Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 88 89 90 91 92 93 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pheylinue

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 6:04 am

The Forbidden Angel
Jenske
Pheylinue
Darlaa
Jenske
number_17
The Forbidden Angel
number_17
The Forbidden Angel
On my mind;

Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed
zo erg dan?

Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh
pfff tis maar 1 pilletje slikken xd

en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding

Ik weet niet of het echt zo is, maar klopt het dat als je de pil gebruikt je menstruatie ook minder wordt?

Dat is zo, zeker weten.
Ai.. Die pil xD

ooh.. Hahaha! biggrin

Lol, die pil! Ben wel benieuwd of ie veel bijwerkingen en alles heb. Goed plan trouwens na/voor tandenpoetsen wilde hem sowieso al savonds gaan doen ja maar das ook wel weer 'hip'... biggrin

Bleh.. Gelukkig hoef ik die pil niet te slikken =P
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 10:17 am

Pheylinue
The Forbidden Angel
Jenske
Pheylinue
Darlaa
Jenske
number_17
The Forbidden Angel
number_17
The Forbidden Angel
On my mind;

Heb vandaag de pil gehaald, binnenkort voor het eerst aan de pil stressed
zo erg dan?

Ik weet leukere dingen dan er elke dag op te lette blaugh
pfff tis maar 1 pilletje slikken xd

en dankzij dat pilletje hoef je een stuk minder op andere dingen te letten 3nodding

Ik weet niet of het echt zo is, maar klopt het dat als je de pil gebruikt je menstruatie ook minder wordt?

Dat is zo, zeker weten.
Ai.. Die pil xD

ooh.. Hahaha! biggrin

Lol, die pil! Ben wel benieuwd of ie veel bijwerkingen en alles heb. Goed plan trouwens na/voor tandenpoetsen wilde hem sowieso al savonds gaan doen ja maar das ook wel weer 'hip'... biggrin

Bleh.. Gelukkig hoef ik die pil niet te slikken =P

gelukkig ga ik zowiezo nog niet aan dat soort dingen veginnen rofl

Oranjekorfbalpizza!

number_17

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 10:28 am

Oranjekorfbalpizza!
gelukkig ga ik zowiezo nog niet aan dat soort dingen beginnen rofl
kan tegenwoordig wel...
de pil voor mannen 3nodding
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 12:47 pm

number_17
Oranjekorfbalpizza!
kan tegenwoordig wel...

Oei dat is O_o
lijkt me eng als man zijnde, komt er dan niets meer uit?

Ik ben blij dat ik de pil slik, ook al is het dan duur, en heb ook geen bijwerkingen of zo.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

number_17

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 12:59 pm

Darlaa
number_17
Oranjekorfbalpizza!
kan tegenwoordig wel...

Oei dat is O_o
lijkt me eng als man zijnde, komt er dan niets meer uit?

Ik ben blij dat ik de pil slik, ook al is het dan duur, en heb ook geen bijwerkingen of zo.
nee het werkt een beetje als zaad dodende middelen...
het zaad gaat dood..dus er komt dood zaad uit dacht ik.. 3nodding
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 1:11 pm

kunnen we overgaan op een ander wat meer geschikt onderwerp? sweatdrop pls?

Oranjekorfbalpizza!

ButtonFly

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 1:43 pm

Ik heb al genoeg gehad met biologie, dank je. Ik vond het het goorste hoofdstuk ooit gehad... -kots- -kots-
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 1:51 pm

Lol wat een onderwerpen weer ja, de pil voor mannen hehe geniaal whee

On my mind; Vriendje ging net weg, laatste keer dat k hem ff zag voor Lowlands, normaal is ie veel vrolijker en actiever. Vroeg nog of er wat was een aantal keer want hij keek ook niet blij maar volgens hem was hij gewoon moe.. Ik denk dat er wat anders achter zat dat hij ergens anders aan dacht iets als dat ik vreemd zou kunnen gaan op lowlands als k dronken ben ofzo (gebeurd 100% niet) maarja.. zal wel weer goed komen

The Forbidden Angel

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 2:46 pm

The Forbidden Angel

On my mind; Vriendje ging net weg, laatste keer dat k hem ff zag voor Lowlands, normaal is ie veel vrolijker en actiever. Vroeg nog of er wat was een aantal keer want hij keek ook niet blij maar volgens hem was hij gewoon moe.. Ik denk dat er wat anders achter zat dat hij ergens anders aan dacht iets als dat ik vreemd zou kunnen gaan op lowlands als k dronken ben ofzo (gebeurd 100% niet) maarja.. zal wel weer goed komen

Hmm ok, hij heb al vertelt wat het was.. hij was bang omdat hij me zo goed vertrouwde etc. dat k misschien vreemd zou gaan enzo, maar het is wel weer goed smile heart
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 3:59 pm

The Forbidden Angel
The Forbidden Angel

Hmm ok, hij heb al vertelt wat het was.. hij was bang omdat hij me zo goed vertrouwde etc. dat k misschien vreemd zou gaan enzo, maar het is wel weer goed smile heart
gelukkig ^^

number_17

Demona Diva

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 10:32 pm

om my mind!: mijn verjaardag op dit moment:S voel me helemaal geen 19 maarja komt vast nog wel. en ook on my mind: gelukkig vertrouwd me vriendin me ik kan haar nie kwijt raken (ben weer gehackt door een hacker met 1 doel, yvon en mij uit elkaar halen, en deze hacker is bekende van yvon anders mailt hij haar niet terwijl hij mij probeert te zijn, slechte immitatie want heb gezien wat hij stuurde, wie doet nou zo iets)wrede wereld maar hier
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:13 am

Sannieh
om my mind!: mijn verjaardag op dit moment:S voel me helemaal geen 19 maarja komt vast nog wel. en ook on my mind: gelukkig vertrouwd me vriendin me ik kan haar nie kwijt raken (ben weer gehackt door een hacker met 1 doel, yvon en mij uit elkaar halen, en deze hacker is bekende van yvon anders mailt hij haar niet terwijl hij mij probeert te zijn, slechte immitatie want heb gezien wat hij stuurde, wie doet nou zo iets)wrede wereld maar hier

Aaahw, iniedergeval gefeliciteerd. Vervelend die hackers man, wel een goed teken dat het hem niet lukt smile

The Forbidden Angel

yentl

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:37 am

ik wil dat het 10 en 28 september is en 29 october cry
PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:26 am

uhh... sweatdrop

clair

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 1:50 am

yentl
ik wil dat het 10 en 28 september is en 29 october cry

idd, de tijd mag wel wat sneller vooruit gaan xd

moet dinsdag weer naar school... sad en zaterdag korfballen; echt geen zin in dus.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 88 89 90 91 92 93 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games