|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:09 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:11 pm
Jorke Hyva kysymys biggrin . Hyva kysymys myos on etta kuinkakohan kauan ma oon syony tata viiden sentin kolikkoo O.o Etko sina raukka saa kotona ruokaa? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:12 pm
xd Eikun en jaksa menna jaakaapille. Ja missahan se lahin vaestonsuoja on, rouva... Eikun herra moderaattori alkoi pelottaa biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:16 pm
Alkaas nyte... miehan voisin vaikka varvata teista itselleni seks--eiku... siis meinaan alaisia. Aivan, alaisia. Sitte kun olen suuri ja mahtava universumin herra niin voisin EHKA antaa teille tallasia pikkuplaneettoja, kuten Maa, yksityiseen kayttoon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:20 pm
Pikku-Timppa mie kerran tiputin kolikon kokiksee p�iv�ks... se kolikko oli kiilt�v�n puhdas... join sitten tyhm�n� sen kokiksen... maistui radioaktiiviselle ...mista tiedat milta radioaktiivinen maistuu? ... *peraantyy hitaasti*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:20 pm
Missas sa radioaktiivista jatetta oot maistanu? Tsernobylissa? biggrin
Ja takaisin siihen alaishommaan... Vastaukseni on ei. Vaadin etta saan ainakin auringon. NIIN VOIN HEITTAA SEN SINUUN JA PELASTAA MAAILMAN JA TUHOTA SEN SITTEN ITSE! MWHAHAHAHAHAHHA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:21 pm
Jorke Missas sa radioaktiivista jatetta oot maistanu? Tsernobylissa? biggrin Ja takaisin siihen alaishommaan... Vastaukseni on ei. Vaadin etta saan ainakin auringon. NIIN VOIN HEITTAA SEN SINUUN JA PELASTAA MAAILMAN JA TUHOTA SEN SITTEN ITSE! MWHAHAHAHAHAHHA!Ha-HAA! Paljastit julman suunnitelmasi, sina haiseva natsi! Vastaan aurinkoosi siriuksilla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:23 pm
Liftrasir Jorke Missas sa radioaktiivista jatetta oot maistanu? Tsernobylissa? biggrin Ja takaisin siihen alaishommaan... Vastaukseni on ei. Vaadin etta saan ainakin auringon. NIIN VOIN HEITTAA SEN SINUUN JA PELASTAA MAAILMAN JA TUHOTA SEN SITTEN ITSE! MWHAHAHAHAHAHHA!Ha-HAA! Paljastit julman suunnitelmasi, sina haiseva natsi! Vastaan aurinkoosi siriuksilla. En oo natsi en. No mina heitan sitten kokonaisen anime video lajan eteeni niin varmana aiot pysayttaa Siriuksesi! Muahaha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:24 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:29 pm
...nakojaan radioaktiivisten aineiden nauttimen on vahan sama kuin puhuisi vasyneena.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|