|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 2:37 am
Okay, we hebben dus 1 keer geluk gehad, overkomt ons niet nog een keer, die Duitsers zijn echt heel goed!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 4:39 am
Calahara Okay, we hebben dus 1 keer geluk gehad, overkomt ons niet nog een keer, die Duitsers zijn echt heel goed! Mee eens. Brazillie is een topland, dat we daarvan hebben mogen winnen is echt bizar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 8:40 am
kittyocean Calahara Okay, we hebben dus 1 keer geluk gehad, overkomt ons niet nog een keer, die Duitsers zijn echt heel goed! Mee eens. Brazillie is een topland, dat we daarvan hebben mogen winnen is echt bizar. helemaal mee eens het zal me ook niet verbazen als duitsland wint
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 12:56 pm
Ik heb mijn tabbladen kleurtjes gegeven en een "personas" aangedaan. http://www.getpersonas.com/en-US/gallery/All/Popular Hartstikke leuk en mooi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 12:50 pm
Ik durf niet te kijken!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 2:28 pm
kittyocean Ik durf niet te kijken!!! kijk dan lekker niet, ik bekijk de doelpunten na afloop, veel beter. Het is trouwens 2-3 geworden (toch?) Edit: Nederland heeft gewonnen kassiopeia/tweelingzus is geslaagd! met een 10 op de overhoring van Engels! Woot!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 2:55 pm
Calahara kittyocean Ik durf niet te kijken!!! kijk dan lekker niet, ik bekijk de doelpunten na afloop, veel beter. Het is trouwens 2-3 geworden (toch?) Edit: Nederland heeft gewonnen kassiopeia/tweelingzus is geslaagd! met een 10 op de overhoring van Engels! Woot! Hey! Je was me voor surprised ! En ja, een 10 op mondeling bij Engels. biggrin Verder heb ik een 6 voor wiskunde (daar ga ik nog naar kijken, een 9,3 op rapport en een 6je op examen?) en voor biologie, een 7 voor ..... 2 andere vakken en een 8 voor .... nog 2 andere vakken en ten slotte een 9 voor Engels. biggrin (dit zijn de totaal cijfers, mondeling is een onderdeel) En nu naar havo... alleen waar en op welke school weet ik nog niet sweatdrop .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 07, 2010 3:47 am
kassiopeia Calahara kittyocean Ik durf niet te kijken!!! kijk dan lekker niet, ik bekijk de doelpunten na afloop, veel beter. Het is trouwens 2-3 geworden (toch?) Edit: Nederland heeft gewonnen kassiopeia/tweelingzus is geslaagd! met een 10 op de overhoring van Engels! Woot! Hey! Je was me voor surprised ! En ja, een 10 op mondeling bij Engels. biggrin Verder heb ik een 6 voor wiskunde (daar ga ik nog naar kijken, een 9,3 op rapport en een 6je op examen?) en voor biologie, een 7 voor ..... 2 andere vakken en een 8 voor .... nog 2 andere vakken en ten slotte een 9 voor Engels. biggrin (dit zijn de totaal cijfers, mondeling is een onderdeel) En nu naar havo... alleen waar en op welke school weet ik nog niet sweatdrop . gefeliciteerd biggrin en ik kom er nu pas achter dat jullie tweelingzussen zijn stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 07, 2010 10:08 am
loving~dolphins kassiopeia Calahara kittyocean Ik durf niet te kijken!!! kijk dan lekker niet, ik bekijk de doelpunten na afloop, veel beter. Het is trouwens 2-3 geworden (toch?) Edit: Nederland heeft gewonnen kassiopeia/tweelingzus is geslaagd! met een 10 op de overhoring van Engels! Woot! Hey! Je was me voor surprised ! En ja, een 10 op mondeling bij Engels. biggrin Verder heb ik een 6 voor wiskunde (daar ga ik nog naar kijken, een 9,3 op rapport en een 6je op examen?) en voor biologie, een 7 voor ..... 2 andere vakken en een 8 voor .... nog 2 andere vakken en ten slotte een 9 voor Engels. biggrin (dit zijn de totaal cijfers, mondeling is een onderdeel) En nu naar havo... alleen waar en op welke school weet ik nog niet sweatdrop . gefeliciteerd biggrin en ik kom er nu pas achter dat jullie tweelingzussen zijn stare .... ik ook XD Ik krijg zojuist een trade van 60k aangeboden door iemand die ik niet ken O.o gegeven paard moet je niet in de mond kijken, maar dan nog... Toch maar een mod een message gestuurd....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 07, 2010 10:51 am
kittyocean loving~dolphins kassiopeia Calahara kittyocean Ik durf niet te kijken!!! kijk dan lekker niet, ik bekijk de doelpunten na afloop, veel beter. Het is trouwens 2-3 geworden (toch?) Edit: Nederland heeft gewonnen kassiopeia/tweelingzus is geslaagd! met een 10 op de overhoring van Engels! Woot! Hey! Je was me voor surprised ! En ja, een 10 op mondeling bij Engels. biggrin Verder heb ik een 6 voor wiskunde (daar ga ik nog naar kijken, een 9,3 op rapport en een 6je op examen?) en voor biologie, een 7 voor ..... 2 andere vakken en een 8 voor .... nog 2 andere vakken en ten slotte een 9 voor Engels. biggrin (dit zijn de totaal cijfers, mondeling is een onderdeel) En nu naar havo... alleen waar en op welke school weet ik nog niet sweatdrop . gefeliciteerd biggrin en ik kom er nu pas achter dat jullie tweelingzussen zijn stare .... ik ook XD Ik krijg zojuist een trade van 60k aangeboden door iemand die ik niet ken O.o gegeven paard moet je niet in de mond kijken, maar dan nog... Toch maar een mod een message gestuurd.... ja zou ik ook doen je weet maar nooit of het een scam is of iets dergelijks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 07, 2010 12:29 pm
loving~dolphins kittyocean loving~dolphins kassiopeia Calahara kittyocean Ik durf niet te kijken!!! kijk dan lekker niet, ik bekijk de doelpunten na afloop, veel beter. Het is trouwens 2-3 geworden (toch?) Edit: Nederland heeft gewonnen kassiopeia/tweelingzus is geslaagd! met een 10 op de overhoring van Engels! Woot! Hey! Je was me voor surprised ! En ja, een 10 op mondeling bij Engels. biggrin Verder heb ik een 6 voor wiskunde (daar ga ik nog naar kijken, een 9,3 op rapport en een 6je op examen?) en voor biologie, een 7 voor ..... 2 andere vakken en een 8 voor .... nog 2 andere vakken en ten slotte een 9 voor Engels. biggrin (dit zijn de totaal cijfers, mondeling is een onderdeel) En nu naar havo... alleen waar en op welke school weet ik nog niet sweatdrop . gefeliciteerd biggrin en ik kom er nu pas achter dat jullie tweelingzussen zijn stare .... ik ook XD Ik krijg zojuist een trade van 60k aangeboden door iemand die ik niet ken O.o gegeven paard moet je niet in de mond kijken, maar dan nog... Toch maar een mod een message gestuurd.... ja zou ik ook doen je weet maar nooit of het een scam is of iets dergelijks nooit gehad, wel aardig als er niets anders achter zit zoals hacken. Ik dacht trouwens dat ik heel vaak heb gezecht dat ik een tweeling ben... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 08, 2010 10:56 am
Ik denk dat we niet echt opgelet hebben dan, Calahara XD
Degene die het aanbood had maar 5 posts. De mod zei dat je het nooit 100% weet, maar je kan kijken naar dingen zoals posts, marketplace-shop, profile...
Ik heb hem maar gedeclined XD Sounded too good to be true!
Okay, hij kan een guild-dweller zijn, ben ik ook, maar goed, niet zichtbaar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 9:56 am
stare tijdens zomerkamp gedumpt... in een mail... dus pas net gelezen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 11:49 am
Ah, dat is echt kut. En laf dat het via de mail is gedaan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 12:05 pm
Lekkere thuiskomst inderdaad. Maar in ieder geval beter dan niets van je laten horen en gewoon met een ander gaan of dat je het via een ander hoort
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|