Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
REACTIE topic!!! voor prikbord en announcement sticky Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Jun 16, 2006 1:43 pm

Meer muziek, vind een onderwerp om over te praten! xD
En laat de stukjes muziek goed aflopen, ipv een duffe outfade smile
en niet aan het begin "Staat ie aan?" dat was namelijk hoorbaar xD
PostPosted: Fri Jun 16, 2006 10:03 pm

Oranjekorfbalpizza!
Meer muziek, vind een onderwerp om over te praten! xD
En laat de stukjes muziek goed aflopen, ipv een duffe outfade smile
en niet aan het begin "Staat ie aan?" dat was namelijk hoorbaar xD
hehe ja had ik ook gehoord XD dat aan het begin XD ik vond de muziek eigenlijk wel goed overlopen

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:17 am

Meer muziek? Ik weet niet vroeg me af waarom de stukjes gesprek steeds stopte en plaats maakte voor muziek. misschien is het beter de muziek tijdens het praten zachter te draaien zodat het een geheel word.
Ohja af en toe klonk er iemand van jullie ver weg, verder dan de ander, miss wat op letten.

Oeh kitty klonk leuk 4laugh

*heeft half geluisterd* wie geeft er gratis computers weg? O_o
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:44 am

stare stare stare stare als je paar dagen eerder was geweest had je die van mij mogen hebben.. heb m nu aan me zusje gegeven.(die der ook erg blij mee is.) heb hier nog wel n kast met wat onderdelen staan maar hij mist er n paar die zou je dan zelf bij moeten kopen.

Digipyro

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 5:08 am

wij lopen hier thuis nu met z'n allen te Aufwiederschnitzel-en
xD
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 6:34 am

wat is eigenlijk een podcast wat is daar de bedoeling van ??

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 9:12 am

Het is net zo iets als een praatprogramma voor de radio.
Er zijn er een paar voor gaia, je k**t ze beluisteren op je i-Pod. maar die van kitty en die van gaia kun je ook gewoon op je compu luisteren.

In het prikbord staat de link om naar die van kitty te luisteren. De links naar die van de Gaia podcasts moet ik opzoeken, maar die staan ergens in de GCD.

verbeter me maar als er iets niet klopt ^_^
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 12:14 pm

[ Message temporarily off-line ]

Oranjekorfbalpizza!

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 1:19 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 5:25 am

dat 'staat ie aan' heb ik er met opzet ingehouden XD vond het wel humor.

Als je een podcast voor school moet maken, dan weet je soms verdraaid niet waar je over moet praten. Het moest namelijk wel iets met ons meesterstuk te maken hebben! Nou, daar valt veel over te zeggen! rolleyes Als ik mijn eigen podcast maak, ga ik wel echt duidelijke en boeiende onderwerpen gebruiken XD

As for effects.... dit was het beste wat ik kon =S Ik heb namelijk geen echte audiostudio, en aangezien mijn pc sinds ie 30 min online is geweest 20 GB is kwijtgeraakt (no kidding!!), ben ik even voorzichtig met nieuwe programma's er op zetten.

Wat bedoel je btw met aflopen OKP? Bedoel je het hele nummer gebruiken?

Muziek op de achtergrond probeerde ik wel, maar dat lukte niet. Het kon wel zacht, maar dan hoorde je mijn stem (of die van Karin) niet goed meer. Ik kon hem niet zacht genoeg krijgen, of onze stemmen hard genoeg.
Karin zat btw wel wat ver weg ja XD Hij lag dichter bij mij XD

En mijn school geeft wel eens oude computers weg XD Degene waar ik nu op werk is er zo een!!

Degene die ik wil maken heeft tot nu toe de volgende onderwerpen:

Titel: Studio Tsunami - Podcasting from beyond the waves (dat is de volledige titel, want anders heb je misschien bedrijven die zeuren omdat die ook Studio Tsunami heten XD Studio Tsunami is dus de afkorting XD)

- Who am I (ja, wordt engelstalig. Heb ook engelse vrienden!)
- News (wat is mij overkomen etc; wordt maandelijks dan)
- Bit of Dutch and Seken (sommige vrienden van mij willen NL en Sekens leren... nou ja XD)
- Media (soort van reviews)
- Characters (bespreking van 1 van mijn karakters)
- Storytelling (ik werd haast gedwongen om eigen werk voor te lezen en toe te voegen XD)

Dus dat word de indeling tot nu toe. Met zo nu en dan een beetje muziek ter afwisseling.

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 12:04 pm

sad Jammer Zakou (als je dit nog k**t lezen) ...zal je missen, lange, lange... tijd cry

((tis een emotioneel dagje vandaag))
PostPosted: Mon Jul 03, 2006 12:55 pm

oKay er was niet veel verrassents gemeld op de laatste con, beter en meer plaatjes van de tattoos, gelekte items als de contactlenzen komen ooit, bug items (en ook nog, en haar huizen en kleding verven? lijkt me dat de bugjes in prijs omhoog zullen gaan helemaal de rare bugjes als daar ook items voor komen) lelijke pakken XD en een demonstaff heart

echt geen idee wat "circular images" zijn..
stroyline; "resistence is futile" gaia gaat aangevallen worden door de borg? XD lijkt me iets vooor halloween gino is een teenager (was ie toch altiijd al?) maar dat moet betekenen dat ie nog leeft, eninformatie over zijn moeder! rofl

Pocky!!! meer plekjes in de marketplace, scythe? en een save favorate outfit button, ik hoop dat je dan meerdere outfits kan saven..

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jul 05, 2006 1:52 am

Agreed with all!!

Maar wat zijn de fotos bewogen! Zelfs IK kan dat beter XD En iedereen weet wat voor een wiebelaar ik ben XD
PostPosted: Wed Jul 05, 2006 9:42 am

kittyocean
Agreed with all!!

Maar wat zijn de fotos bewogen! Zelfs IK kan dat beter XD En iedereen weet wat voor een wiebelaar ik ben XD

XD ik gaf het op bij de schetsen,

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jul 05, 2006 2:50 pm

Manga, mooi al lees ik niet veel boeken, als ik is wat koop heb ik het binnen no time uit en vind ik zonde van het geld, ik vind het jammer dat ze niet meer op tv uitzenden.

En in het nederlands, ik weet niet of dat wel en goed iets is.. (voor mensen die geen engels spreken natuurlijk wel) net als al die gedubte shows. in het engels is het mooier. Al klinkt dat ook soms al cheezy maar in japans ga je het zeker niet kunnen lezen! XD
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games