|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 9:41 am
Tonnikalalasagne on muute hyvaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 9:51 am
Liftrasir Tonnikalalasagne on muute hyvaa. Lasagne on aina hyvaa...paitsi kun kanalasagneen keittajat oli sit viela laittaneet mandariinin viipaleita... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 9:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 3:55 am
Magnumin taman kesan tuotannosta kookosjaatelo. D: <3 Perkules. Se on ainoa kookosjaatelo mita Suomesta saa. Ja sekin vain taman kesan. T__T'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 2:19 am
Liftrasir Tonnikalalasagne on muute hyvaa. jeps mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 8:55 am
Uuniperunoita...nam! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 9:03 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 4:31 pm
Vaikka vanhempien huomassa asunkin edelleen, olen jo muutaman vuoden ajan huolehtinut omista ruokailuistani. Ensin sen takia, etta olin kasvissyoja, nyttemmin ihan vain nirsouden vuoksi. Tottahan syon jos aiti jotain ruokaa sattuu laittamaan, mutta useampaa tyota tekevana han ei hirvean usein ehdi.
Omat kauppalistani sisaltavat paljon pastaa, pakastevihanneksia, jauhelihaa, mausteita, erilaisia lusikoitavia herkkuja (vanukasta ja jaateloa), hedelmia jne. seka aivan liikaa karkkia. confused Ruoasta pitavan kaveripiirin omaavana jarjestamme usein piknikkeja yms. "ruokajuhlia", joihin tulee kokeiltua ruokaa sitten vahan laajemmaltakin alueelta. Yleensa pitaydyn hyvin pitkalle samoissa ruoissa (koska tosiaan olen turhan nirso).
Kokatessa tulee kaytettya aika runsaasti chilia. Yleensa valmistan keittoja ja patoja, hyvin tayttavia sellaisia. Suosikkeiheni kuuluvat myos taytetyt paprikat. Leipomisestakin pidan, en vain ole aivan taysin sisaistanyt uunin mysteereja. Leipomuksena tuppaavat joko lassahtamaan tai palamaan. Huoh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 12:39 am
Kaksi uutta ruoka'lajia' talle kesalle: tomaatit ja sitruunamehu. Addiktioitunut olen jo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 11:07 am
Onpas kivaa kun Stockmannilla on Shanghai-paivat/viikot/mita lie.Kaikenlaista kiinalaista safkaa tarjolla.Sain jopa onnenkeksin jossa oli jokin virke.Ja ostin kiinalaista olutta.Niin,minahan en todellakaan ole oluen ystava,mutta piti nyt ostaa pullo kun se oli niin hienokin. 3nodding Eika se niin pahaa ole...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 11:14 am
Carmen LaVihta Onpas kivaa kun Stockmannilla on Shanghai-paivat/viikot/mita lie.Kaikenlaista kiinalaista safkaa tarjolla.Sain jopa onnenkeksin jossa oli jokin virke.Ja ostin kiinalaista olutta.Niin,minahan en todellakaan ole oluen ystava,mutta piti nyt ostaa pullo kun se oli niin hienokin. 3nodding Eika se niin pahaa ole... oih ja voih! tahdon semmoisen pullon! O.O ...tyhjänä siis... en mie mikää pisuliisa ole o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 11:55 am
Pikku-Timppa Carmen LaVihta Onpas kivaa kun Stockmannilla on Shanghai-paivat/viikot/mita lie.Kaikenlaista kiinalaista safkaa tarjolla.Sain jopa onnenkeksin jossa oli jokin virke.Ja ostin kiinalaista olutta.Niin,minahan en todellakaan ole oluen ystava,mutta piti nyt ostaa pullo kun se oli niin hienokin. 3nodding Eika se niin pahaa ole... oih ja voih! tahdon semmoisen pullon! O.O ...tyhjänä siis... en mie mikää pisuliisa ole o.O ...sain hikan juotuani sen Tsingtao beer-pullon. gonk *hik*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 5:56 am
Minulla on ollut mielenkiintoinen ruokavalio viimeaikoina. Koostuu paa-asiassa marjoista ja vahan kaikesta mita ulkoa satun loytamaan whee Muttakun itse olen niin hyva kokki etta poltan vedenkin pohjaan (!), ja aiti on aina toissa domokun
Talvella varmaan mutustelen sitten lunta stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 6:05 am
Liftrasir Muttakun itse olen niin hyva kokki etta poltan vedenkin pohjaan (!) Mielenkiintoista. Min en olekaan ennen tormannyt ihmiseen joka saa poltettua veden pohjaan. Mutta sellaisen kylla olen, joka on onnistunut tekemaan vedesta hoyrya. Kun tarkoituksena talla kyseisella henkilolla oli keittaa makaronia..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:57 am
meppu Liftrasir Muttakun itse olen niin hyva kokki etta poltan vedenkin pohjaan (!) Mielenkiintoista. Min en olekaan ennen tormannyt ihmiseen joka saa poltettua veden pohjaan. Mutta sellaisen kylla olen, joka on onnistunut tekemaan vedesta hoyrya. Kun tarkoituksena talla kyseisella henkilolla oli keittaa makaronia.. On taalla muitakin jotka osaa polttaa veden pohjaan...*nostaa nolona tassun pystyyn* ...se vaan paasi unohtumaan!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|