Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

LP_Soldier

PostPosted: Sat Jan 21, 2006 10:18 am

*BUMP
*
PostPosted: Sat Jan 21, 2006 10:26 am

LP_Soldier
*BUMP
*
Bumpen is in deze topic en Guild totaal niet nodig confused Gelieve de Bumps voor de Chatterbox te bewaren

kittyocean
Captain

Pisang

PostPosted: Sat Jan 21, 2006 2:41 pm

een meeting is leuk, maar das egt een stom zicht als er dan een kei groot leeftijdsverschil is... blaugh xp
PostPosted: Mon Jan 23, 2006 2:17 am

Pisang
een meeting is leuk, maar das egt een stom zicht als er dan een kei groot leeftijdsverschil is... blaugh xp
wat zou dat uitmaken? sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

ButtonFly

PostPosted: Mon Jan 23, 2006 6:53 am

Oranjekorfbalpizza!
ButtonFly
Mijn ouders zouden mij op deze leeftijd onder geen enkele voorwaarde laten gaan. Dus ik zou iets moeten verzinnen. Het liefst ook bij mij in de buurt, want ik heb geen flauw idee hoe het openbaar vervoer allemaal in elkaar zit.
waar is 'in jouw buurt' ? ^^'

Je kan wel in utrecht afspreken, maar wat dan?
-_- Heel slim

Ergens in de buurt van Rotterdam
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:57 am

denk nie..ik wil mense nwel kennen razz

Jitsketjuuh

TrickyNicky

PostPosted: Tue Mar 28, 2006 3:37 am

lijkt mij wel leuk zon meeting
alleen ik hoop nie wat we naar six flags gaan want dan kom ik nie
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 7:34 am

Kleinere meetings kun je altijd houden. Grotere meetings zijn haast onmogelijk ivm plaats en datum.

Maar misschien een keertje dierentuin enzo? Kun je makkelijk splitsen, en toch elkaar vaak zien....stuff like that

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 8:53 am

kittyocean
Kleinere meetings kun je altijd houden. Grotere meetings zijn haast onmogelijk ivm plaats en datum.

Maar misschien een keertje dierentuin enzo? Kun je makkelijk splitsen, en toch elkaar vaak zien....stuff like that

ja en grote meating zijn meestal ook lastig vanwege dat mensen over het hele land wonnen en het neit voor iedereen even makelijk is om ergens te komen
PostPosted: Tue Apr 04, 2006 9:56 am

erg hard gaat het niet om een meeting te maken... sweatdrop
ik heb inmiddels al een stuk of 10 meetings gehad ofzo blaugh
in 2 landen zelfs XD

number_17

nemesiss

Wealthy Genius

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 5:15 am

QYDrop
kittyocean

ja en grote meating zijn meestal ook lastig vanwege dat mensen over het hele land wonnen en het neit voor iedereen even makelijk is om ergens te komen

Bij MDVD-meetings, ADV-meetings, ANIWAY-meetings, etc.. werd amsterdam gekozen, omdat deze toch vrij redelijk te bereiken is en er genoeg dingen te doen zijn daar.
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 12:43 pm

nemesiss
QYDrop
kittyocean

Bij MDVD-meetings, ADV-meetings, ANIWAY-meetings, etc.. werd amsterdam gekozen, omdat deze toch vrij redelijk te bereiken is en er genoeg dingen te doen zijn daar.

Maar dan heb je het wel over meetings waar de gemiddelde leeftijd bijna het dubbele is... Ik denk dat ouders liever hun kinderen naar efteling oid zien gaan dan naar amsterdam...

Oranjekorfbalpizza!

QYDrop

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 12:51 pm

Oranjekorfbalpizza!
nemesiss
QYDrop
kittyocean

Maar dan heb je het wel over meetings waar de gemiddelde leeftijd bijna het dubbele is... Ik denk dat ouders liever hun kinderen naar efteling oid zien gaan dan naar amsterdam...

laatstaan dat het even goed koop is voor iedereen
PostPosted: Sun Apr 23, 2006 12:10 pm

3 mei dRvO meet
waar? eindhoven tongelreep (zwembad)
hoe laat? half 11 centraal station
tot? 4 uur uit het zwembad en terug naar het station.
daarna voor met de mensen die willen de bios is

tot nu toe gaan er rond de 10 mensen mee (zeker)
maar we wachten nog op de andere die zich hebben aangemeld smile

number_17

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Apr 23, 2006 1:49 pm

ik zie een Adpe meeting niet echt gebeuren, hoeft van mij persoonlijk ook niet zo heel erg
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces