|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:53 am
dagens + och -
+ har pratat med min lots och fixar en massa saker
- är trött och kanske sjuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 2:55 am
+ hade ingen viktig lektion idag=kunde vara hemma. internet har hoppat igång till sitt gamla vanliga jag. min dator blev snäll. (väldigt ovanligt)
- har räkningar att betala. har ingen att jävlas med per msn/icq. telias kundtjänst är mysko. (ja, jag försöker lura mig in där)
känns som en lugn och trevlig dag med alldeles för mkt ledig tid. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 3:08 am
- Jag är osäker på en lite speciell sak. :\ - Har ont i foten. gonk - Trött. - Skolan slutar klockan 5. -.- - Fortfarande mer än 10 dagar tills Vacuums album kommer. mad
+ Är inte snuvig längre. ^_____^ + Nästa vecka kommer min protector. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:12 am
+ Sett på en massa amerikanska komedi serier, älskar det! ^_^ heart + Spelat VIII + Älskar min nya outfit + Nisse och jag myste idag domokun heart + Ingen skola idag xd + Ska på helgcollo imorrn >.>
Uj uj, många plus, inga minus blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:00 am
+ Tjejen som skulle komma hem till oss och.. prata om (jag vet inte vad) kommer inte! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:06 am
+ Är på bra humör ^^ + Fredag imorgon = helg = slippa alla jobbiga klasskamrater ._.;; + Bra program på TV idag
- Inget > biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:21 am
Edvin the sweede - Är förkyld och missar två obligatoriska övningar i juridiken + Ska se en uppsättning imorrn/idag som mitt gamla spex framför. biggrin heart Sen ska vi ut o festa. (Om jag är frisk då.) Låter spännande. Var har du pluggat nånstans?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 1:08 am
- Sitter vid en äckligt seg dator - Har bild och form i 2h och 30 min gonk - Är otroligt trött. - Bild och form är lika segt som dessa datorer. gonk
+ Slipper en speciell person hela helgen. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 1:11 am
+ Skall rollspela Victoriana i eftermiddag
- Alla andra är på lektion - Jag ska ha matte C i eftermiddag med herr Ekvation
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 5:03 am
+ Wo-ho. Några kompisar ska sova över imorgon. ^^ heart + Uh.. Semifinaler i World Cup? + Fyller år imorgon. o.O
- "Dom" har börjat prata om att jag ska få medicin.. - Måste städa idag.. ._.; - Har varit slarvig med läxan.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 5:13 am
Waboom: Grattis i förskott :3
+ Slutade jättetidigt idag + Är på bra humör + Ocarina Boogie ~
- Knappt några roliga personer på MSN D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 5:31 am
Sephyre Waboom: Grattis i förskott :3 Wiee. Tackar, tackar. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:27 am
Yannah Edvin the sweede - Är förkyld och missar två obligatoriska övningar i juridiken + Ska se en uppsättning imorrn/idag som mitt gamla spex framför. biggrin heart Sen ska vi ut o festa. (Om jag är frisk då.) Låter spännande. Var har du pluggat nånstans? Har pluggat i Helsingborg 2 år men hoppade av utbildningen och pluggar numera Lantmäteri på LTH i Lund. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:29 am
+ Hade bild idag whee +/- Matte larvade sig som vanligt så jag fick ont i magen av allt skratt xd - Hoa var på bilden gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:32 am
- Är fortfarande förkyld
+ Titade på mina gamla spexare igår när de framförde "Best of Helsingborgsspexet" + Träffade en god vän som jag inte sett sedan vårterminen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|