|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 6:49 am
Mr_RPG Pokemon Leafgreen Lost in Blue Advance wars DS Final fantasy 2 till GBA Final fantasy 4 till GBA Golden sun 1&2 TES 4 Ryzom Battlefield 2 Fan för EA D': Warrock The survival project Och lite donkey konga wink Ah.. bara? XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 4:10 am
Far Cry Instincts: Predator till Xbox 360 rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 4:34 am
Maple story
I väntan tills jag får pengar till WoW stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 6:43 am
Magna Carta
Inte sådär superbra men ganska skönt att spela ibland <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 10:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 11:25 am
svAMPo Maple story I väntan tills jag får pengar till WoW stressed Men maple äger wow. ninja lvl/job/värld?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 9:52 pm
Rumble Roses och lite Devil May Cry 3 på sidan. :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 2:45 am
Mario Kart DS, jag ska ha Mirror Mode och alla go-karts!
MegaMan Battle Network 6: Falzar, sista PA:an snart inom räckhåll...
Megaman Battle Network 4(Omspelning), Första rundan och chips att samla innan Duo.EXE får smisk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 12:42 pm
Pokemon Leafgreen Lost in Blue Advance wars DS TES 4 (Hittade ninjastuffz, så nu spelar jag ännu mer ninja ) Ryzom Warrock The survival project Hade 200mb kvar på hårddisken.. <.<;; Donkey konga Halo 2 Maple story New super mario bros
Också råpluggar jag LoZ: OoT guiden : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 1:51 pm
Lingonsylt spelar Oblivion just nu, annars så spelar han Saints Row. Jag med, fast inte lika mycket, för Saints Row är för våldsamt och för svårt för mig. Jag spelar lite random spel på Xbox för att få achivements. Idag klarade jag Star Wars II och låste upp tre saker, vad det nu var, jag fattade inte hur man aktiverade... tyvärr fick man inte achivements men jaja, Lego Star Wars är roligt i alla fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 3:55 am
Måste nog bli Sonic Rush och Animal Crossing.. Och lite rekordförsök i Mario Kart DS.(Har klarat alla Motorlägen! whee )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 2:34 pm
Spel jag väldigt nyligen klarat: The Elder Scrolls IV: Oblivion May Payne 2: The Fall of Max Payne
Spel jag sitter med: <-- Vampire the Masquerade: Bloodlines Flyff Kingdom Hearts II
Spel som väntar på att bli spelade: F.E.A.R Call of Duty 2 Half Life 2 Call of Cthulu Condemned: Criminal Origins King Kong Fable - The Lost Chapters
Spel jag kommer vilja spela när jag får tag på dom: Children of Mana Phoenix Wright 2 Elite Beat Agents Okami Final Fantasy XII
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 3:43 pm
Sitter just nu med Need For Speed Carbon och Burning Crusade BETA
spel jag kör multiplayer är väl Call of Duty2 och BF2142
spel jag nyligen klarat
company of Heroes Condemned
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 3:56 am
Guild Wars, Warcraft 3 och Starcraft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 5:46 am
Ulviz Guild Wars, Warcraft 3 och Starcraft Omg, someone with taste! Finally! *thumbs up*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|