|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 9:00 am
Minä pidin tietyistä tunneista, englannista, musiikista, matikasta, E.Tstä ja sen sellaisesta. Mutta sitten tietyt opettajat olivat varsinaisia elämäänsä-väsyneitä-ja-enimmäkseen-oppilaisiin-myös ihmisiä, jolloin opetuksen taso nimellisesti oli aika hiljaista. Itse olin opetettu brittienglannin käyttöön, opettaja taas amerikan englantiin, jolloin sanaerot olivat huomattavat. Se ärsytti, varsinkin vihaisena teininä. sweatdrop Nykyään pidän koulusta, ainakin silloin kun saa olla keittiäpuolella, miesopettajan kanssa. Harvemmin on minulla klikannut naisopettajan kanssa, ehkä yhden tai kahden kanssa. Muut ovat... jotenkin... En tiedä. Opettajani on sellainen, ettei saa luokkaa kuriin, auktoriteetin puute siis on mahtava, josta sitten tapahtuu se, ettei saa rauhassa tehdä töitään. Kun taas miesopettajat saa luokan suht koht hiljaiseksi ja sellaiseksi, ettei pahemmin asioiden kanssa pelleillä. Siitä minä pidän. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 6:24 am
Ei siita haittaakaan ole ollut. Tai no on. Henkistä tuskaa. Mutta joo. Olen hirvean laiska.. Minun pitaisi lukea koulujutut. Mutta en vain jaksa. KOulu ei ole vuosiin kiinnostanut. Mutta silti roikun kiitettävillä. Kummallista. Asiaa ei paranna se etta isosiskoni on hirvean hyva ja han saa lukiossakin varmasti monen monta L:llaa. KAuhistus. Olen ollut hiukan vanhemmille pettymys, kun matikassa 8:seja tuon kotiin.. Kuvaamataito on edelleen lempilajini. Se on ainut josta uskoisin sanovani, etta nautin siita hirveasti. Aidinkieli on minusta ihan mukavaa myos. Kielet ovat minulle aika rakkaita. (HUllua puhua koulusta nain) ja atk on myos kiinnostavaa, tosin opettajani on kanssa yksi vanhus, han ei osaa yhtaan opettaa. Ei tajua mitaan siita.. sweatdrop
Matikka on joskus ollut lempiaineitani.. Nykyaan en voisi sanoa niin, etenkaan syventavista matikan tunneista..Mutta en mina ole siina surkea? Keskitasoa..
Ei minulla muuta ole.. Inhoan yleensakin opettajia. Olen niin ikava ihminen, etta jos en meinaa pitaa opettajasta, se joskus nakyy myos numeroissani 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 3:59 am
helvetti viikko menossa,liikaa enkkua xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 3:36 pm
Gheh, aloitinpas puoluetyon tekemisen sopivasti ja mukavasti viisi minuuttia ennen deadlinea.
Eli huomenna ryntaan aamuvarhaisella kouluun ja piilotan taman jonnekin opettajan papereiden alle, ja vaitan kivenkovaa etta palautin sen kylla ajoissa, "et vaan oo huomannut!".
(syytan Keskustaa ja Vasemmistoliittoa, nettisivuilla on voimakkaan unettava vaikutus minuun!) (enka ole koskaan ollut hirvean kiinnostunut politiikasta) (paitsi etta Suomi - Isanmaa r.p. on hassu, niiden kotisivukaan ei toimi, harmi ettei opettaja antanut minun tehda tasta esitelmaa... natseja, markele!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 25, 2005 6:28 am
No nyt on kamala viikko ohi, onneks sweatdrop ens viikolla alkaa kylla aika arsyttava jakso domokun liikaa tunteja xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 25, 2005 6:35 am
Tiiattekos mita!
Mina ensimmaista kertaa koko lukion aikana ihan oikeasti osasin laskea niita kirottuja matikanlaskuja. Mita nyt laskin yhden vaaralla tavalla... mutta oikea vastaus siita tuli. En vielakaan oikein ole oppinut ymmartamaan sita etta se vastaus ei olekaan se tarkein asia...
Mutta kuitenkin. Nyt on hyva mieli. Jos jaksaisi sitten lukea kokeeseenkin... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 26, 2005 9:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 26, 2005 9:48 am
Orgh, ylihuomenna mekaniikan koe (fy) :l melkein motivoidun lukemaan, kun nyt saa oikeasti vetaa tuota neloslinjaa, yksi jakso enaa jaljella ^^ kemiaakin pitaisi lukea, tahtaimessa seiska ja abikurssi menossa :k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 28, 2005 4:49 am
Kyllapa nukuttaa... Olis kyll tehny niin mieli nukkuu matikantunnilla xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 28, 2005 5:17 am
Rikku86 No nyt on kamala viikko ohi, onneks sweatdrop ens viikolla alkaa kylla aika arsyttava jakso domokun liikaa tunteja xp tanaanhan tama oksettava jakso alkoi sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 4:41 am
Voi jumalauta, mita rakatteja taalla oikein on, hirvee naurukohtaus tuli monille arsyttaville likoille scream Nyt kyll tekis mieli lahtee pois tunnilta stare Tuota ei kesta kyll kukaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 4:51 am
Olipa helppo aidinkielenkoe! Periaatteessa. Piti vain kirjoittaa mielipidekirjoituksia. Eli siis, periaatteessa helppo, mutta on ihan eri asia osasinko mina kirjoittaa kunnollisia mielipidekirjoituksia.
...tai siis, mielipiteen ilmaisussa ei ole mitaan ongelmaa, mutta jos pystyy siihen ettei samalla tee itsestaan taydellista idioottia...
Mutta joo. Oli sentaan hyva aihe: sudet ja Karpela, jonka mielesta susia pitaisi saada lisaa. Eli jotenkin sain kolme sivua tekstia, mika on pahkinankuoressa jotain tyyliin "Ei susissa mitaan vikaa, mutta miksi yli puolet niista on pesiytynyt takapihalleni?!"
Huomenna sitten matikankoe. Viimeinen matikankoe... VIIMEINEN MATIKANKOE EHKA IKINA! Ajatelkaa nyt! Happy~! ...ja voi elama sita harmia ja suuttumusta jos en paasekaan sita lapi. Pitaa lukea ja laskea ahkerasti, ja laittaa xiittia laskimeen hatatapausten varalle... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 4:52 am
Rikku86 Voi jumalauta, mita rakatteja taalla oikein on, hirvee naurukohtaus tuli monille arsyttaville likoille scream Nyt kyll tekis mieli lahtee pois tunnilta stare Tuota ei kesta kyll kukaan... missa valissa sellainen muka oli??en kuullut mitaan... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 5:53 am
Rikku86 Aeris89 Rikku86 Voi jumalauta, mita rakatteja taalla oikein on, hirvee naurukohtaus tuli monille arsyttaville likoille scream Nyt kyll tekis mieli lahtee pois tunnilta stare Tuota ei kesta kyll kukaan... missa valissa sellainen muka oli??en kuullut mitaan... sweatdrop Hyvinhan se kuulu, vai olitko haaveilemassa stare mi..mi..minako?!e..en lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|