|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 3:09 am
Blixtra Meijerem Jag kan donera pengar p� plats. B:< heart heart och nea: �K �K ����K! ^w^Vi får synas på nästa konvent istället :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 3:16 am
Fan ajg vet inte om ajg kan hänga med på alborgen.. jag vet at det är skita skull var där förut klara alla jävla upgifter förutom en.. man var tvungen att vara 4 vi var 3 på den så vi hade pis svårt..
Men anlednigen är att jag måste spara pängar för att min tyska kompis kommer den 11 juli och ska stanna till den 29 juli. så vi behöver lite pängar för att göra andra saker... men jag ska försöka få se om jag kan spar ihop pängar för jag vill gå på allborgen jag vill klara den ajg inte klar sist... för jag kan allt annat utan till om de int har gjort någe nytt eller byt ut en massa nya saker..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 1:41 am
Jag funderar på om vi ska skippa Alborgen helt och hållet och försöka ha aktiviteter endast i bolognern, vad tycker folket?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 3:53 am
Jag tyker det låter som en trevlig idea... så sparar manpängar desutom.. Brämboll är ju altid en klasiker... som du redan har skrivit ner.. men ajg kan ju ta med mig mit det dära feta jäva trät jag hade få se hur många som kan svinga med den...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 6:29 am
Kurenai tycker vi ska strunta i Alborgen~
xD Men ja, jag hade nog inte varit med på Alborgen iallafall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 8:36 am
yo^^ En träff låter jätte roligt heart
jag kommer om inte pengarna är slut^^ ne, vad skulle t-shirten kosta?
mig på alborgen? hahaha det skulle sluta i katastrof^^ men det är roligt!
jag är med på att skippa alborgen men alborgen är rolig.
brännboll är jag skit dålig på....fysiska aktiviteter med....men jag är med!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 9:44 am
Yo-sensei yo^^ En träff låter jätte roligt heart jag kommer om inte pengarna är slut^^ ne, vad skulle t-shirten kosta? mig på alborgen? hahaha det skulle sluta i katastrof^^ men det är roligt! jag är med på att skippa alborgen men alborgen är rolig. brännboll är jag skit dålig på....fysiska aktiviteter med....men jag är med! Gör som jag snåla som fan tänk att du ska göra någon ting strunta i det och gör någe biligare till slut har man pängar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 7:31 am
Little_Angel86 Yo-sensei yo^^ En träff låter jätte roligt heart jag kommer om inte pengarna är slut^^ ne, vad skulle t-shirten kosta? mig på alborgen? hahaha det skulle sluta i katastrof^^ men det är roligt! jag är med på att skippa alborgen men alborgen är rolig. brännboll är jag skit dålig på....fysiska aktiviteter med....men jag är med! Gör som jag snåla som fan tänk att du ska göra någon ting strunta i det och gör någe biligare till slut har man pängar.. japp du har rätt^^ kommer garanterat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 2:41 am
Jag tror vi skippar brännbollen, och jag har ännu inte fått svar av Dennis om tröjorna... >.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 6:29 am
Jag är inte så säker på att jag kan komma längre... :0 Men jag ska försöka <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 7:47 am
Shinobi_8745 Jag tror vi skippar brännbollen, och jag har ännu inte fått svar av Dennis om tröjorna... >.<;; Menar du brännbollen, eller menar du Alborgen? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:10 am
Niddler Shinobi_8745 Jag tror vi skippar brännbollen, och jag har ännu inte fått svar av Dennis om tröjorna... >.<;; Menar du brännbollen, eller menar du Alborgen? confused jag menade alborgen xDDD -virrig- Jag har ungefär 13 olika ursäkter men jag håller dem för mig själv :'33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 12:18 pm
Shin är duktig och planerar :3
Det låter ganska bra att skippa Alborgen och göra andra roliga aktiviter, höhö :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 6:01 am
GreenEyed Det låter ganska bra att skippa Alborgen och göra andra roliga aktiviter, höhö :'D INDEED! @w@ Typ, fotleken! XD heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 6:00 pm
Meijerem GreenEyed Det låter ganska bra att skippa Alborgen och göra andra roliga aktiviter, höhö :'D INDEED! @w@ Typ, fotleken! XD heart Klart lungt fotleken det är ju ett måste...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|