|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:30 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... ?.. surprised <.< Ehehe.. xd stare *Sparkar ner en till hylla*KAMIKAZE! *hoppar rakt in i en pyramid av konservburkar* õ.ô;; *Slår sönder några glasflaskor* Banzai... ^_^;;ÖRK! *ställer mig upp full med kattmat på mina kläder* X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... eek sad :\ neutral xp xd razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:32 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... ?.. surprised <.< Ehehe.. xd stare *Sparkar ner en till hylla*KAMIKAZE! *hoppar rakt in i en pyramid av konservburkar* õ.ô;; *Slår sönder några glasflaskor* Banzai... ^_^;;ÖRK! *ställer mig upp full med kattmat på mina kläder* X_X <.< Omg. Det där är inte trevligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... eek sad :\ neutral xp xd razz 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... ?.. surprised <.< Ehehe.. xd stare *Sparkar ner en till hylla*KAMIKAZE! *hoppar rakt in i en pyramid av konservburkar* õ.ô;; *Slår sönder några glasflaskor* Banzai... ^_^;;ÖRK! *ställer mig upp full med kattmat på mina kläder* X_X <.< Omg. Det där är inte trevligt.*klär av mig och slänger in kläderna i tvättmaskinen* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:33 am
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... eek sad :\ neutral xp xd razz 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:34 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... ?.. surprised <.< Ehehe.. xd stare *Sparkar ner en till hylla*KAMIKAZE! *hoppar rakt in i en pyramid av konservburkar* õ.ô;; *Slår sönder några glasflaskor* Banzai... ^_^;;ÖRK! *ställer mig upp full med kattmat på mina kläder* X_X <.< Omg. Det där är inte trevligt.*klär av mig och slänger in kläderna i tvättmaskinen* xd o____________O;; Ohh... aye...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:35 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... ?.. surprised <.< Ehehe.. xd stare *Sparkar ner en till hylla*KAMIKAZE! *hoppar rakt in i en pyramid av konservburkar* õ.ô;; *Slår sönder några glasflaskor* Banzai... ^_^;;ÖRK! *ställer mig upp full med kattmat på mina kläder* X_X <.< Omg. Det där är inte trevligt.*klär av mig och slänger in kläderna i tvättmaskinen* xd o____________O;; Ohh... aye...What the hell are you looking at? xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:36 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... ?.. surprised <.< Ehehe.. xd stare *Sparkar ner en till hylla*KAMIKAZE! *hoppar rakt in i en pyramid av konservburkar* õ.ô;; *Slår sönder några glasflaskor* Banzai... ^_^;;ÖRK! *ställer mig upp full med kattmat på mina kläder* X_X <.< Omg. Det där är inte trevligt.*klär av mig och slänger in kläderna i tvättmaskinen* xd o____________O;; Ohh... aye...What the hell are you looking at? xd xp rolleyes You guess.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:37 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Sparkar ner en hylla* HIYA!!! Jag slipper dig aldrig... ?.. surprised <.< Ehehe.. xd stare *Sparkar ner en till hylla*KAMIKAZE! *hoppar rakt in i en pyramid av konservburkar* õ.ô;; *Slår sönder några glasflaskor* Banzai... ^_^;;ÖRK! *ställer mig upp full med kattmat på mina kläder* X_X <.< Omg. Det där är inte trevligt.*klär av mig och slänger in kläderna i tvättmaskinen* xd o____________O;; Ohh... aye...What the hell are you looking at? xd xp rolleyes You guess. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|