|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:46 am
D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger *lutar pannan mot skärmen* Gaarg.. eek *stirra tillbaka på* eek va gör du? gonk Jag petar mig själv i ögat! whee Va'gö'ru själv? Är det vidare smart? Försöker lista ut varför jag inte får något guld varken från att trycka polls eller komentera och rösta i art hgallery... Något bra svar på deT?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:48 am
Valkyria86 Är det vidare smart? Försöker lista ut varför jag inte får något guld varken från att trycka polls eller komentera och rösta i art hgallery... Något bra svar på deT? Det kliar, då är det smart. >.> Njaa... Databasen som spökar igen? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:49 am
D0ppelganger Valkyria86 Är det vidare smart? Försöker lista ut varför jag inte får något guld varken från att trycka polls eller komentera och rösta i art hgallery... Något bra svar på deT? Det kliar, då är det smart. >.> Njaa... Databasen som spökar igen? :S Kanske, men det har varit så länge för mig.. Fast å andra sidan lyckas jag ganska så bra i marketplase just nu så jag kanske inte ska klaga.. *funderar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:52 am
Nej... Hoppar nog ivög till något annat forum eller någonting nu... Eller kanske rotar runt lite i marketplase... *vinkar och klättrar ut genom fönstret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:53 am
Valkyria86 Kanske, men det har varit så länge för mig.. Fast å andra sidan lyckas jag ganska så bra i marketplase just nu så jag kanske inte ska klaga.. *funderar* Joo, det är nog det snabbaste sättet att få gold. Fast... Inte så bra om man inte har något att köpa med. rolleyes Får sätta mig där nästa vecka eller ågot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:32 am
hej på dig hur är det med dig i dag biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:45 am
hjäta vad butuder de heart ä du skär i nogon eller
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:46 am
Go hjäta vad butuder de heart ä du skär i nogon eller Nä. Men jag hoppas. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:48 am
Jetzudan Rebirth Go hjäta vad butuder de heart ä du skär i nogon eller Nä. Men jag hoppas. :Spå?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:49 am
Jetzudan Rebirth Go hjäta vad butuder de heart ä du skär i nogon eller Nä. Men jag hoppas. :Soki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:00 am