|
|
|
|
Posted: Tue Jun 15, 2010 3:05 pm
Ik wil dat Nederland heel snel verliest en er uit ligt.. Ik wil dat die Oranje troep verdwijnt.. met name die vervelende vuvuzela dingen.. ik erger me er ontzettend aan. Ik hoorde van mijn moeder dat huiselijk geweld toeneemt als Nederland een wedstrijd verliest... WTF!!! Mensen, het is maar een dom spelletje!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 16, 2010 6:56 am
ik vind dat velen een beetje te veel betrokken zijn met voetbal. Ik bedoel, er zijn niet echt tennis of zwemhooligans. Wel voetbalhooligans. En dan dat gezeur met dat bavaria jurkje waar geen reclame op staat....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 16, 2010 9:51 am
Ik zag op het nieuws dat veel mensen verlof hadden genomen toen nederland moest spelen. Of dat ze op het werk konden kijken.. Ze toonden ook een straat met allemaal vlagjes enzo, nogal overdreven vond ik eerlijk gezegd.. x)
Chance dat belgiƫ super slecht is in voetbal! XD
Ik ben zelf niet echt een voetbalfan, maar soms (als ik tijd heb) kijk ik wel eens mee met vrienden of broer. En wanneer ik het waka waka liedje van shakira hoor dans ik wel eens mee! ^^
Vanmorgen stond er in de krant dat de BBC misschien een apart kanaal zou uitzenden, met de matchen zonder geluid! En dus zonder vervelende vuvuzela dingen, maar wel met commentaar. ;] Maar dan hoor je het publiek wel ook niet meer zingen enzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 16, 2010 12:34 pm
ik was maandag niet naar school geweest maar ik las online op de schoolsite dat iedereen na het 6de naar de aula mocht komen om het WK te kijken en dat die lessen nog wel een keertje ingehaald zouden worden..
het gaat gewoon allemaal te ver.
Ook de vorige keer met de wuppies van de AH, toen Nederland er uit lag werden ze massaal verbrand en terug naar de winkel gebracht (terug tussen de schappen gezet.).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 6:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 6:32 am
gefeliciteerd wink en weet je al wat je nu gaat doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 7:29 am
Gefeliciteerd!! biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 8:16 am
DANK JE =3
ik ga volgend jaar... werken/stage lopen... ik ben niet geaccepteerd bij de game design studie die ik wilde gaan doen... maar ik wil gaan stage lopen bij een klein game bedrijf ik leiden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 10:46 am
Arme jij wink Grapje; gefeli!! @ Neo: het voordeel van tijdens de les kijken is: - leraren melden zich niet ziek - kids spijbelen niet - Het zorgt voor samen zijn (sociaal punt) Niet dat ik super voorstander ben, maar anders heb je gestreste ouders omdat hun kids opgehaald moeten worden want de wedstrijd is bezig (basisschool)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 1:59 pm
 ik heb er echt een... en ja, het mag whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 2:07 pm
Ach, ik heb altijd al geweten dat nederlanders een beetje gek waren, ze bewijzen het nu alleen. Het waren vooral de fietsers die zich niet aan de regels hielden. Ik heb 3 keer moeten wachten op een fietslicht dat op groen moest springen, sommigen waren gewoon niet van plan om dat ook te doen en hadden meer zin in de wedstrijd zien en wouden daarvoor dus best verkeersregels overtreden. (Die zijn er niet alleen natuurlijk voor mij maar ook voor die voetbalfreacks). Ik vraag me af hoeveel van die mensen op wilders gestemt heeft, de gene die op cultuur wou bezuiningen (en ik denk dat voetbal bij onze cultuur (helaas) hoort...) Mijn Prejudice: Nederlanders zijn over het algemeen... hoe zeg je dat netjes?... een stelletje idioten (en grote ook).
Dank om deze frustratie hier kwijt te mogen raken.
Gefeliciteerd Dash!!!! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 2:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 5:42 am
De nieuwe achievements... en met name de Invisible Achievement... dat is practisch onmogelijk... tenzij je met een club mensens (stuk of 30) afspreekt tegelijkertijd nieuwe topics aan te maken, dan heb je de tijd, kans en mogelijkheid dat er eentje doorheen glipt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 5:51 am
kittyocean De nieuwe achievements... en met name de Invisible Achievement... dat is practisch onmogelijk... tenzij je met een club mensens (stuk of 30) afspreekt tegelijkertijd nieuwe topics aan te maken, dan heb je de tijd, kans en mogelijkheid dat er eentje doorheen glipt ik heb een thread aangemaakt... gisteravond om 10 uur... nog NIETS =3 en de rest is zo te krijgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 7:12 am
moet nog even kijken wat al die achievements zijn X'D heb er niet zo op gelet de vorige keer dat ik keek omdat ik geen zin had om ze te doen.
ik hoorde net een vuvuzela ding scream heb dus even hard visual-kei op gezet heart woo..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|