|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 5:53 pm
.choke on candy. Chibi_Chocobo .choke on candy. Blir man dödad om man cosplayar? ninja ja ablsolut 3nodding eller kanske inte o.o ska kolla upp det XP men annars tror jag folk kommer gilla cosplays ^^, har du sett den nya planchen förresten? smile Yays! Chibi-kun! *le glompu* whee heart
Jo, jag såg planchen. Fiiiiin. 3nodding
Imorgon flyttar jag. o.o flyttar vart?!? där du skulle gå i skola eller? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 6:32 pm
Chibi_Chocobo .choke on candy. Chibi_Chocobo .choke on candy. Blir man dödad om man cosplayar? ninja ja ablsolut 3nodding eller kanske inte o.o ska kolla upp det XP men annars tror jag folk kommer gilla cosplays ^^, har du sett den nya planchen förresten? smile Yays! Chibi-kun! *le glompu* whee heart
Imorgon flyttar jag. o.o flyttar vart?!? där du skulle gå i skola eller? ^^ Ha~i! biggrin I Eksjö. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 7:14 am
.choke on candy. Chibi_Chocobo .choke on candy. Chibi_Chocobo .choke on candy. Blir man dödad om man cosplayar? ninja ja ablsolut 3nodding eller kanske inte o.o ska kolla upp det XP men annars tror jag folk kommer gilla cosplays ^^, har du sett den nya planchen förresten? smile Yays! Chibi-kun! *le glompu* whee heart
Imorgon flyttar jag. o.o flyttar vart?!? där du skulle gå i skola eller? ^^ Ha~i! biggrin I Eksjö. 3nodding jo vi saknar dig redan fastän du antagligen just kommit dit crying heart (vet inte hur lång tid det tar att åka sweatdrop ) får man komma och hälsa på nån gång, ne?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 4:30 am
Uggachacka, liksom. Uhm..... har jag ändrat i alla scheman, månne...? *snokar runt lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:30 am
Varför inte göra upp en lista på alla som ska dit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:30 am
geeh!! Min mamma värkar inte tro på att det finns.. XD Men jag ska ändra på det wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:42 am
Sakana-sama Varför inte göra upp en lista på alla som ska dit? vi räknar med att ca 100 pers kommer den här gången x.X Blixtra geeh!! Min mamma värkar inte tro på att det finns.. XD Men jag ska ändra på det varför skulle man inte tro på det? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 8:07 am
*för lat för att skicka ett pm*
Jag, Morgan ( Miradjii ), Martin ( Filthy ) och Blixtra ska sova över. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 8:08 am
Chibi_Chocobo Sakana-sama Varför inte göra upp en lista på alla som ska dit? vi räknar med att ca 100 pers kommer den här gången x.X Jag syftade mer på folk härifrån Svenska Gillet. Fast det kanske är 100 stycken här. Vad vet jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 8:10 am
Sakana-sama Chibi_Chocobo Sakana-sama Varför inte göra upp en lista på alla som ska dit? vi räknar med att ca 100 pers kommer den här gången x.X Jag syftade mer på folk härifrån Svenska Gillet. Fast det kanske är 100 stycken här. Vad vet jag. eller också får man försöka vara social... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:46 am
HÅller med Tindy, man får försöka att vara social. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 9:16 am
chibi_chan HÅller med Tindy, man får försöka att vara social. 3nodding eller också kan alla andra vara sociala *skrattar* då är det väl antagligen nån som pratar med mig också... xd fatta det är bara 5 dagar kvar whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 3:29 am
Nu finns nemo på svenska gillet också...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|