|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2011 11:48 pm
Ulaya's name: Shantituck Owner(s): Exhalt Personality: Worried Colorist: Shikai-Chan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2011 12:12 am
Ulaya's name: Coraline Owner(s): Honeybii Personality: Mischievous Colorist: Shikai-Chan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2011 7:03 am
 Ulaya's name: Lisha Owner(s): DragonEnchantress Personality: Sleuthy Colorist: Shikai-Chan Kirin Female
Can we request twin certs please?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2011 5:21 am
Ulaya's name: Liraz Owner(s): Taneko Personality: Enigmatic Colorist: Shikai-Chan
Could DE and I ask for twin-certs? ^w^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 10:22 pm
Ulaya's name: Diaix Owner(s): Of The Epidemic Personality: Systematic Colorist: Shikai-Chan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2011 4:53 pm
Ulaya's name: Belieze Owner(s): Akira-Kisho Personality: Compassionate Colorist: Shikai <3
Uncert :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eldritch stardust
eldritch stardust
|
Posted: Fri Jul 08, 2011 4:39 pm
Ulaya's name: Kereng'endeOwner(s): Fairymount Personality: Sweetheart Colorist: Puh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2011 6:39 am
Ulaya's name: Asher Evar Owner(s): Exhalt Personality: PARTY! Colorist: Shikai-Chan Asher
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2011 11:38 am
Ulaya's name: ToxinOwner(s): cyhorse Personality: Unpredictable Parents: Poison x Ouka Gen#: 3 Colorist: Ferret or Shikai I don't know. XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2011 11:42 am
Ulaya's name: AkeldamaOwner(s): cyhorse Personality: Reserved Parents: Elli x Takumi Gen#: I have no idea. Colorist: No idea.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2011 6:39 pm
Ulaya's name:ShadowOwner(s): Exhalt Personality: Mellow Colorist: The most awesome and beautiful Elvish.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2011 8:34 pm
Ulaya's name: Talia Owner(s): Tygress Dream Personality: inspired Colorist: Elvish 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2011 8:45 am
Ulaya's name: KilahnaOwner(s): Pykichi Personality: Relaxed Colorist: no clue... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2011 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2011 1:36 pm
Ulaya's name: Rarity Owner(s): PhoenixGuardianMikazuki (or PGM is fine) Personality: Vain Colorist: Don't remember XDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|