Joudutko napsimaan mitaan laakkeita? Kuin paljon (paivassa)? |
Juu, aika monta tablettia/litkua/tms. paivassa(5-?) |
|
6% |
[ 2 ] |
Joo, jonkin verran per paeva (2-5) |
|
20% |
[ 6 ] |
Hmm, ehka yksi paivittain tai harvemmin, mutta kuitenkin |
|
6% |
[ 2 ] |
Vain tarvittaessa(melko usein - joskus?) |
|
13% |
[ 4 ] |
Never tai todella harvoin mitaan. |
|
51% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 29 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 1:41 am
Masu oli pipi yöllä.Sain unta vasta klo 6 aikaan aamulla.Onneksi ei ole koulua tänään. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 6:00 pm
Carmen LaVihta Masu oli pipi yöllä.Sain unta vasta klo 6 aikaan aamulla.Onneksi ei ole koulua tänään. neutral Masu pipi minulla eilen yöllä (taino... aamua se siinä vaiheessa oli) ja nyt myös. Ja nyt vielä kun siihen lisätään se että oon tässä lukenu wikipediasta mahollisia syitä siihen niin nyt mielikuvituksen takia miulla on nyt omasta mielestäni kaikki umpisuolen tulehuksesta vatsahaavaan (vaikkakin toi vatsahaava ON itseasiassa sangen todennäköisin vaihtoehto sillä sen oireista löytyy jopa muutama..) ja siitä suolistosyöpään. ...Pitäis varmaan lopettaa toi lääkäri juttujen lukeminen.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 4:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 9:28 am
Ooohhohhoo, minä olen terve kuin pukki!
Olen muutenkin kipeänä harvemmin kuin kerran vuodessa. Ei koskaan päänsärkyä, vatsakipua tms. Ei uskoisi, kun ottaa huomioon miten vähän olen ulkona ja miten vähän liikun. XD
Ja tohon Pikku-Timpan juttuun, itselläni on yksi kaveri jonka äiti on lääkäri, ja pienenä se oli lueskellut äidin lääkärikirjoja ja tullut aika vainoharhaiseksi. Aina kun päänsärkyä niin se olikin jo aivosyöpää tai pieni pisto vatsassa niin olisi täytynyt lähteä jo leikkaukseen. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 5:43 pm
Amitie ...Ja tohon Pikku-Timpan juttuun... Ne tekee vainoharhasiks surprised Tosin vatsassani ei ollut mitään vikaa (koska olen vieläkin elossa?) mutta umpisuolentulehduksen mie oisin tunnistanu jo sillä että kun hyppii ja se sattuu vaan enemmän ja enemmän. Sen verran tiedän siitäkin. 3nodding Onneksi ei ollu mitää koska mie en vois ikinä lopettaa kahvin juontia. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:09 pm
Ikävä tulehdus jäi muistoksi vaihtareiden tämän kertaisesta tervetuliaisjuhlasta. En saanut nukuttua koko yönä, ja piti rientää sairaalaan heti kun ovet vaan aukes. Diagnoosini vaivan suhteen osui oikeaan. Tosin onnistuin vain pahentamaan tilannetta itse bileissä nauttimalla alkoholia,mikä johtikin siihen että ramppasin vessassa koko ajan. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 12:22 am
Huomasin aikaisemmin että täällä oli muutama diabeetikkokin. Eli siis minä myös olen diabeetikko, kohta jotain viisi vuotta ollut. Onneks ei ole tullut sen mukana mitään lisäsairauksia... Migreeniä minulla on myös ollut mutta sekin loppui kun sain diagnoosin diabeteksestä ja aloitin insuliinilääkityksen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 7:48 am
Flunssassa neljättä päivää.Pari edellistä yötä olen nähnyt harhoja ja pyöriskellyt vuoteessa kylmissäni vaikka päällä oli runsaasti vaatetta.Ja nyt pitäisi lähteä vaihtarien bileisiin,joihin liittyy avannossa uintia. crying Oisin niin halunnut sitä koettaa,mutta nyt taidan joutua jättämään väliin,ettei noutaja tule. wahmbulance
Taidan joutua ottamaan vähäsen viiniä ennen kuin lähden koko bileisiin,ettei tule kylmä...
EDIT:bileet oli loppujen lopuksi niin mahtavat,että tuli sinne avannon puolelle eksyttyä useampaankn kertaan...ja hengissä ollaan. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 10:24 am
Kenties pahin sairaus missä itse olen ollut oli keuhkokuume syksyllä 2005. Se alkoi pienestä flunssasta, jonka mä sain ollessani Lapinjärven koulutuskeskuksessa. Mutta ku rupes yskä tulemaan kehiin todettiin keuhkoputken tulehdus. Noh, sain antibioottikuurin, mutta se tuli liian myöhään ja koska keuhkokuumeen toteamisen yhteydessä sanottiin että lääkitystä ei ollu saatavilla, nii sitten mut vietiin tiputushoitoon Malmin sairaalaan viideks päiväks.
Se oli siis niin helvettiä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:02 am
Flunssa. Päätä särkee vähän väliä ja kurkku on kipeä. Kuumetta oli aamulla 37. En viitsinyt tuon takia jäädä kotiin homehtumaan. Muttaah, ei oo mun vika, vaahtis tartutti. lol (kamoon, vaahtosammutin!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 11:27 am
Jee, tunsin oloni ihan ookooksi ja ajattelin mennä ulos. Mutta kun palasin sisälle, ja olin astumassa sisään, liukastuin ja löin pääni sellaiseen 30 asteen kulmaan. Nyt otsassa on kauhea kuoppa ja käsi kipeä ja kuhmu päässä. Ja haava nenässä ja nenä turvonnut ja päätä särkee ja... ja... rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 3:54 am
Kuroine Flunssa. Päätä särkee vähän väliä ja kurkku on kipeä. Kuumetta oli aamulla 37. En viitsinyt tuon takia jäädä kotiin homehtumaan. Muttaah, ei oo mun vika, vaahtis tartutti. lol (kamoon, vaahtosammutin!) Jees, flunssaahan minullakin. xD;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 9:37 am
mulla oli täs joku aika sit terkkari ku oli vähän turhan paljon poissaoloja... rolleyes
se vaikutti tosi pettyneeltä ku ei löytäny musta mitään vikaa. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 12:14 pm
pilkkuja, pilkkuja! minussa on pilkkuja! eikai vesirokkoa voi saada uudestaan? toivottavasti tämä olisi taas vain jokin allergiareaktio (kuten appelsiiniallergiani) sillä hiihtolomakin on tulossa, enkä halua viettää sitä sairastaen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 4:52 am
Ensimmäistä kertaa varmaan neljään vuoteen kunnolla kipeänä! O: Ja ensimmäinen kerta koko yläasteen aikana kun jouduin jäämään pois koulusta taudin takia. Oltiin pääsiäisloma Pietarissa, ja siellä äidillä tuli vatsa kipeäksi. Nyt tuli minulla, ja täten siis veikkaan, että se johtuu bakteerikannan vaihtumisesta. Inhottavasti oli vatsa löysällä ja ravasin koko yön vessassa. Hikoilin ja palelin ja huippas aika kivasti. Nyt on jo parempi olo kun jäin kotiin lepäämään. Huomenna varmaan menen jo takaisin kouluun, etenkin kun on ruotsin valtakunnallinen ja siitä riippuu saanko nostettua numeroani vai en. Ei nyt ole varaa olla kipeänä! D8<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|