|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:49 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:50 am
Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit F?tt jag tog det ja.. Du kommer bara handla upp dom annars. <.<;; Meh... Det kommer ju liksom ta ett tag att f堩hop allt... S堶em tr?ar inte? .__. Jag. 3nodding Jo det gör du visst. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:51 am
Pappiliott Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit F?tt jag tog det ja.. Du kommer bara handla upp dom annars. <.<;; Meh... Det kommer ju liksom ta ett tag att f堩hop allt... S堶em tr?ar inte? .__. Jag. 3nodding Jo det gör du visst. <.< Nej? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:51 am
Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit F?tt jag tog det ja.. Du kommer bara handla upp dom annars. <.<;; Meh... Det kommer ju liksom ta ett tag att f堩hop allt... S堶em tr?ar inte? .__. Jag. 3nodding Jo det gör du visst. <.< Nej? sweatdrop Jo. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:52 am
Pappiliott Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit F?tt jag tog det ja.. Du kommer bara handla upp dom annars. <.<;; Meh... Det kommer ju liksom ta ett tag att f堩hop allt... S堶em tr?ar inte? .__. Jag. 3nodding Jo det gör du visst. <.< Nej? sweatdrop Jo. 3nodding Du vill ha mat krig ellerhur? sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:53 am
Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit Pappiliott Linka Spirit F?tt jag tog det ja.. Du kommer bara handla upp dom annars. <.<;; Meh... Det kommer ju liksom ta ett tag att f堩hop allt... S堶em tr?ar inte? .__. Jag. 3nodding Jo det gör du visst. <.< Nej? sweatdrop Jo. 3nodding Du vill ha mat krig ellerhur? sweatdrop gonk Hai. 3nodding .. Och jag tar tomaterna! domokun *springer mot kylskåpet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:56 am
Jaa.. Det här brukar hända.. gonk .. *har tomat i örat* x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 6:01 am
Welcome TessiTuss, your Gaia Gold: 31870
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 6:02 am
96gold.. inte mycket, men jag är sällan inne länge så jag kan få nå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 6:02 am
Linka Spirit Jaa.. Det här brukar hända.. gonk .. *har tomat i örat* x.x kul!! *smetar fluff i ansiktet påLinka spirit*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 6:07 am
EveningBird Linka Spirit Jaa.. Det här brukar hända.. gonk .. *har tomat i örat* x.x kul!! *smetar fluff i ansiktet påLinka spirit* eek *skjuter senap* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 6:10 am
Pappiliott EveningBird Linka Spirit Jaa.. Det här brukar hända.. gonk .. *har tomat i örat* x.x kul!! *smetar fluff i ansiktet påLinka spirit* eek *skjuter senap* domokun *kastar gurka* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|