|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:39 am
kiek En ik mag geen directe verbinding omdat ik al slechte cijfers op school heb sweatdrop sweatdrop Dat is niet zo mooi he wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 11:37 am
Jenske kiek En ik mag geen directe verbinding omdat ik al slechte cijfers op school heb sweatdrop sweatdrop Dat is niet zo mooi he wink sweatdrop neej idd.. maar ik doe wel mijn best.. dat is het punt.. Ik vindt het nogal zwaar jaar >.> maarjah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 11:48 am
kiek Jenske kiek En ik mag geen directe verbinding omdat ik al slechte cijfers op school heb sweatdrop sweatdrop Dat is niet zo mooi he wink sweatdrop neej idd.. maar ik doe wel mijn best.. dat is het punt.. Ik vindt het nogal zwaar jaar >.> maarjah. ooh Dat kan ik. Dat is echt balen! Als je wel je best doet maar als het niet goed gaat. Dat is echt s**t! ( Mag ik dat zeggen?? rolleyes )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 12:36 pm
INHOUDEN sweatdrop momenteel heb ik zin om de hele wereld kapot te slaan en iedereen helemaal uit te schelden en wat dan ook sweatdrop rot dag en ik mis me liefje cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 11:48 pm
Jenske kiek Jenske kiek En ik mag geen directe verbinding omdat ik al slechte cijfers op school heb sweatdrop sweatdrop Dat is niet zo mooi he wink sweatdrop neej idd.. maar ik doe wel mijn best.. dat is het punt.. Ik vindt het nogal zwaar jaar >.> maarjah. ooh Dat kan ik. Dat is echt balen! Als je wel je best doet maar als het niet goed gaat. Dat is echt s**t! ( Mag ik dat zeggen?? rolleyes ) tuurlijk mag je dat zeggen... dat loop ik ook de hele tijd te roepen >.> maargoed. Met het rapport dat ik nu heb zou ik met de hakken over de sloot over gaan.. maargoed, ik moet alnog wel ff goed mijn best doen... En helemaal omdat mijn vader me op de hakken gaat zitten als ik blijf zitten (en hij gaat vanalles met mijn computer doen behalve het laten staan sweatdrop sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:28 am
On my mind, eehmm me stage en vriendjelief komt vanaaf biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:29 am
on my mind: Mijn zusje die mij verbied te fluiten en te zingen (al een paar maanden) en ik heb er eigenlijk wat van gezegt en dat ik het niet pik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:30 am
kiek on my mind: Mijn zusje die mij verbied te fluiten en te zingen (al een paar maanden) en ik heb er eigenlijk wat van gezegt en dat ik het niet pik Zo slecht zing je toch niet? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:46 am
xp ik ben moe...school sucks xp that's on my mind xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:01 am
On my mind: Ik ga nooit over hem heen zijn..nooit crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:02 am
Ice-kit On my mind: Ik ga nooit over hem heen zijn..nooit crying vriendje kwijt? sad lukt je wel hoor. er zijn er genoeg anderen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:04 am
number_17 Ice-kit On my mind: Ik ga nooit over hem heen zijn..nooit crying vriendje kwijt? sad lukt je wel hoor. er zijn er genoeg anderen wink hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemadn van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wle..maar niet zoals hij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|