|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:14 am
Silence_P FrodoLouLou jag veeet...jag ska vara där HELA lördan domokun smile Hehe! ajaa! tur att man får lön den dagen då så man har råd och gå in där! biggrin whee bja bja...jag är en av dom tysta människorna som inte säger eller gör så mycket där xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:16 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou jag veeet...jag ska vara där HELA lördan domokun smile Hehe! ajaa! tur att man får lön den dagen då så man har råd och gå in där! biggrin whee bja bja...jag är en av dom tysta människorna som inte säger eller gör så mycket där xp surprised Precis som mig! Jag hatar o presentera mig för folk o sånt! stressed Jag vet inte varför.. för blyg antagligen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:19 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou jag veeet...jag ska vara där HELA lördan domokun smile Hehe! ajaa! tur att man får lön den dagen då så man har råd och gå in där! biggrin whee bja bja...jag är en av dom tysta människorna som inte säger eller gör så mycket där xp surprised Precis som mig! Jag hatar o presentera mig för folk o sånt! stressed Jag vet inte varför.. för blyg antagligen! jag förstår dig *pat pat* för att vara ärlig tycker jag ästan att människor är skrämmande O.o så social är jag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:20 am
FrodoLouLou jag förstår dig *pat pat* för att vara ärlig tycker jag nästan att människor är skrämmande O.o så social är jag xp xd *Pet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:21 am
Så du har fått din NM scarf nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:22 am
Silence_P FrodoLouLou jag förstår dig *pat pat* för att vara ärlig tycker jag nästan att människor är skrämmande O.o så social är jag xp xd *Pet* eek ... whee *peta tebaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:23 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou jag förstår dig *pat pat* för att vara ärlig tycker jag nästan att människor är skrämmande O.o så social är jag xp xd *Pet* eek ... whee *peta tebaka* *Peta på dina Bouncys* whee Vad har du gjort idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:24 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou jag förstår dig *pat pat* för att vara ärlig tycker jag nästan att människor är skrämmande O.o så social är jag xp xd *Pet* eek ... whee *peta tebaka* *Beta på dina Bouncys* whee Vad har du gjort idag då? blaugh um...jag har...vart i skolan....och funderar på om jag ska orka dra ut och cykla i detta fantastiskt trevliga väder >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:25 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou jag förstår dig *pat pat* för att vara ärlig tycker jag nästan att människor är skrämmande O.o så social är jag xp xd *Pet* eek ... whee *peta tebaka* *Peta på dina Bouncys* whee Vad har du gjort idag då? blaugh um...jag har...vart i skolan....och funderar på om jag ska orka dra ut och cykla i detta fantastiskt trevliga väder >_> xd Cykla? Sånt kan man ju inte göra nu! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:27 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou jag förstår dig *pat pat* för att vara ärlig tycker jag nästan att människor är skrämmande O.o så social är jag xp xd *Pet* eek ... whee *peta tebaka* *Peta på dina Bouncys* whee Vad har du gjort idag då? blaugh um...jag har...vart i skolan....och funderar på om jag ska orka dra ut och cykla i detta fantastiskt trevliga väder >_> xd Cykla? Sånt kan man ju inte göra nu! sweatdrop kan man ju xp man sätter sig på cykeln och så sätter man bara på sig en keps eller nåt så att man inte får vatten i ögonen..sen så trampar man på och svänger lite så att man inte cyklar in i nåt träd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:30 am
FrodoLouLou kan man ju xp man sätter sig på cykeln och så sätter man bara på sig en keps eller nåt så att man inte får vatten i ögonen..sen så trampar man på och svänger lite så att man inte cyklar in i nåt träd xp xd 4laugh Men är de inte lite jobbigt o cykla när de regnar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:31 am
Silence_P FrodoLouLou kan man ju xp man sätter sig på cykeln och så sätter man bara på sig en keps eller nåt så att man inte får vatten i ögonen..sen så trampar man på och svänger lite så att man inte cyklar in i nåt träd xp xd 4laugh Men är de inte lite jobbigt o cykla när de regnar? nä...det är skojsigt whee *älskar regn* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:32 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou kan man ju xp man sätter sig på cykeln och så sätter man bara på sig en keps eller nåt så att man inte får vatten i ögonen..sen så trampar man på och svänger lite så att man inte cyklar in i nåt träd xp xd 4laugh Men är de inte lite jobbigt o cykla när de regnar? nä...det är skojsigt whee *älskar regn* heart xd Jag tycker inte om regnet däremot! Man blir ju så blöt! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|