|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:27 am
Valkyria86 FrodoLouLou Valkyria86 FrodoLouLou eek *blir rädd och kryper in under en hylla* gonk crying nää...*smyger fram och petar på* inte vara ledsen gonk hehe.. *äta upp* domokun eek oj! *sitter i magen* ooh...interesting...*petar på magsäcksväggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:28 am
måste gå igen. neutral *kryper ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:29 am
*lutar pannan mot skärmen* Gaarg..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:32 am
FrodoLouLou Valkyria86 FrodoLouLou Valkyria86 FrodoLouLou eek *blir rädd och kryper in under en hylla* gonk crying nää...*smyger fram och petar på* inte vara ledsen gonk hehe.. *äta upp* domokun eek oj! *sitter i magen* ooh...interesting...*petar på magsäcksväggen* *maggknip* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:33 am
Valkyria86 FrodoLouLou Valkyria86 FrodoLouLou Valkyria86 FrodoLouLou eek *blir rädd och kryper in under en hylla* gonk crying nää...*smyger fram och petar på* inte vara ledsen gonk hehe.. *äta upp* domokun eek oj! *sitter i magen* ooh...interesting...*petar på magsäcksväggen* *maggknip* xp *kryper ut genom munnen* vad har du käkat egentligen?! Det är ju alldeles slibbigt där nere gonk *torkar av sig på en handduk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:34 am
FrodoLouLou Valkyria86 FrodoLouLou Valkyria86 FrodoLouLou Valkyria86 FrodoLouLou eek *blir rädd och kryper in under en hylla* gonk crying nää...*smyger fram och petar på* inte vara ledsen gonk hehe.. *äta upp* domokun eek oj! *sitter i magen* ooh...interesting...*petar på magsäcksväggen* *maggknip* xp *kryper ut genom munnen* vad har du käkat egentligen?! Det är ju alldeles slibbigt där nere gonk *torkar av sig på en handduk* uuuh... stuvade makaroner? ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:36 am
D0ppelganger *lutar pannan mot skärmen* Gaarg.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:37 am
Valkyria86 uuuh... stuvade makaroner? >< DET SOM JAG HATAR MEST!! crying *springer ut i spöregnet* bort klibbiga klibb!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:38 am
FrodoLouLou Valkyria86 uuuh... stuvade makaroner? >< DET SOM JAG HATAR MEST!! crying *springer ut i spöregnet* bort klibbiga klibb! eek oops...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:41 am
Valkyria86 D0ppelganger *lutar pannan mot skärmen* Gaarg.. eek *stirra tillbaka på* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:42 am
D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger *lutar pannan mot skärmen* Gaarg.. eek *stirra tillbaka på* eek va gör du? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jaja....ska dra en stund *hoppar iväg* HEJ SVEJ!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou jaja....ska dra en stund *hoppar iväg* HEJ SVEJ! *vinkar hej då till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:44 am
Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger *lutar pannan mot skärmen* Gaarg.. eek *stirra tillbaka på* eek va gör du? gonk Jag petar mig själv i ögat! whee Va'gö'ru själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|