|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 10:30 am
Välkommen hit, Shivaya! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 2:03 pm
Namn/Smeknamn: Sai Youcho Ålder: sweatdrop Var bor du? Uppsala När gick du med i Gaia? 02/24/2005 Födelsedag i verkligheten: 13e Februari Intressen: Sjunga, göra musik, gissa. xD Husdjur: Dammråttor? >_> Favoritfilmer: Moonchild Favoritböcker: Ingen aning Favorit artister/musik: Många många J-Rock artister och Nine Inch Nails Favorit TV-program: Vet inte. Favorit manga och anime: Gravitation Övrigt: Gaou! x3 Grundare/Admin av www.cosplay.se och www.moonsoul.net
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 22, 2006 12:08 am
Namn/smeknamn: Yulia/Elof Ålder: 13 Var bor du? Gbg När gick du med i Gaia?(står på din profil) 6:e mars 06 xD Födelsedag i verkligheten: 30 maj Intressen: Friidrott, streetdance Husdjur: 2 katter å fiskar (tror att dom fortfarande lever) Favoritfilmer: har ingen spec film.. men skräck kanske? Favoritböcker: Chobits, Love Hina Favorit artister/musik: System of a down/ Punk Favorit TV-program: LOST, Prison Break m.m.m Favorit manga och anime: Naruto, Chobits,Love Hina Övrigt: Öh.. ehm.. hej hej xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 22, 2006 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 3:14 pm
Namn/Smeknamn: Linda aka Cat Ålder: 19 Var bor du? Umeå När gick du med i Gaia? Iförrgår? *orkar inte kolla upp* Födelsedag i verkligheten: 27 december Intressen: Djur, musik, festa, resa Husdjur: Katt, en Mainecoon Favoritfilmer: Allt med Johnny Depp heart Favoritböcker: Svenskt brukar äga. Favorit artister/musik: Allätare. Tål dock inte opera eller tuggummipop. Favorit TV-program: Favorit manga och anime: Love Hina som manga och Elfen Lied, Fate/Stay Night och Full Metal Panic Övrigt: Sämst på att skriva på engelska så jag är glad att ha hamnat här! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 1:08 am
Välkommen Linda / Cat! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 5:39 am
Välkommen Nosferatu twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 5:41 am
Neeej nu gjorde jag bort mig igen -_- Det där blir ju hemskt jobbigt att läsa. Jag skickar om det...
Namn/Smeknamn: Kallas Vampyren eller Cassandra Ålder: 19 Var bor du? Utanför Västerås När gick du med i Gaia?(står på din profil): Ehhm jag orkar inte kolla upp det smile Födelsedag i verkligheten: 3 Juli Intressen: FOTA, skriva på min bok, vampirelajva, skriva dikter, meditera, läsa kaosmagi, poi och diablo, samla på pikatchus och replikvapen, pojkvännen Andreas och såklart hålla på med diverse skumma saker. (japp jag är ockultist) Husdjur: En 2årig bondkatt plus en kattunge (en av fyra, men dom andra är bortskänkta). Favoritfilmer: The League (*Älska*), Hellsing, Matrix, I robot, LoTR, Dracula 2003... Lepricon (den/dom är ju rolig/a!), m.m Favoritböcker: Fantasy! Men jag älskar Eddings böcker mest, ja mer än vad jag gillar LoTR Favorit artister/musik: HIM, Sonata Arctica, Apocalyptica, Stratovarius, E Nomine, The Vision Bleak, Rammstein, Gemini Five, Malice Mizer, Miyavi, Moi dix mois, T-virus, Nightwish, Deathstars, For my pain, Pain, guns 'n' roses, m.m Favorit TV-program: Anna Pihl, Mordkommissionen, Mord i midsommer, Mord i sinnet, Kommissarie Winter och Familjen Macahan Favorit manga och anime: Naruto, DNangel, Hellsing och Loveless (mer tillkommer i framtiden) Övrigt: Jättekul att det finns guilder där man får skriva på svenska, då jag är hemskt dålig på att skriva på engelska. Har inte varit här inne sen jag blev inbjuden, men det kommer jag att ändra på nu! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 5:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 5:53 am
Du kunde ju editera den ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 8:10 am
Tenglina Du kunde ju editera den ^^ Jag skulle ha gjort det om det funkat, men det har aldrig gjort det för mig :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 10:09 am
Cassandra_The_Nosferatu Tenglina Du kunde ju editera den ^^ Jag skulle ha gjort det om det funkat, men det har aldrig gjort det för mig :/ Really?? Skumt =/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 10:51 am
Tenglina Cassandra_The_Nosferatu Tenglina Du kunde ju editera den ^^ Jag skulle ha gjort det om det funkat, men det har aldrig gjort det för mig :/ Really?? Skumt =/ Ja, det blir bara "Error" :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 11:54 am