|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 7:27 am
ik ga 16 of 17 april 2011 (dat is de elf) voor het eerst in mijn leven op een date eek 4laugh rofl
sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 7:34 am
Dashinator ik ga 16 of 17 april 2011 (dat is de elf) voor het eerst in mijn leven op een date eek 4laugh rofl sweatdrop oh?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 7:35 am
Calahara Dashinator ik ga 16 of 17 april 2011 (dat is de elf) voor het eerst in mijn leven op een date eek 4laugh rofl sweatdrop oh? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 7:38 am
Dashinator Calahara Dashinator ik ga 16 of 17 april 2011 (dat is de elf) voor het eerst in mijn leven op een date eek 4laugh rofl sweatdrop oh? whee aha... dus jij betaalt? wink =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 7:39 am
Calahara Dashinator Calahara Dashinator ik ga 16 of 17 april 2011 (dat is de elf) voor het eerst in mijn leven op een date eek 4laugh rofl sweatdrop oh? whee aha... dus jij betaalt? wink =P ja? edit: dit is waarsch niet wat het lijkt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 11:39 am
Gefeliciteerd!
Ondergetekende weet over twee weken of ze d'r propedeuse heeft surprised !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 19, 2010 3:55 am
Lucky Mysterious Gefeliciteerd!
Ondergetekende weet over twee weken of ze d'r propedeuse heeft surprised ! Dank je wel =3 =O mijn zus ook... ongeveer... dacht ik... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 19, 2010 4:52 am
Lucky Mysterious Gefeliciteerd!
Ondergetekende weet over twee weken of ze d'r propedeuse heeft surprised ! Vast en zeker!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 19, 2010 6:28 am
het is stil in the guild... ik kom terug en iedereen gaat emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 19, 2010 1:56 pm
't is wel vaker still xd en niet iedereen heeft zin en tijd om online te komen xp
je date is wel over een lange tijd xp verhaaltje aan verbonden? xd ben nieuwsgierig aangelegd xd whee
mensen
mijn moeder kwam vandaag met het perfecte idee om van irritante beesies af te komen XD (De Oranje troep van de Albert Heijn.)
Plak ze aan de zijspiegels van een Duitse (dure) auto xd had ze vandaag gedaan omdat je aan de auto kon zien dat ze voetbal fan waren: over de zijspiegels zaten een soort hoesjes in de kleuren van de Duitse vlag en in de auto lag nog voetbal troep xp was wel lachen XD vraag me af hoe die keek toen ie 't zag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 19, 2010 2:44 pm
lol, lees net een gezegde.
"Zodra iemand spreekt over wat er volgend jaar zal gebeuren, lacht de duivel."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 1:54 am
Neo MOF je date is wel over een lange tijd xp verhaaltje aan verbonden? xd ben nieuwsgierig aangelegd xd whee afgelopen elf was in alleen gegaan... en dat vondt ik minder leuk, en zij wilde gaan maar kon om en of andere rede niet... dus toen zei ik dat ze volgende keer MOEST... maar ze klachte over geld en zo, dus zei ik dat ik wel betaalde... en dan is het blijkbaar een date... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 4:17 am
Neo MOF lol, lees net een gezegde.
"Zodra iemand spreekt over wat er volgend jaar zal gebeuren, lacht de duivel." Die kende ik nog niet, maar zit een kern van logica in. Het is idd erg rustig in de guild. Examen feesten? Vakantie-start chillen? Vakanties? Who knows! Ik ben er voorlopig dagelijks!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 6:56 am
XD het was een Japans gezegde dat ik in een boekje las xp
ik ben eigenlijk altijd thuis.. en ook online x3 ik check het bijna elke dag als ik zin heb en soms post ik.
http://www.youtube.com/watch?v=mrbjaiTg1uo
van een forum waar ik bij zit X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|