|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 1:51 pm
•♥• Wat rend mijn avi ineens hard door towns o.o •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 6:25 am
Hot news!!!
"Go to Towns, and when you open up the navigation, click right about 3 times."
Heel veel groene huisjes!! Allemaal beschikbare plaatsen dus om je huis neer te zetten!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 6:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 8:09 am
huisje gevonden biggrin mrgreen mrgreen mrgreen mrgreen Yeeeey!!! (kom ook eens kijken.....)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 9:10 am
kassiopeia huisje gevonden biggrin mrgreen mrgreen mrgreen mrgreen Yeeeey!!! (kom ook eens kijken.....) •♥• Waar is je huisje dan? sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 8:10 pm
Darlaa kassiopeia huisje gevonden biggrin mrgreen mrgreen mrgreen mrgreen Yeeeey!!! (kom ook eens kijken.....) •♥• Waar is je huisje dan? sweatdrop •♥•oeps, vergeten. Hij staat in 42 barton 004308 , dat is dus helemaal onderaan, dan de eerste rij het eenaarlaatste hokje en dan het tweede plaatje in dat hokje sta ik in een rond huisje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 1:46 am
kassiopeia Darlaa kassiopeia huisje gevonden biggrin mrgreen mrgreen mrgreen mrgreen Yeeeey!!! (kom ook eens kijken.....) •♥• Waar is je huisje dan? sweatdrop •♥•oeps, vergeten. Hij staat in 42 barton 004308 , dat is dus helemaal onderaan, dan de eerste rij het eenaarlaatste hokje en dan het tweede plaatje in dat hokje sta ik in een rond huisje. Darlaa, daar is ook een topic voor blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 8:22 am
Zou het niet slimmer zijn om ALLES over housing en towns in 1 topic te stoppen? Zodat het (overzichtelijk en) makkelijk te vinden is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 9:36 am
•♥• Ja misschien wel, mensen posten vaak adressen hier. ((ik vond het wel handig om twee gesprekken tegelijk te voeren XD)) Dragonfly komt toch niet meer online.. maar waar komt dan de adreslijst? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 12:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 2:30 pm
•♥• >_< wat is eigenlijk het nut van door towns lopen en bugs te vangen? ik moet een week door towns hobbelen om 50 van een kleur te krijgen ik krijg het 3 keer zo snel bij de daily chance. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 12:06 pm
ik heb heel veel ink enzo van insecten maar hoeveel is ink waard? want volgens hebben alle verschillende kleurtjes weer andere waarden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|