|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:49 pm
Puchiko_chan Hej hej, en återkommande kund ser jag. *letar upp ett bra bord och visar dig till det* Vad får det lov att vara? en cola tack 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:54 pm
jiminijon Puchiko_chan Hej hej, en återkommande kund ser jag. *letar upp ett bra bord och visar dig till det* Vad får det lov att vara? en cola tack 3nodding En cola var det. *kommer ut med Jolt Cola, Dr Pepper, Pepsi, Coca Cola och Virgin Cola å ställer upp det i en hylla vid baren* Ta för dig. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:57 pm
Puchiko_chan jiminijon Puchiko_chan Hej hej, en återkommande kund ser jag. *letar upp ett bra bord och visar dig till det* Vad får det lov att vara? en cola tack 3nodding En cola var det. *kommer ut med Jolt Cola, Dr Pepper, Pepsi, Coca Cola och Virgin Cola å ställer upp det i en hylla vid baren* Ta för dig. biggrin eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:00 pm
Hehe, ska det vara nåt annat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:02 pm
Puchiko_chan Hehe, ska det vara nåt annat? näe,det är bra. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:03 pm
Vad sägs som smultron och glass? En specialare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:07 pm
chibi_chan Vad sägs som smultron och glass? En specialare. Det låter finfint... *lägger undan menyn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:09 pm
*går in i köket igen och hämtar glassen* Varsågod *ger Morgan skålen* Något att drcka till?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:14 pm
*Smyger in och tittar på menyn* Omg eek Min favorit rätt finns med! heart *Se sig om* Nej vad gör jag här? <.> Man äter inte såhär sent..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:16 pm
chibi_chan *går in i köket igen och hämtar glassen* Varsågod *ger Morgan skålen* Något att drcka till? Nej det var bra så... :3 *börjar äta av glassen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:20 pm