|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 11:20 am
Dashinator Ik heb een foto van mij op internet gevonden die ik hoopte nooit meer te zien Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 12:49 pm
loving~dolphins Wat was het heerlijk die regen die even naar beneden viel had alleen geen jas mee toen ik uit de bus stapte dan maar door de regen maar dat was wel erg lekker whee alleen het is al weer opgehouden cry Jaa ik zat er ook in, alleen ik wist het al en het dus een jas bij me X3 MAar heerlijk hoor die zachte frisse regen om je heen <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 1:29 pm
Hahaha, ik liep toen in de stad. Echt niemand had erop gerekend ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 1:32 pm
Haha klopt ik zat in de bus en reed nog door amsterdam en je zag gewoon dat mensen er niet op hadden gerekend whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 2:32 pm
OEHHH, ik wou dat ik daar bij was (chagrijnige gezichten bekijken kan echt hilarisch zijn (verdrietige niet natuurlijk, gelukkig kom ik altijd chagrijnige tegen die hekel aan regen hebben (en niet tegen een beetje regen kunnen))).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 6:04 pm
Greyarch Dashinator Ik heb een foto van mij op internet gevonden die ik hoopte nooit meer te zien Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww nites vies... gewoon vreemds...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 10:30 am
loving~dolphins Neo MOF zooooooo heeeeeeeeeeeeeeet =_____=|||
't moet afkoelen scream en het word nog erger einde van de week word het nog warmer crying hmmm heart ventilator en ik moet echt weg uit dit land stare ik was gister ochtend ontzettend misselijk geworden omdat ik 't te benauwd had ><'' .. ik kan niet goed tegen warmte en zo .w.''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 10:43 am
Ik ben echt zó verbrand D:!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 12:42 pm
Iedereen heeft het over regen en ik heb hier geen drup gezien!!
En Waaah, Booty Grab Sites zijn nu een bannable offense! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 10:39 am
Lucky Mysterious Ik ben echt zó verbrand D:! doe er wat yoghurt of kwark op..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 11:06 am
Neo MOF loving~dolphins Neo MOF zooooooo heeeeeeeeeeeeeeet =_____=|||
't moet afkoelen scream en het word nog erger einde van de week word het nog warmer crying hmmm heart ventilator en ik moet echt weg uit dit land stare ik was gister ochtend ontzettend misselijk geworden omdat ik 't te benauwd had ><'' .. ik kan niet goed tegen warmte en zo .w.'' Aw dat is echt niet grappig dat je dan ook misselijk word hmm hopelijk dat je dan geen probelemen krijgt morgen dat zou de warmste dag van deze week worden eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 11:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 2:35 pm
red me van de hitte morgen gonk ik hou maar een ventilator, een waaier en misschien wat ijs bij de hand xp ..en een washandje met koud water X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 1:18 am
Neo MOF Lucky Mysterious Ik ben echt zó verbrand D:! doe er wat yoghurt of kwark op.. Al gedaan, het helpt allemaal niet echt...Het is echt heel erg...Alleen op m'n armen is het aardig weggetrokken smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 3:32 am
I haat hitte..... en ik moet nu een definitieve keuze maken (vandaag) welke opleiding het gaat worden... *puf puf*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|