|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:43 am
Mer bilder från mig kommer snart... Kommentarer ats gärna emot... Varit ute och testat min nya kamera lite...
*springer iväg och laddar upp bilderna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:48 am
Lite bilder jag tog i går på kulturnatten. Laddar upp dem tre och tre.. Hoppas det är ok! 3nodding  
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:10 am
Valkyria86 ---> Kunde gissa att det var under Kulturnatta du hade tagit dem. wink Dem var bra. Visst ser man tyvärr många bilder där folk tagit på gycklare som leker med eld. Men samtidigt kan bilderna bli snygga. Tycker du har lyckats bra. *tummen upp* Risken när man tar bilder så pass sent är att de blir för mörka, och t.ex nu att bara elden skulle synas (tror jag sweatdrop ). Jag tycker iaf att du lyckats bra. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:15 am
Drevlin Valkyria86 ---> Kunde gissa att det var under Kulturnatta du hade tagit dem. wink Dem var bra. Visst ser man tyvärr många bilder där folk tagit på jycklare som leker med eld. Men samtidigt kan bilderna bli snygga. Tycker du har lyckats bra. *tummen upp* Risken när man tar bilder så pass sent är att de blir för mörka, och t.ex nu att bara elden skulle synas (tror jag sweatdrop ). Jag tycker iaf att du lyckats bra. ^_^ Tack, satt och väntade på ditt utlåtande.. Hade där emot väntat mig lite mer negativ kritik. Det roligaste är nästan att jag är bekant med många av dem och att nästan alla är nybörjare. Det var andra, riktiga, gycklare som uppträdde senare men dem tog jag inga bilder på.. Mysigt var det i alla fall..
Tycker du jag kan göra om jag får mer tillfällen att ta foton på sådana saker? Vill ha hjälp här!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:20 am
Valkyria86 Tack, satt och väntade på ditt utlåtande.. Hade där emot väntat mig lite mer negativ kritik. Det roligaste är nästan att jag är bekant med många av dem och att nästan alla är nybörjare. Det var andra, riktiga, gycklare som uppträdde senare men dem tog jag inga bilder på.. Mysigt var det i alla fall..
Tycker du jag kan göra om jag får mer tillfällen att ta foton på sådana saker? Vill ha hjälp här! Jag säger såhära: Ta foton så ofta du bara kan. Spelar ingen roll vad det är på eller vilken tidpunkt. För ju mera du fotar detu mer lär du dig hela tiden. Samt med tur kan någon bild plötligt visa sig bli en favoritbild. biggrin Så fota på nu när du har en egen kamera. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:28 am
Drevlin Jag säger såhära: Ta foton så ofta du bara kan. Spelar ingen roll vad det är på eller vilken tidpunkt. För ju mera du fotar detu mer lär du dig hela tiden. Samt med tur kan någon bild plötligt visa sig bli en favoritbild. biggrin Så fota på nu när du har en egen kamera. wink Ok, jag ska försöka! heart Ska fota i studio i veckan, men att de bilderna vet jag inte om jag kommer lägga upp här, med tanke på att det är folk som är lite unga här inne.. Har jag berättat om det för dig? ninja Hur som hälst.. Ska försöka fota mycket.. Måste bara hitta mina andra batterier. De jag har i nu är typ slut.. Hehe..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:32 am
Valkyria86 Ok, jag ska försöka! heart Ska fota i studio i veckan, men att de bilderna vet jag inte om jag kommer lägga upp här, med tanke på att det är folk som är lite unga här inne.. Har jag berättat om det för dig? ninja Hur som hälst.. Ska försöka fota mycket.. Måste bara hitta mina andra batterier. De jag har i nu är typ slut.. Hehe.. Nej du har inte berättat.Vore iaf kul att få se dessa..."hemliga"...bilder sen. domokun Om man nu får... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:36 am
Drevlin Nej du har inte berättat.Vore iaf kul att få se dessa..."hemliga"...bilder sen. domokun Om man nu får... sweatdrop Ska fota naken tjejalv i fotostudio antingen denna eller näst nästa vecka... Vi får se, måste ju höra med min modell först. Men med tanke på att det ska redovisas så.. Men jag kanske bara kan lägga upp vissa bilder här..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:38 am
Valkyria86 Ska fota naken tjejalv i fotostudio antingen denna eller näst nästa vecka... Vi får se, måste ju höra med min modell först. Men med tanke på att det ska redovisas så.. Men jag kanske bara kan lägga upp vissa bilder här.. Du behöver ju inte slänga upp dem här...kan bli otrevligt att så många kan se dem. Om det blir tillåtet kan du ju alltid bara skicka dem till mig via MSN.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:45 am
Drevlin Du behöver ju inte slänga upp dem här...kan bli otrevligt att så många kan se dem. Om det blir tillåtet kan du ju alltid bara skicka dem till mig via MSN. Jo, det skulle jag kunna göra.. Nån bild kommer nog komma upp, för jag ska försöka ta lite portärttfoton och sådant mer också.. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 6:47 am
Valkyria86 Jo, det skulle jag kunna göra.. Nån bild kommer nog komma upp, för jag ska försöka ta lite portärttfoton och sådant mer också.. smile Ok...låter skitbra. smile Lycka till. Hoppas bilderna blir bra. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 7:00 am
Drevlin Ok...låter skitbra. smile Lycka till. Hoppas bilderna blir bra. 3nodding Det blir dom nog säkert.. Har minne så jag kan ta några stycken.. Hehe... Speciellt om man bara ska fota en person.. Det kommer bli många bilder på henne *flinar glatt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|