Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 908 909 910 911 912 913 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sat Jul 10, 2010 1:54 pm

ze gaat gewoon met iemand anders... ze vindt mij leuk, maar hem net iets leuker
PostPosted: Sat Jul 10, 2010 3:29 pm

en daar is de grunningse storm... de aarde beeft en ik bijna ook. "Hoor de wind "waait (/suist)" door de bomen, hier in huis zelfs (zekers te weten) waait de wind"

edit: de weer-goden zijn boos op ons! Omdat we in de finale staan.

(wat hou ik toch van nonsense twisted )

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Millennial Kid

OG Gaian

PostPosted: Sat Jul 10, 2010 3:39 pm

hallooooo.... ninja  
PostPosted: Sat Jul 10, 2010 4:06 pm

Dragon euro
hallooooo.... ninja

heeeeeey...... twisted  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jul 11, 2010 1:18 am

Calahara
en daar is de grunningse storm... de aarde beeft en ik bijna ook. "Hoor de wind "waait (/suist)" door de bomen, hier in huis zelfs (zekers te weten) waait de wind"

Zou eigenlijk best kunnen XD Ik bedoel, NL in de finale... voor het eerst in 30 jaar... welke heidense rituelen zijn daarvoor gebruikt? XD (ik bedoel, het NL team overtuigen van Teamwork is bijna absurd moeilijk)
PostPosted: Sun Jul 11, 2010 1:21 am

kittyocean
Calahara

Zou eigenlijk best kunnen XD Ik bedoel, NL in de finale... voor het eerst in 30 jaar... welke heidense rituelen zijn daarvoor gebruikt? XD (ik bedoel, het NL team overtuigen van Teamwork is bijna absurd moeilijk)

Ze zeggen van zichzelf dat deze groep minder arrogant zou zijn... (moeilijk te geloven). Ook zouden ze meer rekening met elkaar houden, met de goede en minder goede kanten.

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Sun Jul 11, 2010 9:02 am

Oké! Wie gaat er zo meteen Nederland-Spanje (0-1) zien?
(heel misschien maken we toch nog een kleine kans om te winnen, je weet maar nooit)
Ik ga waarschijnlijk die Madeleine's maken tijdens een deel van de wedstrijd.
PostPosted: Sun Jul 11, 2010 2:11 pm

hmmm... iedereen waar ik om geef haat me, ik ben gedumpt, ik wordt ziek, mijn vakantie is naar de klote... wat kan er nog meer fout gaan... (behalve dan dat we hebben verloren door buiten-spel)

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sun Jul 11, 2010 3:04 pm

Dashinator
hmmm... iedereen waar ik om geef haat me, ik ben gedumpt, ik wordt ziek, mijn vakantie is naar de klote... wat kan er nog meer fout gaan... (behalve dan dat we hebben verloren door buiten-spel)

nou nou... de hele vakantie nou maar gelijk? en weer iedereen... crying geef je niet om mij? (XP)
PostPosted: Mon Jul 12, 2010 12:48 am

YES! verloren
heart heart heart

Neo Sideralis

Desirable Genius

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Jul 12, 2010 3:16 am

Heb gister niks meer gemist toen ik na de gewone speeltijd van oranje ging slapen nog voor verlenging dus.
ik had namelijk om 8 uur mijn tussentijdsetoets en ik heb mijn vrijstelling van mijn bijzondere verrichtingen whee nu nog mijn examen goed afleggen en ik mag autorijden 3nodding
PostPosted: Mon Jul 12, 2010 3:25 am

JIJ doet vreemd tegen mij...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Mon Jul 12, 2010 4:32 am

YES! Eindelijk vakantie biggrin
heb vandaag m'n boeken teruggebracht
EN
ik kon m'n mediatheek boek nergens vinden XD ik ging daar naar binnen, werd direct door Gerrit begroet (met een brede lach en hij wist zelfs m'n naam XD maar ik ben daar echt ontzettend vaak geweest etc etc XP)
Hij maakte er geen groot punt van, en hoefde alleen maar 2 euro te betalen xd hij zou 'm dan afschrijven en als ik 'm vond mocht ik het terug brengen als ik dat wou xd

gelukkig hoef ik daar niet meer terug x) alhoewel er toch leraren zijn die ik zal missen
PostPosted: Mon Jul 12, 2010 12:01 pm

Ik moet morgenmiddag pas m'n boeken terugbrengen naar school. En dan vrijdag m'n rapport ophalen. Best een vaag gevoel dat ik aankomend schooljaar m'n examens zal gaan doen eigenlijk.

Wilder Wein MCMXCII

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon Jul 12, 2010 12:05 pm

Het plenst hier weer, zoals het nieuws al zei: we hebben hier in Groningen wateroverlast. De steigers hier staan onderwater, inclusief die van ons. Onze poezen hebben ook al een hekel aan dit weer, ze komen eigenlijk nooit naar buiten. 's Ochtends en 's avonds wel, als het niet regent.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 908 909 910 911 912 913 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games