|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:46 pm
Dogcamp *ser falken komma tillbaks* Jasså han är där... *tar sig ner för vulkanen och ser ne ryttare* Yulle:Ge mig din häst... Ryttare:Alldrig! börjar rida iväg* Yulle biggrin et där var ett misstag... FIRE ARROW!! *skjuter ut en smal vass pil av eld rakt igenom ryttar och går fram och tar hästen* Tack så mycket... *rider till byn där jetzudan är* inte så mycket spänning i det där.. ja jag vet men dom är inte online just nu ju
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:49 pm
Sioxen Dogcamp *ser falken komma tillbaks* Jasså han är där... *tar sig ner för vulkanen och ser ne ryttare* Yulle:Ge mig din häst... Ryttare:Alldrig! börjar rida iväg* Yulle biggrin et där var ett misstag... FIRE ARROW!! *skjuter ut en smal vass pil av eld rakt igenom ryttar och går fram och tar hästen* Tack så mycket... *rider till byn där jetzudan är* inte så mycket spänning i det där.. ja jag vet men dom är inte online just nu juOkkey.. Men jag vet inte vart jag ska hoppa in nu.. det har ju hänt så mycket..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:51 pm
Cola? *Ställer fram ett vanligt glas med Cola framför Sioxen*.. Eller kanske nåt starkare?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:55 pm
Enligt min dator är båda online.. men skit i det.. Dom e roliga så länge dom inte godmodar.. *Häller i ett par isbitar i colan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 3:02 pm
Sioxen hur ska jag kunna hoppa rakt in nu??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 3:33 pm
*kommer in* En Tripple tändvätska tack! *sätter sig vid disken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:34 am
Yulle *kommer in* En Tripple tändvätska tack! *sätter sig vid disken* tändvätskan är slut tyvvär xd Men får det lov att vara lite grus?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:43 am
Dogcamp Yulle *kommer in* En Tripple tändvätska tack! *sätter sig vid disken* tändvätskan är slut tyvvär xd Men får det lov att vara lite grus? *glor på dogcamp* GRROOAAARR!!!!! *letar efter tändvätska överallt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:53 am
Yulle Dogcamp Yulle *kommer in* En Tripple tändvätska tack! *sätter sig vid disken* tändvätskan är slut tyvvär xd Men får det lov att vara lite grus? *glor på dogcamp* GRROOAAARR!!!!! *letar efter tändvätska överallt**Limmar fast Yulle på en stol*.. Inget bråk i baren.. *Blandar smält ost välling grus och whisky*.. Här har du.. DEt smakar precis som tändvätska..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:04 am
*rullar ihop mig på golvet och försöker få lite sömn*.. *Peta på mig om ni vill nåt*.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:16 am
*hoppar runt med tolen* TÄNDVÄTSKA gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:21 am
Yulle *hoppar runt med tolen* TÄNDVÄTSKA gonk ZzzzZzzzzZZZZZzzzz.. *Har somnat*..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:21 am
*kommer in på baren och trampar på Dogcamps näsa* Upp upp! Ge mig en öl! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:23 am
Puchiko_chan *kommer in på baren och trampar på Dogcamps näsa* Upp upp! Ge mig en öl! domokun *Är uppe på tre sekunder* Lätt eller stark öl??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:41 am
Dogcamp Puchiko_chan *kommer in på baren och trampar på Dogcamps näsa* Upp upp! Ge mig en öl! domokun *Är uppe på tre sekunder* Lätt eller stark öl?? Det är detsamma. Men ge mig en lätt, det är trots allt rätt tidigt. GAAAAAH! Vad har ni gjort med mig!?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|