|
|
|
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 2:09 am
Calahara is mogelijk... internet... tsssk Hooikoorts kan, mijn moeder heeft er last van. Ik heb allergie voor huisstofmijt. Ik ken een Forum Assistant...Ik vraag het haar anders wel effe smile . Die krijgt meer gedaan dan wij denk ik zomaar!
Ja, ik heb het ook allebei! Claritine-tabletjes werd mij aangeraden, helpt wel! smile En voorzichtig doen met make-up en dat soort dingen, dat besmet namelijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 11:29 am
Mmm, niet zo veel te posten in de guild vandaag (iedereen vast buiten in de (ondergaande) zon!!)
Maar ach, wel geluk met Booty Grab gehad dus snel klaar. Filmpje pakken en tekenen maar! Hopelijk krijg ik een tekening vandaag af....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 26, 2010 7:35 am
tijd om te sparen (yay XD ben ik slecht in maar ben vastberaden ofzoiets XP) voor een BJD heart heart heart heart heart
't is warm vandaag DX.. houd ik niet van... tegen de avond zit ik meestal te wapperen met een opvouwbare waaier X'D
ik zit de hele tijd Frasier te kijken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 26, 2010 5:52 pm
morgen word et 31 graden ofzoww, hooray x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 27, 2010 2:44 am
Gisterochtend: bloedje heet. Doe alles dicht, zonnescherm naar beneden...
Gistermiddag: waar is de zon?! Wel heet op mijn kamer
Gisteravond: Wauw, mijn kamer is niet eens zo heet...
Het weer was zo bizar XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 27, 2010 4:04 am
Haha, was vrijdag ook al. Had het overdag warm terwijl ik bijna niks aanhad (bij wijze van spreken xD) en toen ik 's avonds een terrasje deed had ik er spijt van dat ik geen vest meehad ¬¬.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 27, 2010 4:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 1:17 am
Lucky Mysterious Haha, was vrijdag ook al. Had het overdag warm terwijl ik bijna niks aanhad (bij wijze van spreken xD) en toen ik 's avonds een terrasje deed had ik er spijt van dat ik geen vest meehad ¬¬. Het was vannacht ook behoorlijk warm. Om 5:00 was mijn kamer nog niet afgekoeld! Om 6:00 wel een beetje, maar ja, toen begon de zon ook weer....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 1:28 am
Echt he...Ik werd rond half 4 wakker en kon door de hitte niet meer in slaap komen :S. Ben een uur lang op de Wii Fit gegaan om mezelf zo moe te krijgen dat ik toch nog een paar uurtjes kon pakken xD.
Vandaag wrodt het 26-31 graden geloof ik? Het is nu al bloedheet zeg surprised !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 5:24 am
ik snap helemaal wat jullie bedoellen en het iritante is ik kan niet in de zon liggen want dan verbrand ik enorm snel en ik moet ook nog leren voor een herkansing die ik wil halen en die hitte werkt niet mee hmmm op dit moment verlang ik naar koelte *zet ventilator aan whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 5:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 5:40 am
loving~dolphins ik snap helemaal wat jullie bedoellen en het iritante is ik kan niet in de zon liggen want dan verbrand ik enorm snel en ik moet ook nog leren voor een herkansing die ik wil halen en die hitte werkt niet mee hmmm op dit moment verlang ik naar koelte *zet ventilator aan whee Oeiii, zit allemaal niet mee dan surprised ! Ik verbrand nooit, maar wordt ook niet echt bruin, grumble. Ben echt bleek, lijk wel Brits!
Vieze oude mannetjes zijn ook niet leuk in zomerjurkjesweer :O!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 7:03 am
zooooooo heeeeeeeeeeeeeeet =_____=|||
't moet afkoelen scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 7:09 am
Lucky Mysterious loving~dolphins ik snap helemaal wat jullie bedoellen en het iritante is ik kan niet in de zon liggen want dan verbrand ik enorm snel en ik moet ook nog leren voor een herkansing die ik wil halen en die hitte werkt niet mee hmmm op dit moment verlang ik naar koelte *zet ventilator aan whee Oeiii, zit allemaal niet mee dan surprised ! Ik verbrand nooit, maar wordt ook niet echt bruin, grumble. Ben echt bleek, lijk wel Brits!
Vieze oude mannetjes zijn ook niet leuk in zomerjurkjesweer :O! Hmm ik ben ook heel bleek dat heb je met rood haar whee maar die vieze oude mannetjes ugh en dan hebben ze vaak ook nog en vrouw
heb ondertussen de ventilator op zijn hardst staan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 7:11 am
Neo MOF zooooooo heeeeeeeeeeeeeeet =_____=|||
't moet afkoelen scream en het word nog erger einde van de week word het nog warmer crying hmmm heart ventilator en ik moet echt weg uit dit land stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|