Kuinka paljon keskinmaarin katsot televisiota paivassa? |
Tosi vahan... en oikeastaan yhtaan. |
|
42% |
[ 15 ] |
Noin tunnin |
|
20% |
[ 7 ] |
Noin 2 tuntia |
|
25% |
[ 9 ] |
Noin 3 tuntia |
|
5% |
[ 2 ] |
Noin 4 tuntia |
|
5% |
[ 2 ] |
Niin paljon etta melkein havettaa... melkein... |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 35 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 11:00 am
Carmen LaVihta House on ihan jees sarja...tosin tajuaisi siitäkin enemmän jos olisi tekstitykset(pahuksen sairaalaitermit...)... Höhö. Ei sairaalatermejä tajuaisi vaikka olisikin tekstitykset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 12:03 pm
Olen huomannut yhden asian. Television äärestä pitää lähteä heti kun ohjelma, joka oli tarkoitus katsoa, on jo katsottu. Muuten siihen jumittuu pidemmäksikin aikaa. Näin käy ainakin omalla kohdallani. Jään seuraamaan jotain omalta kannaltani täysin hyödytöntä TV-ohjelmaa sen sijaan, että yrittäisin pakata huomista reissua varten.
En varsinaisesti seuraa mitään sarjaa, joitain vain satunnaisesti katson. Ehkäpä voin sanoa seuraavani eräitä valmiiksinaurettuja komediasarjoja, mutta siihen minulla ei ole mitään sanottavaa. Joskus saatan "huvikseni" seurata chatteja, mutta koskaan en itse niihin viestitä. Oli tässä lähipäivinä, taisi olla perjantaina, nelosen jossain chatissa aivan mielenkiintoinen aihe. Yliluonnollisia asioita, joita on tapahtunut ihmisille... Puoliakaan ei kannata mielestäni uskoa, mutta nämä urbaanit legendat sun muut ovat mielenkiintoisia. Viime vuonna luin kaikkialta netistä kauhuissani, mitä seiskaluokkalaisille tehdään kun ne saapuvat yläasteelle. Tulos: Ihmiset olivat kohteliaita ja mukavia, mitä nyt välillä osoittelivat ja nimittelivät.
Uutisia tulee joskus seurattua, on nimittäin mukavaa tietää, mitä maailmalla tapahtuu. Vaikka se olisi kuinka mitätöntä. "Isoveli Valvoo"- tyyliset ohjelmat (Jepjep, Big Brotherit!) eivät ole koskaan kiinnostaneet minua. Asenteella istutaan-sohvalla-ja-katsotaan-telkkarista-kuinka-toiset-ihmiset-istuvat-sohvalla-ja-katsovat-telkkaria.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 12:10 pm
MIKSI OI MIKSI!! Teho-osasto tuli just katottua. GALLANT KUOLI crying gonk Itkin ihan kamalasti siinä lopussa kun Neela katto sen videon jonka Gallant oli sille tehny. Sit kohta itkin kahta kamalammin ku silmiin sattu koska kajaalit valu silmään. mut oikeesti crying MIKS GALLANT!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 12:46 pm
Suoraan sanoen, minä en ymmärrä miten jotkut voivat itkeä televisiosarjaa katsoessaan. Ei siinä mitään jos jotkut siihen pystyvät, mutta itse en pysty ja siksi se hämmentää minua. confused
Ainiin... enhän minä niin paljoa televisiota edes katso. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 1:03 pm
Katsoin pätkän Lostin kolmannen tuotantokauden alusta. Tulos--> WTF?! Ei koko saaressa tai sen asukeissa ole mitään järkeä,taaskaan. cheese_whine
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:49 am
Television seuraamiseni on noussut olemattomuudesta kuuteen tuntiin. Greyn Anatomiat ja Houset ja Roomat ja Simpsonit ja... äää!
Tekemisen puute.
Ei jumalakaan auta miten se Big Bother (kirjoitusvirhe tahallinen) on rasittava. crying Selittäkää, mitä katsottavaa siitä saa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 9:00 am
Greyn anatomia on jees. 3nodding Kuka enää jaksaa jotain Teho-osastoa katsoa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 1:39 pm
House! heart Menossa kolmannen tuotantokauden jaksossa 5, ja tuskin maltan odottaa seuraavaa episodia. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 9:50 am
Liftrasir Selittäkää, mitä katsottavaa siitä saa? Eheihän siitä televisio versiosta mitään saakkaan. Mutta jotkut saavat taas sitten kun 24/7 kattovat nähdä TISSIT! *omigosh!!* eek eek Mut kato se nyt on niitten pikku pervojen homma jotka ei tissejä muuten näe. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 9:10 am
Ah, tissit. Tietenkin, miksen heti tajunnut.
Roomakin loppui, voi märkele.
House on aika heart Greyn anatomia myös.
Jos vielä jaksaisi muistaa hahmojen nimet. "Ilkeä aasialainen" ja "Kukkahuivimies".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 5:44 am
Liftrasir Jos vielä jaksaisi muistaa hahmojen nimet. "Ilkeä aasialainen" ja "Kukkahuivimies". Hah,sama ongelma. Housesta muistan tasan tarkkaan vain päähenkilön nimen(näin kolmannen tuotantokauden jälkeenkin), ja Greyn anatomiastakin taidan tosiaan muistaa ainoastaan sen Greyn... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 7:41 am
Kuinka moni on kattonu Mogadishu Avenueta? Itse seuraan, ja nauran joka maanantai kahdeksan ja yhdeksän välillä aika kippurassa mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 6:07 am
Mä en oo enää piiitkään piiitkään aikaa katsonut telkusta muuta kuin leffoja ja satunnaisesti joitain sarjoja. Mut silloin kun seurasin katsoin O.C.:tä, Tunteet pelissä (One Tree Hill), Angel, Buffy,Lost,Sailor Moon, Sillä Silmällä....Siinäpä muutama. Tosin en näitä kaikkia yht'aikaa katsonut, eihän ne tulleet edes kaikki samaan aikaa (siis tuotantokaudet).. Pakoa yritin katsoa ja se olikin hyvä mutta kun en enää muista ikinä että pitäisi katsoa jotain gonk House:a eilen sattumalta katsoin ja pidin kyllä kovasti 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 10:46 am
Olen jäänyt OC:eentäysin koukkuun ja lataan amerikassa tulevia jaksoja koneelleni sweatdrop Anastasiaa katsoin kunnes se jäi tauolle. Huippumalli haussa ja Simpson (ja Futurama) tulee myös katsottua silloin kun muistaa. Housea olen joskus nähnyt ja vaikutti ihan hyvältä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 12:11 am
Joo sitä Anastasiaa minäkin katsoin biggrin Meidän mutsikin katsoi sitä kun siinä oli niin hienoja pukuja xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|