Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 89 90 91 92 93 94 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 2:02 am

Oranjekorfbalpizza!
yentl
ik wil dat het 10 en 28 september is en 29 october cry

idd, de tijd mag wel wat sneller vooruit gaan xd

moet dinsdag weer naar school... sad en zaterdag korfballen; echt geen zin in dus.

Neeeeeee! Ik heb nog ff vakantie, dus niet zo snel graag! whee
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 8:22 am

The Forbidden Angel
Sannieh
om my mind!: mijn verjaardag op dit moment:S voel me helemaal geen 19 maarja komt vast nog wel. en ook on my mind: gelukkig vertrouwd me vriendin me ik kan haar nie kwijt raken (ben weer gehackt door een hacker met 1 doel, yvon en mij uit elkaar halen, en deze hacker is bekende van yvon anders mailt hij haar niet terwijl hij mij probeert te zijn, slechte immitatie want heb gezien wat hij stuurde, wie doet nou zo iets)wrede wereld maar hier

Aaahw, iniedergeval gefeliciteerd. Vervelend die hackers man, wel een goed teken dat het hem niet lukt smile
dank je

Demona Diva

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:39 pm

Mijn ouders zijn weg naar het tuinhuisje en hebben alvast maar alle deuren dicht en alle lichten uit gedaan, hallo! ik ben nog niet naar bed of zo! ouders doen soms zó vreemt whee
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:49 pm

[ Message temporarily off-line ]

Jenske

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:52 pm

Achja, het is vakantie he smile
Voor een keertje laat opblijven kan geen kwaad blaugh
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:56 pm

DarkKenn

Ik bent een.. nightmens xp doordeweeks ( geen vakantie ) dan ga ik soms pas om half 2 slapen.. ( niet dat ik de volgende dag dan niet moe ben ) maar dan heb ik gewoon nietn eerder slaap...

Als de ochtend nou zou omwisselen met de avond.. Zou ik nooit meer er om 6 uur uithoeven.. Want dat moet ik namelijk als ik moet melden op school, en dat moet ik als ik te laat kom, maar als ik ''s morgens wel kan opstaan kom ik niet meer te laat. Dus dan ben ik in plaats van ''s ochtends moe, ''s avonds moe en dan slaap ik beter en dan kan ik dus opstaan in plaats van dat ik blijf liggen dus dan kom ik niet te laat...

Zou wel handig zijn... Ja... Ja.... Helaas wordt het dit jaar nog: Om 6 uur opstaan! twisted scream

Jenske

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:59 pm

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:59 pm

Het zou verboden moeten worden, school dat zo vroeg begint!
Waarom begint school niet eens 11 uur?

DarkKenn

Jenske

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:01 pm

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:04 pm

Jenske
DarkKenn

Ik bent een.. nightmens xp doordeweeks ( geen vakantie ) dan ga ik soms pas om half 2 slapen.. ( niet dat ik de volgende dag dan niet moe ben ) maar dan heb ik gewoon nietn eerder slaap...

Als de ochtend nou zou omwisselen met de avond.. Zou ik nooit meer er om 6 uur uithoeven.. Want dat moet ik namelijk als ik moet melden op school, en dat moet ik als ik te laat kom, maar als ik ''s morgens wel kan opstaan kom ik niet meer te laat. Dus dan ben ik in plaats van ''s ochtends moe, ''s avonds moe en dan slaap ik beter en dan kan ik dus opstaan in plaats van dat ik blijf liggen dus dan kom ik niet te laat...

Zou wel handig zijn... Ja... Ja.... Helaas wordt het dit jaar nog: Om 6 uur opstaan! twisted scream

Ik ook, het begin dan, de tweede alinea kon ik niet meer zo goed volgen
ik slaap veel liever een stukje overdag veel relaxter met een muziekje erbij en niet het idee dat je moet haasten wanneer je wakker wordt.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:06 pm

Eerst was ik ook vaak wakker in de nacht, maar sinds een weekje geleden heb ik de gewoonte rond half 10 op te staan. Het is eigelijk best lekker nu, alleen is het best saai in de ochtend 3nodding
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:09 pm

DarkKenn
Eerst was ik ook vaak wakker in de nacht, maar sinds een weekje geleden heb ik de gewoonte rond half 10 op te staan. Het is eigelijk best lekker nu, alleen is het best saai in de ochtend 3nodding

voor jou is dan half 10 vroeg he? dus eerst stond je dan later op? Hoe laat dan ongeveer? ( niet dat 10 uur laat is hoor.... ( zolaat sta ik ook op sweatdrop ))

Jenske

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:10 pm

Jenske
DarkKenn

voor jou is dan half 10 vroeg he? dus eerst stond je dan later op? Hoe laat dan ongeveer? ( niet dat 10 uur laat is hoor.... ( zolaat sta ik ook op sweatdrop ))

2 uur/3 uur in de middag sweatdrop
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:14 pm

DarkKenn
Jenske
DarkKenn

2 uur/3 uur in de middag sweatdrop

zo laat sta ik ook op als ik tot diep in de nacht op de comp heb gezeten (lees: altijd dus) alhoewel vanochtend was ik best wel vroeg en dat terwijl ik gister de hele dag gelopen heb en vroeg was opgestaan en ben nu niet eens zo moe.
tot hoe laat ben jij op dan? en vinden je ouders dat goed?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

DarkKenn

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:16 pm

Euhm, nouja het verschilt nogal. Gister had ik barstende koppijn en lag ik 10 uur in m'n nest, maar vandaag word het denk ik 2 uur. En ik heb vakantie, en dan vind mn ma het niet erg. Maar als ik weer naa school ga moet ik weer voor half 11 m'n bed in liggen 3nodding
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 89 90 91 92 93 94 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games