|
|
|
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 1:33 pm
O.o er bestaan gebakjes die niet lekker zijn! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 11:10 pm
Neo MOF lol, lees net een gezegde.
"Zodra iemand spreekt over wat er volgend jaar zal gebeuren, lacht de duivel." De vertaling verpest vaak zulke gezegdes. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 11:46 am
Calahara O.o er bestaan gebakjes die niet lekker zijn! eek Er bestaan dingen die bijna heel de wereld lekker vind behalve ik XD Ik vind bv Tiramisu niet lekker XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 12:13 pm
kittyocean Calahara O.o er bestaan gebakjes die niet lekker zijn! eek Er bestaan dingen die bijna heel de wereld lekker vind behalve ik XD Ik vind bv Tiramisu niet lekker XD Haha er zijn genoeg mensen die Tiramisu echt verschrikkelijk vinden, maar ik vind het juist heerlijk! Mij kan je zo blij maken met een bak Tiramisu heart In Italiƫ had ik tiramisu op voor 5 man, omdat die het allemaal niet lusten wha. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 3:36 am
kittyocean Calahara O.o er bestaan gebakjes die niet lekker zijn! eek Er bestaan dingen die bijna heel de wereld lekker vind behalve ik XD Ik vind bv Tiramisu niet lekker XD ik hou ook niet van tiramisu brrr ugh XD maar wie denkt er nog meer dat mimi_rotuka is gehack want er staat wel iets raars bij haar status wat echt niks voor haar is confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 5:34 am
Iemand hier fan van Super Sentai en Kamen Rider?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 6:04 am
ik heb zin in morgen en in vanavond (krijg ik mijn diploma)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 10:55 am
loving~dolphins kittyocean Calahara O.o er bestaan gebakjes die niet lekker zijn! eek Er bestaan dingen die bijna heel de wereld lekker vind behalve ik XD Ik vind bv Tiramisu niet lekker XD ik hou ook niet van tiramisu brrr ugh XD maar wie denkt er nog meer dat mimi_rotuka is gehack want er staat wel iets raars bij haar status wat echt niks voor haar is confused Ze had het er wel over, dat iemand steeds haar avi veranderde enzo. Dus zou goed kunnen. Wel balen natuurlijk...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 11:38 am
Ze zal Gaia toch wel gecontact hebben? Raar dan dat die vooralsnog niets doen :S.
Tiramisu <3!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 12:57 pm
Ik heb het wel met haar te doen want haar avi is nu al weer veranderd so not nice sad maar ik vind het gewoon gemeen want ze heef het wel al aangegeven maar die kunnen er niks aan doen zeggen ze, ze kunnen ook niks vinden cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 1:17 pm
Vervelend ja.
Volgens mij ga ik ziek worden... 1 Ik heb zeer pijnlijke koppijn en 2 ik heb het idee dat ik over moet geven 3 ik heb het heet... I don't like this at all.
edit; iemand zin in kletsen??? edit2: ik ben de duizeligheid vergeten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 12:46 am
Ze zouden toch wel iets kunnen met ip-adressen? Lijkt me :S.
Koppijn, not so good! Niet een gevalletje hooikoorts?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 8:56 am
is mogelijk... internet... tsssk
Hooikoorts kan, mijn moeder heeft er last van. Ik heb allergie voor huisstofmijt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 11:32 am
Ik hoop dat Morgan de Orca het red. Ik heb 3 favo dieren: (Zee)Schildpadden (met stip op 1) en Orca's en Wolven (gedeelde 2e plaats). Het deed me gewoon pijn om te zien hoe vermagerd ze was... en niet wegzwom toen die boot haar kwam halen.
De mensen van het dolfinarium waren in gevaar geweest als ze nog iets kracht had, maar ze konden, zonder op haar te hoeven letten... gewoon naast haar zijn. Een wild dier, waar je van kan wegkijken terwijl je in grijpafstand bent. Dan moet je echt op zijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|