|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2011 2:34 pm
een moeder die iets te veel heeft ingepakt XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 5:05 am
dat het vandaag een mooie dag is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 2:04 pm
dat ik wel eens aan mocht kloppen om bijv. een filmpje te kijken biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 11:57 am
ik heb mijn cijfer net te horen gekregen voor mijn klinische chemie toets......
6,9....
xd god zij dank.... hoef dus geen her toets te doen..... twisted
gemidelde van mijn klas.... 5,18
toets voelde echt onmogelijk aan.......................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 12:02 pm
br3akape ik heb mijn cijfer net te horen gekregen voor mijn klinische chemie toets...... 6,9.... xd god zij dank.... hoef dus geen her toets te doen..... twisted gemidelde van mijn klas.... 5,18 toets voelde echt onmogelijk aan....................... congratulations ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 1:02 pm
br3akape ik heb mijn cijfer net te horen gekregen voor mijn klinische chemie toets...... 6,9.... xd god zij dank.... hoef dus geen her toets te doen..... twisted gemidelde van mijn klas.... 5,18 toets voelde echt onmogelijk aan....................... uitdelen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 1:36 pm
ik had en een flut dag en ik kom nu thuis en open gaia en ik zie katjes ja dat maakte mijn dag weer heel goed heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 5:34 am
Mijn pappie die de MSN de hele avond aan laat staan - webcam en al, zodat ik me niet alleen voel....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 6:48 am
@ kitty aw dat is lief
dat de klanten vandaag heel vrolijk waren whee (of niet sjagie)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 9:04 pm
"im only happy when it rains! by Garbage" (heb net gevote haha) en al jullie leuke berichtjes! heart vooral om 6u snachts! hihihi, je pa is de beste kitty en je klanten zijn tegek dolphin! : D Bless you all... goodnight! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 2:35 am
loving~dolphins @ kitty aw dat is lief dat de klanten vandaag heel vrolijk waren whee (of niet sjagie) Vrolijke klanten kom ik helaas zelden tegen (dat krijg je als je op de klachtenafdeling zit XD) maar ik kan me herinneren dat vrolijke klanten inderdaad mij langer bijbleven dan chagrijnige!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 4:57 am
hahahaha zal ook wel door het goede weer kunnen komen hoor XD en verder zijn de gesprekken tussen mij en een vriendin die mij ook altijd vrolijk maken ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 5:36 am
mijn nichtje die mee probeert te zingen met bepaalde liedjes... en bij jeroen vd boom haar vingers in de oren doet (ze is bijna 2)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 8:33 am
Dat iemand hier op gaia tragic melody had gedoneerd aan mij eek eek eek burning_eyes heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:23 am
Kristioin Hoigens.... haha, amerikanen die nederlandse namen proberen uit te spreken XD (Christiaan Huygens)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |