoeft toe te voegen >v< was wel lekker.
ik maak liever muffins en oetker's kleintje chocolade taart X'D

ik kijk op het moment naar "Anne Frank: The Whole Story".

eeehhm.. ik had op de 23ste van Juli iets besteld en ben nu al ongeduldig X'D.. ik kan het pas in Oktober (of nog later) verwachten v.v''..
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 1:37 pm

3nodding Ik ga dat stuk dus proberen te spelen (M'n zus zegt dat ik dat kan)

beest is al zwanger geweest en is ook gesteriliseerd. Moet wel zeggen dat dat beest niet te snappen is en dat ze zoiezo al raar is. ('k hoor d'r net janken (ze vind zichzelf weer eens eenzaam/zielig)).

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 2:18 pm

hmmm alle katten zijn vreemd en het is best cool om zoiets te kunnen spelen

edit ik ben verslaaft aan H2O just add water die serie is echt leuk
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 3:19 pm

vooral als ze zich soms al halve mensen gedragen zo als die van ons sweatdrop

QYDrop

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 3:29 pm

'k heb die serie ook bekeken, is inderdaad best leuk eigenlijk.
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 3:50 pm

sorry iedereen...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Aug 02, 2010 4:22 pm

Dashinator
sorry iedereen...

waarom
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 911 912 913 914 915 916 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games