|
|
|
|
Posted: Sat Jun 05, 2010 2:26 am
En ja, het klussen was afgelopen en de stroom bleef er op XD W00t!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 05, 2010 2:45 am
Nice! twisted nu kun je vaker hier zijn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 5:49 am
Het was gewoon irri XD Laptop ging wel door, maar internet niet!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 2:33 pm
morgen hele klas inmaken met warcraft 3 cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 12:59 pm
Mijn vader vroeg of ik mocht exposeren. De reactie van de dame na het zien van mijn werk. "Het spijt me, we hangen hier alleen echte kunst op. Geen kindertekeningen."
Interessant was dat ze fotografie wel kunst vond. Don't get me wrong, ik vind dat ook, maar in principe is Fotografie niets anders dan het vastleggen van een uitsnede vanuit een bepaald perspectief waarbij de impact of schoonheid het meeste naar voren komt. Fotografie is het vastleggen van natuurlijke kunst.
En dat is natuurlijk ook een kunst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 11:01 am
de tekenleraar noemt fotografie ook wel "snel schilderen" ofzo xp ik vind het dom dat 't niet mag.. er zijn veel verschillende soorten kunst en stijlen, manga is er een van.. en trouwens, velen klagen al dat "abstract" kunst is maar het hangt wel overal blaugh xd
anyway ik ben weer terug van weg geweest ofzoiets xp lang verhaal X'D soort van..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 2:38 am
Welcome back!
Sommige abstracte kunst vind ik zo afschuwelijk. Je ziet gewoon dat die artist het in 4 minuten heeft gemaakt! Mondriaan dacht er ten minste nog over na! (Al vind ik dat ook niets...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 10:18 am
Ik hou niet van abstracte kunst, maar wel van geabstraheerde kunst.
Ik hou erg van kleuren en vormen en vind bijvoorbeeld een schilderij waar dat inzit, vaak erg mooi. Ook hou ik erg van landschappen maar dat mag best een beetje geabstraheerd zijn, dat hoeft van mij niet allemaal in detail te zijn gemaakt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 10:39 am
kittyocean Welcome back! Sommige abstracte kunst vind ik zo afschuwelijk. Je ziet gewoon dat die artist het in 4 minuten heeft gemaakt! Mondriaan dacht er ten minste nog over na! (Al vind ik dat ook niets...) bedoel je met 4 minuten: die lijnen en vierkanten / rechthoeken ingekleurd?
en thnx.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 2:30 am
Mwahahah wat heb ik net gelachen!!
Ik had op een topic over Twilight een berichtje gepost waarom ik het leuke boeken vindt enzo. (yep, me loves twilight! Bite me razz ) En ik was een beetje aan het discusseren met wat mensen waarom ik het verhaal leuk vond want zij vonden het eigenlijk maar niets bladiebladiebla. Wordt ik opeen gequote door een meisje die het belachelijk vond want hij wilde haar vermoorden en hoe kon ik dat nou leuk vinden? En vervolgens zei ze, en ik citeer:
"I know you see it all lovely and dovey. But still. I must drill this into your skull. Even if a man is attractive...all that flees WHEN HE WANTS TO KILL YOU. Really. Would you marry a guy that tried to kill you? Frak no. Because he tried to kill you. Even if he he hot. He still tried to kill you. If you still want him...then you are stupid."
Ik heb met mijn moeder er erg om gelachen want blijkbaar denkt dit meisje dat ik daadwerkelijk mijn hele leven vergelijk met het boek en vind het blijkbaar erg belangrijk om even duidelijk te maken dat ik erg stom ben. Hahaha razz Ik heb dus maar even terug gepost dat ik het zeer vermakelijk vindt dat ze erg gedreven is over een boek dat ze zelf niet eens leuk vindt, en dat ze een beetje moest chillen omdat HET MAAR EEN VERHAAL IS!
Serieus, sommige mensen hebben zo'n rare manier van denken. Je kan niet eens meer je mening over iets geven zonder dat mensen meteen gaan denken dat je een doorgeslagen freak bent :S Nou ja, ik hoop dat ze nog iets terug post.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 8:05 am
Sommige mensen hebben volgens mij een gedeeld IQ van 1. Jouw voorbeeld is daar een voorbeeld van... maar ook mensen die in een depressie kwamen omdat Pandora uit Avatar (die planeet, is het toch? Heb de film nog niet gezien) niet echt bleek te bestaan...
Al ben ik het wel eens met de poster dat ALS het echt zou zijn, het inderdaad erg stom is om met iemand te willen hokken als die iemand je ook wil vermoorden. Maakt dan nog niet eens uit of je weer tot leven komt (vampier) of niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 10:47 am
kittyocean Sommige mensen hebben volgens mij een gedeeld IQ van 1. Jouw voorbeeld is daar een voorbeeld van... maar ook mensen die in een depressie kwamen omdat Pandora uit Avatar (die planeet, is het toch? Heb de film nog niet gezien) niet echt bleek te bestaan... Al ben ik het wel eens met de poster dat ALS het echt zou zijn, het inderdaad erg stom is om met iemand te willen hokken als die iemand je ook wil vermoorden. Maakt dan nog niet eens uit of je weer tot leven komt (vampier) of niet Tja, er zijn inderdaad mensen die dan helemaal doorslaan. (Beetje raar razz ) Dat van Avatar had ik inderdaad ook gehoord, echt heel raar. Ik bedoel, ik heb die film ook gezien maar heb nergens last van^^' Naja, in het boek is het best logisch. Hij is een vampier, zij niet, maar daarnaast heeft hij gewoon een menselijke persoonlijkheid dus tja...in het boek vindt ik het best wel logisch maar sommige mensen kijken me heel raar aan als ik dat zeg. Volgens mij zijn dat zelf de mensen die moeite hebben met fantasie en de "echte wereld" uit elkaar te houden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 1:01 pm
... is wel heel erg... ik moet toegeven dat Pandora er heel mooi uit ziet... echt heel mooi.
Vandaag al die voetbal supporters die zo nodig naar de dichtst bijzijnde televisie moesten... en dus niet afremmen bij oranje, en ook niet bij rood! Nog even en ik heb een vooroordeel voor voetbal supporters.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 15, 2010 5:48 am
Tssss..hou niet zo van mensen die niet kunnen autorijden haha razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 15, 2010 9:02 am
Mee eens. Heb sowieso al een hekel aan auto's, zeker sinds ze mij een keer hebben geraakt. Ik bedoel: KRUISPUNT; dan remt een normaal mens af om te kijken wat er aan komt!! Zeker uitkijken voor fietsers!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|