|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 11:05 am
loving~dolphins Lucky Mysterious loving~dolphins ik snap helemaal wat jullie bedoellen en het iritante is ik kan niet in de zon liggen want dan verbrand ik enorm snel en ik moet ook nog leren voor een herkansing die ik wil halen en die hitte werkt niet mee hmmm op dit moment verlang ik naar koelte *zet ventilator aan whee Oeiii, zit allemaal niet mee dan surprised ! Ik verbrand nooit, maar wordt ook niet echt bruin, grumble. Ben echt bleek, lijk wel Brits!
Vieze oude mannetjes zijn ook niet leuk in zomerjurkjesweer :O! Hmm ik ben ook heel bleek dat heb je met rood haar whee maar die vieze oude mannetjes ugh en dan hebben ze vaak ook nog en vrouw
heb ondertussen de ventilator op zijn hardst staan Dat heb ik nog niet, ben een blondje whee .
Deze niet, weet ik toevallig. Ik heb vroeger op een krantendepot gewerkt en daar kwam die ook altijd D:. Zogenaamd om te werken, maar stak nooit een vinger uit. En echt, m'n meest dodelijke blikken werken niet! Ik probeerde nog tactisch het binnenterras waar die altijd zit in het winkelcentrum te ontlopen, maar toen kwam ik 'm bij de HEMA tegen ¬¬.
Het is echt té achterlijk warm he surprised ! En twee weken terug was het nog koudddd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 11:18 am
Lucky Mysterious loving~dolphins Lucky Mysterious loving~dolphins ik snap helemaal wat jullie bedoellen en het iritante is ik kan niet in de zon liggen want dan verbrand ik enorm snel en ik moet ook nog leren voor een herkansing die ik wil halen en die hitte werkt niet mee hmmm op dit moment verlang ik naar koelte *zet ventilator aan whee Oeiii, zit allemaal niet mee dan surprised ! Ik verbrand nooit, maar wordt ook niet echt bruin, grumble. Ben echt bleek, lijk wel Brits!
Vieze oude mannetjes zijn ook niet leuk in zomerjurkjesweer :O! Hmm ik ben ook heel bleek dat heb je met rood haar whee maar die vieze oude mannetjes ugh en dan hebben ze vaak ook nog en vrouw
heb ondertussen de ventilator op zijn hardst staan Dat heb ik nog niet, ben een blondje whee .
Deze niet, weet ik toevallig. Ik heb vroeger op een krantendepot gewerkt en daar kwam die ook altijd D:. Zogenaamd om te werken, maar stak nooit een vinger uit. En echt, m'n meest dodelijke blikken werken niet! Ik probeerde nog tactisch het binnenterras waar die altijd zit in het winkelcentrum te ontlopen, maar toen kwam ik 'm bij de HEMA tegen ¬¬.
Het is echt té achterlijk warm he surprised ! En twee weken terug was het nog koudddd! Ugh alsof ie je achtervolgt gewoon eek en jah klopt twee weken terug liep ik met lange mouwen en nu alleen een hempje confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 1:38 pm
Ahhh een muur van tekst
die ga ik nu niet lezen, er zijn al teveel chatterige menskes xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 1:56 pm
loving~dolphins Lucky Mysterious loving~dolphins Lucky Mysterious loving~dolphins ik snap helemaal wat jullie bedoellen en het iritante is ik kan niet in de zon liggen want dan verbrand ik enorm snel en ik moet ook nog leren voor een herkansing die ik wil halen en die hitte werkt niet mee hmmm op dit moment verlang ik naar koelte *zet ventilator aan whee Oeiii, zit allemaal niet mee dan surprised ! Ik verbrand nooit, maar wordt ook niet echt bruin, grumble. Ben echt bleek, lijk wel Brits!
Het is echt té achterlijk warm he surprised ! En twee weken terug was het nog koudddd! Ugh alsof ie je achtervolgt gewoon eek en jah klopt twee weken terug liep ik met lange mouwen en nu alleen een hempje confused Ja, ik ga het bijna denken. Het is zo'n perv! Sommige winkels mag die niet eens meer in, omdat die verkoopsters lastig valt.
Jaa, precies! Ik had twee weken terug m'n UGGS Mini nog aan zelfs xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 4:03 pm
het weer is eng genoeg heel snel omgeslagen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 12:48 am
Hehe, bijna vakantie. Ik ga gezellig 5 weken naar de Spaanse costa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 2:12 am
Ahh relaxt! Wel goeie zonnebrand meenemen hé!
Soundblast, gewoon een vraagje, wat voor een moderator ben jij (omdat groen voor 3 type moderators staat)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 6:36 am
De zon zit nu lekker achter wat wolken en er is een fris windje. Kan niet beter!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 6:38 am
Lucky Mysterious loving~dolphins Lucky Mysterious loving~dolphins Lucky Mysterious loving~dolphins ik snap helemaal wat jullie bedoellen en het iritante is ik kan niet in de zon liggen want dan verbrand ik enorm snel en ik moet ook nog leren voor een herkansing die ik wil halen en die hitte werkt niet mee hmmm op dit moment verlang ik naar koelte *zet ventilator aan whee Oeiii, zit allemaal niet mee dan surprised ! Ik verbrand nooit, maar wordt ook niet echt bruin, grumble. Ben echt bleek, lijk wel Brits!
Het is echt té achterlijk warm he surprised ! En twee weken terug was het nog koudddd! Ugh alsof ie je achtervolgt gewoon eek en jah klopt twee weken terug liep ik met lange mouwen en nu alleen een hempje confused Ja, ik ga het bijna denken. Het is zo'n perv! Sommige winkels mag die niet eens meer in, omdat die verkoopsters lastig valt.
Jaa, precies! Ik had twee weken terug m'n UGGS Mini nog aan zelfs xD. eek oke
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 6:39 am
Wat was het heerlijk die regen die even naar beneden viel had alleen geen jas mee toen ik uit de bus stapte dan maar door de regen maar dat was wel erg lekker whee alleen het is al weer opgehouden cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 8:09 am
Ik heb zo goed als zeker m'n Propedeuse!! biggrin
EDIT: Ik heb 'm!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 8:52 am
Lucky Mysterious Ik heb zo goed als zeker m'n Propedeuse!! biggrin
EDIT: Ik heb 'm! gefeliciteerd 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 9:50 am
Lucky Mysterious Ik heb zo goed als zeker m'n Propedeuse!! biggrin
EDIT: Ik heb 'm! Congratz!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 10:46 am
Thank you all! Nog c** laude ook, kwam ik net achter surprised !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 10:57 am
Lucky Mysterious Thank you all! Nog c** laude ook, kwam ik net achter surprised ! Wouw!!! Gefeliciteerd!! Wat goed!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|