|
|
|
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 11:30 am
een veel te groot bedrijf met baggere pakketten om een kast in elkaar te kunnen zetten xd
welk liedje zat voor het laatst de hele tijd in je hoofd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 11:40 am
die ene van: sweet dreams are made of these, of zo iets?? of is het nou sweet jeans?? xp
kun je grunten??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 7:15 am
sweet dreams are made of tears; is dat het niet?
ligt er aan welke klank jij aan grunten verbind. Ik kan aardig wat geluiden produceren XP Als mijn hond blaft en ze moet stil zijn, grom ik naar haar... en met die grom krijg ik voor elkaar wat mijn ouders met dreigen en schelden niet voor elkaar krijgen XD MUAHAHA!
Had jij vroeger MSN Plus waarbij je geluiden kon versturen... zoals MUAHAHAHA! ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 11:57 am
uhm.. volgens mij niet O-o
heb je last van bijgeloof..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 1:41 pm
Wow dat vind ik echt zo een moeilijke vraag zeg >.< ! Ja en nee. Zucht, vermoeiend als je zo ingewikkeld bent. Aan de ene kant kan ik heel erg down to earth zijn. Maar aan de andere kant, heb ik altijd getwijfeld over het bestaan van geesten en al dat soort bijgeloof dingetjes. Wel een beetje spiritueel, want ik denk wel dat yoga enz. dingen voor je kunnen doen, en energie enz. Maar echt te ver ga ik daar ook weer niet in, want ik ben nog wel tegelijkertijd down to earth. Kan het ook goed begrijpen wanneer mensen het bullshit vinden. Maar bijgeloof als in; niet onder ladders lopen en vrijdag de 13e: Nee. Eerder spiritualiteit.
Wat heb je net gedaan voordat je de pc aanzette?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 3:20 am
ik heb piano gespeeld
naar welk land ga jij het liefst op vakantie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 8:29 am
noorwegen, definately 3nodding
wat is zo ongeveer de gemiddelde kleur van je kamer??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 12:26 pm
daar moet ik eerst muren voor hebben XP Nou ja, heb wel wat muren, en die zijn wit
Noem de eerste naam die in je op komt! NU!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 1:09 pm
Vincent (mijn broer)
Wat is het laatste wat je op google hebt opgezocht?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 02, 2009 7:26 am
Batman Forever
Wat is de oudste knuffel die je had/hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 02, 2009 8:04 am
een aap uit phantasialand... die ligt nu nog ergens achter een schot bij me ma xp
- Kijk je wel eens naar de sterren, en zo ja, weet je dan ook wat eigenlijk ziet (de sterren zelf, sterrenbeelden, noem maar op)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 02, 2009 3:51 pm
Ik kijk wel eens naar de sterren, niet vaak meer moet ik bekennen. Denk dat ik er in de zomer meer naar kijk, dan ben je ook vaker buiten en is de lucht helderder. Wat ik zie, geen idee. Alleen die grote, de noordpool ster? kon ik vroeger herkennen.
Hoe krijg jij je vitaminen naar binnen? (fruit, groente of pillen? en hoeveel dan?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 03, 2009 7:00 am
fruit en groenten, zeker weten. Ik ben echt geen slik wonder biggrin
- Moet je wel eens een boek lezen voor school, maar dat je dan niet zelf mag kiezen?? Wat vind je daarvan?? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 03, 2009 10:05 am
Voor Nederlands kreeg ik een lijst o uit te kiezen, met allemaal aaie titels. Ik deed er erg lang over om de opdracht te maken
Voor Engels mocht ik zelf kiezen, op 1 na. Dat ene boekje was the colour purple; erg dun en ik deed er 4 weken over. De rest was onder andere Jurassic Parc en The Lost World; dikke pillen. Elk had ik binnen een week uit.
Ik ben dus ANTI-leeslijsten. Laat men zelf kiezen; veel interesanter ook! Dan zie je wat mensen leuk vinden en houd je lezen leuk voor de leerlingen
Question: Superman, Batman of een andere superheld en waarom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 03, 2009 11:10 am
batman, def!! Zijn pak is zo gaaf 3nodding
Waar zou je het liefst in rijden: een auto, motor, busje of iets anders??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|